Toissakesänä tein kunnon laiturin ja ruoppautin rannan lapsille sopivaksi. Tämän kesän projekti oli kesäkeittiö ja savusauna rantaan. Tuli kyllä kirjastosta luettua kaikki kirjat saunomisesta että sai kaikki hyvät vinkit hyötykäyttöön. Isot terassit tein heti eka vuonna ja vaihdoin rännit vaikka muuten ihan kelpo mökki 90-luvulta. Mukavahan siellä on nyt viettää aikaa vaikka tulis sukulaisiakin kun eivät heti töihin. Vaimokin tykkää kun mies "älyllisen" työn vastapainona on taitava käsistään ja kokkaamaan. Kalat kalastetaankin itse, suomustetaan, ja muutenkin valmistellaan ja syödään heti tuoreena. Se on kunnon kesää se ja kun pojan kanssa kalastellaan ja äiti tytön kanssa maalaa akvarellejaan ..
Ollut niin mukavia ilmoja että paljon ehtinyt värkkäillä kesämökillä
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Suomustaminen on ai-wan turhaa hommaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079