...näin meille, vilvoittamaan hehkuvan kuumia, energisiä tunteita : )
Riittäisikö yksi jäätelö laiturilla, rakas?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän yksi jäätelö riitä viilentämään, kun todellisuus lyö namaan. 🤔
- Anonyymi
Voihan myös olla näin, kuten sanoit. Mitä kaikkea se " lyönti" sitten sisällään pitäisikään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan myös olla näin, kuten sanoit. Mitä kaikkea se " lyönti" sitten sisällään pitäisikään?
Joko akkaporukalla naureskelevat häviäjälle kun luuli, ei ole edes laiturilla, tai on siellä ukkonsa kanssa. 🤔
Eikä olisi ensimmäinen kerta kun näin käy. 😒 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko akkaporukalla naureskelevat häviäjälle kun luuli, ei ole edes laiturilla, tai on siellä ukkonsa kanssa. 🤔
Eikä olisi ensimmäinen kerta kun näin käy. 😒Tarkoitat siis taustanaurajia...okei, mutta valitettavasti maisema on ainoastaan meidän ja eihän siellä näin ole myöskään piilopaikkoja, eikä kymmentä tikkua laudalla. Mistä tikusta näin asiaa nyt tehdään ? Nauru pidentää ikää, sanotaan : )
- Anonyymi
En usko että riittäis. Sillä voitais vilvoitella, mutta väistämätön kuitenkin edessä❤
- Anonyymi
: )
- Anonyymi
Jos yksi ainokainen jäätelö ei riitä viilentämään tunteita, niitä pitäisi olla 200 kappaletta ja kaikkia eri makuja kaikki kerralla suuhun, yhtäaikaakin,, ahmiminen alkakoon.
- Anonyymi
Tämä kirjoituksesi on mauton.
- Anonyymi
Ensiks naidaan terassilla, sit uidaan ja lopuksi syömme jäätelön. Pidetään kalorit - =0
- Anonyymi
Se sulaa hetkessä meidän kuumuudessamme, nopeasti on syötävä se. Yksi yhteinen jäde kyllä riittää, mieluiten toki nuolisin sen vartaloltasi.
- Anonyymi
Entä jos se ei oo yhtä seksuaalinen?
- Anonyymi
Tai jos sen vartalo on ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se ei oo yhtä seksuaalinen?
Valittava seksuaalinen jäätelö, rommi-rusina, lakritsa ovat sellaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos sen vartalo on ruma
Tavallisen näköinen jäätelö voi olla oikea seksipeto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisen näköinen jäätelö voi olla oikea seksipeto.
Hmm.....tavallinen tai erikoinen, ei sen ole väliä, kunhan vain kultainen minulle näin kertoo, mitä jäätelöä saisi olla. ...Ja hän ilmoittaa minulle näin ajankohdan, milloin jäätelöä nautimme, jotta ehdin sen saada valmiiksi. Vai valmistammeko sen yhdessä? Toinen valmistaa jäätelön ja toinen vohhvelin; on meillä tötterö näin valmis : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.....tavallinen tai erikoinen, ei sen ole väliä, kunhan vain kultainen minulle näin kertoo, mitä jäätelöä saisi olla. ...Ja hän ilmoittaa minulle näin ajankohdan, milloin jäätelöä nautimme, jotta ehdin sen saada valmiiksi. Vai valmistammeko sen yhdessä? Toinen valmistaa jäätelön ja toinen vohhvelin; on meillä tötterö näin valmis : )
Sinun jäätelösi on ehdottomasti sitä seksikästä sorttia, minä vastaan kyllä siitä vohvelipuolesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun jäätelösi on ehdottomasti sitä seksikästä sorttia, minä vastaan kyllä siitä vohvelipuolesta
Parasta sitten : ) ja ei sisällä mansikkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta sitten : ) ja ei sisällä mansikkaa!
Ei mansikka on yäk
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155