Satuin kuulemaan Radio Suomen kello 13.00 uutiset. Korostan että olen vain paikassa missä kanava soi en itse sitä laittaisi soimaan. Uutisissa sanottiin Ohisalon sanoneen Ruotsin rajan pysyvän suljettuna. Tuohan ton täyttä valetta. Ei rajat ole suljettu jos niistä pystyy siirtymään ulkopuolelle ja takaisin sisälle.
YLE Maria Ohisalo valehtelee
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdään hutaisten utuisa, koska mitä väliä rahaa on kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Ihmiset täällä rajaseudulla jatkavat elämäänsä välittämättä Ohisalosta ja Haavistosta.
Toissa päivänä Hesburgerissa ollessani sinne tuli ruotsalaisia syömään, koska Haaparannalla on kello tunnin jäljessä Suomen aikaa eikä siellä ollut vielä hampurilaispaikkaa auki. Hautausmaalla kukkienistuttaja puhui ruotsia kännykkäänsä jne
Ohisalolla ei ole hajuakaan siitä, mitä täällä tapahtuu ja hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset täällä rajaseudulla jatkavat elämäänsä välittämättä Ohisalosta ja Haavistosta.
Toissa päivänä Hesburgerissa ollessani sinne tuli ruotsalaisia syömään, koska Haaparannalla on kello tunnin jäljessä Suomen aikaa eikä siellä ollut vielä hampurilaispaikkaa auki. Hautausmaalla kukkienistuttaja puhui ruotsia kännykkäänsä jne
Ohisalolla ei ole hajuakaan siitä, mitä täällä tapahtuu ja hyvä niin.On aivan sama mitä Ohisalo sanoo, samaa tavaraa tulle molemmista päistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohisalolla ei ole hajuakaan siitä, mitä täällä tapahtuu ja hyvä niin.HAHAHAHAA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan sama mitä Ohisalo sanoo, samaa tavaraa tulle molemmista päistä.
Pröötsss!
- Anonyymi
Vihreät, Vasemmisto ja Demarilaiset ovat vähän tällaista puiden halaaja kansaa. Ei siinä mitään että uskotaan hyvään, mutta utopistinen usko on usein myös pahasta. Todellisuus on usein paljon karumpaa ja siksi pitää elää todellisuudessa, jotta siellä todellisuudessa tulee asioita korjattua parempaa suuntaan eikä utopian kautta viedä todellisuutta entistä karumpaan ja rajumpaan sekä huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
tink
- Anonyymi
Satuin kuulemaan Radio Suomen kello 13.00 uutiset. Korostan että olen vain paikassa missä kanava soi en itse sitä laittaisi soimaan.
Radio soipäissäni kun olen päissäni ei kä mulla ole radiotakaan
KOSKA MINÄ OLEN RADIO
8liikaa viinaa iik - Anonyymi
Viherhitu ei osaa kuin valehdella vaikka kuinka yrittäisi puhua totta. Sanat vaan eivät silloin tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689