Kiitän lämpimästi koko osaston väkeä kirjoituksieni saamasta huomiosta.
Olen saanut melko lyhyessä ajassa 17 352 vastausta ja kommenttia vaatimattomiin aloituksiini ja kannanottoihini.
Ymmärtenette etten suinkaan kaikkiin ole voinut vastata.
Olen pyrkinyt vastaamaan toki niihin kysymyksiin jotka itseäni kiinnostavat. On toki muistettava etten ole mikään faktapankki vaan aivan tavallinen totuuden etsijä kuin moni teistä.
Olemme nyt internetin valtakaudella astuneet aivan uudenlaiseen maailmaan jossa entisiä "faktoja" kyseenalaistetaan voimakkaasti ja ne saavat valtaisan huomion.
Tämä saa entiset tiedon valtiaat paniikkiin koska heidän vuosikymmeniä kestäneitä totuuksiaan kyseenalaistetaan.
En usko että useistakaan asioista saamme totuuksia selville elinaikanamme oli ikämme sitten nyt mikä tahansa.
Se ei kuitenkaan saa estää tiedonjanoamme. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Miksi Nazi ei vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin?
13
51
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vähän sinulla faktoja on ollut hallussa..
Kiitän persekärpästäni Senssua jälleen älypitoisesta kommentistaan.
Muistakaamme että meillä on vain viisi aistia. Olen kuullut ihmisistä jotka ovat väittäneet omaavansa kuudennen aistin. He ovat osoittautuneet mielisairaiksi tai muuten todellisuudesta vierautuneiksi.
Näiden aistiemme ulkopuolella tapahtuneet tai tapahtuvat asiat ovat siis täysin omien havaintokykyjemme ulkopuolella.
Miksi siis uskomme asioihin joita meillä ei ole mitään mahdollisuutta todentaa?
Vastaus on jo alakouluissa saamamme valeväittämät ja sen jatkona valtamedioidemme syöttämät valeet. Miksi näin; siitä joskus tuonnempana.
Otan nyt yhden ajankohtaisen esimerkin.
Kolmannen luokan oppikirjoissa jätetään mainitsematta että hiilidioksidi on elintärkeää kasvien ja metsien kasvulle. Jos oppilas mainitsee sen yhdeksi ainesosaksi niin saa vastaukseensa miinuksen!
Viidennen luokan oppikirjassa hiilidioksidi jo mainitaan koska uskotaan että naperoille on jo taottu päähän että se on kammottava myrkky joka tuohoaa ihmiskunnan.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Muistakaamme että meillä on vain viisi aistia. Olen kuullut ihmisistä jotka ovat väittäneet omaavansa kuudennen aistin. He ovat osoittautuneet mielisairaiksi tai muuten todellisuudesta vierautuneiksi.
Näiden aistiemme ulkopuolella tapahtuneet tai tapahtuvat asiat ovat siis täysin omien havaintokykyjemme ulkopuolella.
Vastaus on jo alakouluissa saamamme valeväittämät ja sen jatkona valtamedioidemme syöttämät valeet. Miksi näin; siitä joskus tuonnempana.
Kolmannen luokan oppikirjoissa jätetään mainitsematta että hiilidioksidi on elintärkeää kasvien ja metsien kasvulle. Jos oppilas mainitsee sen yhdeksi ainesosaksi niin saa vastaukseensa miinuksen!
Viidennen luokan oppikirjassa hiilidioksidi jo mainitaan koska uskotaan että naperoille on jo taottu päähän että se on kammottava myrkky joka tuohoaa ihmiskunnan.Poikani oli yläasteella historian tunnilla.
Kokoomuslainen opettaja alkoi paasaamaan vapaus-sodasta.
Poikani kommentoi: "ei se nyt oikeen niin mennyt".
Hänet ajettiin luokasta ulos?
Tämä tapahtui siis -90 luvulla. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Viidennen luokan oppikirjassa hiilidioksidi jo mainitaan koska uskotaan että naperoille on jo taottu päähän että se on kammottava myrkky joka tuohoaa ihmiskunnan.Joo, kolmannen luokan oppikirjoissa ei tosiaan opeteta maaperän happamuuden tai typpipitoisuuden määrän vaikutusta kasvien kasvamiseen. Fosforikin taitaa olla jäänyt ala-asteen alimmilta luokilta, vaikka se juuri on aivan erityisen tärkeä asia kasveille. Nämä kaikki mainitaan vaan ravinteina.
Toki nämä on asioita joita ei aikuisetkaan tunnu tajuavan aika suurelta osin... - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Viidennen luokan oppikirjassa hiilidioksidi jo mainitaan koska uskotaan että naperoille on jo taottu päähän että se on kammottava myrkky joka tuohoaa ihmiskunnan.En ole mikään sinun perskärpänen tai mikään Senssu,.
Se nyt vaan sattui olemaan tosiasia että iso osa sinun tiedosta tai luuloista ovat virheellisiä, joita monet ovatkin korjanneet täällä.
Sinun kirjoituksesi tähtitiedepalstalla ovat jotain niin naurettavaa että taidat vain hakea niillä huomiota yksinäiseen elämääsi.
Koulussa kyllä jo älä-asteella opetetaan että kasvit käyttävät hiilidioksidia yhyeyttämiseen. Teollistuminen on kuitenkin nostanut hiilidioksidin määrää ilmakehässä joka aiheuttaa lämpemimistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään sinun perskärpänen tai mikään Senssu,.
Se nyt vaan sattui olemaan tosiasia että iso osa sinun tiedosta tai luuloista ovat virheellisiä, joita monet ovatkin korjanneet täällä.
Sinun kirjoituksesi tähtitiedepalstalla ovat jotain niin naurettavaa että taidat vain hakea niillä huomiota yksinäiseen elämääsi.
Koulussa kyllä jo älä-asteella opetetaan että kasvit käyttävät hiilidioksidia yhyeyttämiseen. Teollistuminen on kuitenkin nostanut hiilidioksidin määrää ilmakehässä joka aiheuttaa lämpemimistä.Ala-asteella *
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Viidennen luokan oppikirjassa hiilidioksidi jo mainitaan koska uskotaan että naperoille on jo taottu päähän että se on kammottava myrkky joka tuohoaa ihmiskunnan.Jos havaintokykyjemme ulkopuolella olevat asiat ovat sinulle epätosia, uskotko sitten omiin aisteihin? Ne ovat helposti huijattavissa.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi panostaa mieluummin laatuun kun määrään. Sinulla on tapana tehdä useita "keskusteluja" joka päivä. Usein lähes suoraan kopioituna aiemmista aloituksistasi.
Tällä otannalla vaikuttaa siltä että sinua ei itse keskustelu varsinaisesti kiinnosta, vaan pelkästään omien mielipiteidesi tööttääminen tänne.
Jos vähentäisit uusien ketjujen määrää vaikka aluksi esim 1 aloitus / viikko, tai jotain, niin sinulla olisi varmasti aikaa myös vastailla muille. - Anonyymi
Sen ainoan kerran kun natsipossu suostui vastaamaan useasti kysyttyyn kysymykseen, miltä kuu näyttää Thaimaassa, siihenkin se antoi typerän valheen. Se vastasi, ettei Pattayalla voi nähdä kuuta, eikä tähtiä, kun siellä on katuvaloja. Se osoittaa täydellistä idiotismia, tai sitten se ei olekkaan Pattayan kuningas, kuten luulee. Nyt sinulla on mahdollisuus korjata vastaustasi, tai myöntää ettet voi kertoa totuutta, koska se romuttaisi harhasi litteästä maasta.
Satuin paikalle ja vastaan tähän koska se oli nimimerkkiäni vastaan suunnattu ilkeämielinen hyökkäys.
Natsipossu on halventava ilmaus joka on asiaton jos järkevästi ajattelit keskustella.
Minua kehotettiin tarkkailemaan tähtitaivasta Pattayalla ja onkin totta on että olen vieraillut usein Thaimaassa turistina. Vastasin etten ole tähtitaivasta kohteessa tarkkaillut koska siellä on paljon muutakin tekemistä varsinkin pimeään aikaan.
Jos sitä nyt kuitenkin joku haluaisi tehdä niin se ei ole mahdollista Pattayan keskustan voimakkaan valosaasteen takia. Korostan että asustelen ja oleskelen aina keskustan tuntumassa.
En ole väittänyt olevani Pattayan kuningas; väitteen esittäjän täytyy olla häiriintynyt.
Epäilen vieläkin Maan pallomuotoa.
Toivon että vastaukseni tyydyttivät tiedonjanoasi.nazi kirjoitti:
Satuin paikalle ja vastaan tähän koska se oli nimimerkkiäni vastaan suunnattu ilkeämielinen hyökkäys.
Natsipossu on halventava ilmaus joka on asiaton jos järkevästi ajattelit keskustella.
Minua kehotettiin tarkkailemaan tähtitaivasta Pattayalla ja onkin totta on että olen vieraillut usein Thaimaassa turistina. Vastasin etten ole tähtitaivasta kohteessa tarkkaillut koska siellä on paljon muutakin tekemistä varsinkin pimeään aikaan.
Jos sitä nyt kuitenkin joku haluaisi tehdä niin se ei ole mahdollista Pattayan keskustan voimakkaan valosaasteen takia. Korostan että asustelen ja oleskelen aina keskustan tuntumassa.
En ole väittänyt olevani Pattayan kuningas; väitteen esittäjän täytyy olla häiriintynyt.
Toivon että vastaukseni tyydyttivät tiedonjanoasi.Lisään vielä että olen toki Pattayalla Kuupallon nähnyt vaan en tähtiä Marspallosta puhumattakaan,.....
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Lisään vielä että olen toki Pattayalla Kuupallon nähnyt vaan en tähtiä Marspallosta puhumattakaan,.....
Kuutahan kysymys on aina koskenutkin. Miltä kuu näyttää lähellä päiväntasaajaa?
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Toivon että vastaukseni tyydyttivät tiedonjanoasi.Itse haukut ihmisiä tähtihöhliksi ja ties miksi 🤦♂️
Itsehän sinä et pysty asialliseen keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425525Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343476Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html553437Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4982984Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302185Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582060- 511969
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301657Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61351- 781313