Mikäs on paras ja aurinkoisen derde kun ne on nyt avattu? aseman luona on ainakin aurinkoinen ja suht iso mitä junasta olen katsonu. Plussia ja miinuksia?
Tarassit Keravalla
Anonyymi
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä näkee lähelle,😍 jos kävisin terasseilla.
- Anonyymi
Eikös jo vastauksien puutteesta näe että tää on kuollut kylä terassienkin suhteen ja muutenkin , jos rauhassa haluaa olla niin sinne on hyvä paeta .
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."
Vastasin alkuperäiseen kysymykseen toteamalla lyhyesti -SCORE-.
Sen tämä ymmärtämätön mode otti ja poisti.
Mikä meni pieleen ?
Score on siis siirtynyt Hesen paikalle ja siihen todella paistaa kesäiltoina aurinko.
Kysyn asiaa vielä ylläpidolta. Mielestäni osaamaton mode olisi vaihdettava !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849