Helkkarin mopopäristelijät!

Anonyymi

Suorama-Harjunsalo -aluetta piinaa öisin mopoääliöt, jotka ilmeisesti elää vielä mamma och pappa betalar -elämää, kun ei ole saakeli mitään huomaavaisuutta työssäkäyviä kohtaan! Kiva saatana mennä aamuvuoroon, kun pärinäpellet päristelee läheisellä tiellä ja unta ei saa melulta.

Yöt päristellään mitä karmeimmilla meluvehkeillä, jottei varmasti kuumissa kämpissä nukkuvat voi öisin tuulettaa. Mökä kantautuu läpi, vaikka olisi tuuletusikkuna kiinni, jos on oikein kunnon viriviripaskamopo kyseessä.

Pullamössövanhempien kasvattamia (jos kasvatukseksi voi kutsua) heittiöitä tuollaiset. Noille ainoa sallittu kulkuneuvo tulisi olla polkupyörä, omat jalat tai bussi. Mutta ei kun äiskän ja iskän pikku mussukoilta ei voi kieltää mitään ja pitäähän Jorma-Annikkien saada toteuttaa itseään meluamalla, kun kieltäminen ja rajat on niin julmaa...

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita poliisi paikalle, eiköhän lopu häirintä.

      • Anonyymi

        Pekan poika siellä usein päristelee
        Ja singeri ei kulje mihinkään


    • Anonyymi

      Uusi maantieliikennelaki kieltää häiritsevän ajamisen.

    • Anonyymi

      Loppu mopon pärinä kunhan saavat BMWeet.

      • Anonyymi

        Kangasalan keskustassapa päristeleeki BMW johon on laitettu oikein rallipakoputki tai sitten pakoputki vuotaa. Niin ei se häiriköinti kaikilla siihen autonostoonkaan lopu.


    • Anonyymi

      Samanlaista se on täällä Pirkkalassakin. Vanhemmat ostavat prätkän lapselleen että saavat sen pois kotoa jaloista pyörimästä. Sitten rällätään katuja ja kujia ja puretaan omaa pahaa oloaan.

    • Anonyymi

      Jaa-aa, minä kun olen kuunnellut tuota jo nelisenkymmentä vuotta, jotenkin sitä on liikkeellä tietyssä iässä. Kun yksi ryhmä lopettaa niin toinen on tilalla. On tainnut olla joku kommentoijistakin - aikanaan, heh.

    • Anonyymi

      Samat päristelijät päristelee myös keskustan alueella ja onpa täällä moottoripyörällä päristeleviä häiriköitäkin. 🤦‍♀️ Erityisesti Harleydavidsonilla ajavat motoristit häiritsee kun siinä on suoraputki ja ei minkäänlaista äänen vaimennusta! Luulevatko nämä häiriköt että se ei kuulu kerrostalon sisälle saakka kun he "vähän metelöivät"? Ja vielä 22 jälkeen useastikkin jolloin on suomenlain määrittämä kotirauha jo alkanut ja pitäisi olla hiljaa.

      • Anonyymi

        Täällä kallentielläkin 1 impo kanssa käsittelee sitä mopetia kun 10vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kallentielläkin 1 impo kanssa käsittelee sitä mopetia kun 10vuotias.

        Jos on kerta noin hyvin tiedossa, että kuka täällä möykkää niin poliisille soittoa! Häiritsee arkea kun ei saa öisin nukuttua ja joudun nousemaan ennen kukonlaulua kun olen sellaisessa ammatissa nyt töissä. 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kerta noin hyvin tiedossa, että kuka täällä möykkää niin poliisille soittoa! Häiritsee arkea kun ei saa öisin nukuttua ja joudun nousemaan ennen kukonlaulua kun olen sellaisessa ammatissa nyt töissä. 🤦‍♀️

        Puhkaise renkaat nii loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhkaise renkaat nii loppuu.

        Ai liikkuvista autoista ja moottoripyöristä vai? 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Paikallinen poliisi on täysi vitsi. Ei puutu mihinkään. Naurettavia pellejä ne jotka ajelee wolkkarilla.

      • Anonyymi

        Mitäs naurettavaa siinä nyt muka on? Se on hyvä auto ja ei häiritte toisin mamma & pappa betalar tavalla tuunatut Bmw:t joissa kaikki huollot tekemättä ja rahat menee tuunaukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe