Olen kokenut nykyisen hallituksen toimesta rasismia, ihan yleisesti miehiä kohtaan mutta myös minua kohtaan henkilönä joka on mies. Hallitus toteuttaa sitä järjestelmällisesti, ei ota miehiä päätöksissä huomioon eikä myöskään ota miehiä päätöksentekoon.
Eivät ota puheeksi tai käsittelyyn miehiin kohdistuvia vääryyksiä vaan keskittyvät pelkästään naisten "tasa-arvoon".
Miten saada miesten ääni kuuluviin?
Hallituksen rasismi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus ei halua kuulla suomalaista miestä. Molokin kielisen matun toiveet sensijaan ovat musiikkia tyttöhallituksen korville.
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään. Saksa aikoo kieltää rotuopin tykkänään. Olemme siis kaikki mustia tai kiinalaisia, mutta suomalaisia. Aina kun joku terroristi tekee jonkun järkyttävän teon, sanotaan, että suomalainen räjäytti pommin.
- Anonyymi
Koska en ole ehdoton ihminen, olen laadin procon-analyysin rasismista. Löysin kummallekin puolelle kiistämättömiä etuja, joten ehdottomuus on vieläkin vaikeampaa.
- Anonyymi
Olet näemmä Tavion uusi kesäharjoittelija 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Juuri tämänkin tyyppistä rasismia tarkoitan jota nyt saan kokea postauksen kirjoittajana
- Anonyymi
Ääni persuille on ääni naisvihalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057