Täällä vaiheessa kyseltiin onko covidia vai ei, ja mitenkä pääsisi tilastoihin käsiksi toteamaan kuoleeko väkeä vai ei.
No nyt ilmeisesti on paljastunut Moskovasta lukuja joita halukkaat voivat käydä tarkastamassa.
Normaalisti siellä delaa 10k, ja nyt on delannut 15k, vaikka on kerrottu ettei juuri ole väkeä virukseen kuollut.
Koittavat siis valehdella, jos kuolemat tuolla tapaa keulasee 50% niin tauti on todellinen. Vai hyppivätkö vain ikkunasta Putinin iloksi?
Onko vai eikö ole
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kasakka valehtelee ja varastaa aina.
- Anonyymi
Venäjä joutuu vain omien trollikampanjoidensa uhriksi. Virus kun ei tottele Kremlin käskyjä samalla tavalla kun ihmiset.
- Anonyymi
Kasvua on 30%.
Joka ei aivan selity kausi/vuosivaihtelulla, jota sitäkin on eri vuosien välillä. Siinä ja siinä.
Ruotsissa esim. normi on jossain 70-80k, 2005 hypähti jonnekin yli 100k.Sotchin F1- skaboissa yleisö heitti paskat koko koronalle ja katsomot olivat liki täysiä.
Kuonokoppia pitivät ainoastaan sirkuksen mannekiinit.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Sotchin F1- skaboissa yleisö heitti paskat koko koronalle ja katsomot olivat liki täysiä.
Kuonokoppia pitivät ainoastaan sirkuksen mannekiinit.Siltähän tuo vaikuttaa. Siinä on monta tekijää. Viruskannat olivat jo keväällä erilaiset kaukoidässä ja Euroopassa. Muistaakseni maaliskuussa se ylsi ranskalainen oli erottanut jo neljätuhatta variaatiota ja ainakin kolme pääkantaa covid-19:sta. Koska tulee covid-21?
Anonyymi kirjoitti:
Siltähän tuo vaikuttaa. Siinä on monta tekijää. Viruskannat olivat jo keväällä erilaiset kaukoidässä ja Euroopassa. Muistaakseni maaliskuussa se ylsi ranskalainen oli erottanut jo neljätuhatta variaatiota ja ainakin kolme pääkantaa covid-19:sta. Koska tulee covid-21?
Valkoisen rodun viimeinen turvalinnake tulee olemaan Venäjä.
Turvalliselta maalta tuo toki vaikuttaakin kaikin puolin.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Valkoisen rodun viimeinen turvalinnake tulee olemaan Venäjä.
Turvalliselta maalta tuo toki vaikuttaakin kaikin puolin.Tosi turvallista jos väki katselee tiukasti toisissaan jossain katsomossa.
Mutta en valita, jos tuosta tulee kuolleita on se pelkästään hyvä asia, ihmisistähän tuossa ei ole kyse koska ovat venakkoja.
Ainut ongelma on se ettei kuolleita tule tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881313Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu37853- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27637- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan87605- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 43534
- 9515
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505