Raamatun toteutunut profetia:

Anonyymi

Mark Twain 1867 julisti Israelin maassa tuskin mitään vihreää.
Kahden riemuvuoden jälkeen v 1967Jerusalemista tuli kokonaisuutena Israel valtion pääkaupunki.
Donald Trump julisti 70 Israelin itsenäisyyden kuluessa Kooreksen tavoin Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi, riemuvuonna 2017.

20

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap.t 15:15 Kun Jumala on katsonut pakanoiden puoleen ottaakseen heistä kansan omalle nimelleen, on seurannut: `sen jälkeen minä palaan ja rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan. Raunioista minä sen rakennan jälleen ja pytytän sen uudelleen...

      Mark Twainin jälkeisen riemuvuoden jakson jälkeen v 1917 uskovainen englantilainen kenraali Allenby, lentolehtiset sai Jerusalemin turkkilaiset antautumaan.

      Jossa toteutui Jes.31:5 Niin kuin linnut, jotka levittävät siipensä, niin varjelee Herra Sebaot Jerusalemia, varjelee ja pelastaa, armahtaa ja vapauttaa.

    • Anonyymi

      Israelin itsenäisyydestä on jo yli 70 v, niinpä sukupolvi ikä aika on jo umpeutunut.

      Jeesuksen puhe; oppikaa viikunapuusta tämä vertaus: kun oksa virkoaa ja lehdet puhkeavat, te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin nähdessänne kaiken tämän tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin tämä kaikki tapahtuu.

      Jeesus tarkoitti siten vain tämä kaikki Matt.23:39-25:13 vihanajan 7v tapahtumilla.

      • Ei ole umpeutunut.Ramatun alussa Jumala ilmoittaa ja rajaa ihmisen iän 120v ikään.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ei ole umpeutunut.Ramatun alussa Jumala ilmoittaa ja rajaa ihmisen iän 120v ikään.

        Mä olen myös ajatellut samaa, mutta Jeesus mahdollisesti tarkoitti kaikki 7v tapahtumilla.


    • Itse aattelen tuota 120v jaksoa MUTTA.... sitä ei tiedä paljonko siitä kuluu tai mikä on takaraja tai mistä kohtaa millilleen laitetaan kellot käyntiin.
      Toki selvää on ,että nuo profetiat ja kaikki täyttyy nyt ja Israel on polttopiste Universumissa.
      Kun antikristus ja pedonmerkki yms ahdistus tulee niin sitte toki jo tiedämme ,että voidaan alkaa lukea jo päivissä ajat .
      Se viimeinen 45päivää onkin sitten kauhistusta kaikilla maanpäällä ,mutta kun pimeys on päällä niin voi alkaa jo tähyillä pimeälle taivaalle milloin torvet alkavat soida ja Kristus ilmaantuu...

      • Anonyymi

        3,5v ovat Antikristus täyden vallan aikaa jolloin hän julistaa jumalaksi Jerusalemin temppeliin.

        Temppelipalvelu alkaa 220 p seurakunnan ylöstempauksesta.
        Temppelin valmistelusuunnitelma ja varat ovat jo valmiit.


      • Anonyymi

        Miksi vuoden 33/38 UT:ssa lukee sukupolvi monissa kohdin, vaikka samoissa kohdissa vielä Bibliassa 1776 lukee SUKUKUNTA . Mielestäni suomenkielessä sanoilla on ero. Suomessa puhumme omista heimoistamme , sukukunnistamme ja perhekunnistamme. Sukupolvista ne koostuvat, mutta miten monista? Perhekuntani ymmärrän eläessäni ympärilläni, mutta esim. Suomen maakunnissa on vieläkin löydettävissä pitkään paikallaan asuneita sukukuntia ns. heimoja. Maaltamuutto kaupunkeihin on aloitti siellä kasvattamaan taas uudet erilaiset heimonsa, kun avioparit eivät olleet samalta seudulta lähtöisin. Meneillään siellä jo kolmas sukupolvi! Eikö Biblian sukukunta-sana tarkoita juutalaisia.
        BIBLIASSA
        Markus 13
        22 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja merkkejä ja ihmeitä tekevät, pettääksensä, jos mahdollinen olis, valituitakin.
        23 Mutta te kavahtakaat: katso, minä olen teille kaikki ennen sanonut.
        24 Mutta niinä päivinä,... sen ....vaivan.... jälkeen...., pitää auringon pimenemän ja kuu ei anna valoansa.
        25 Ja taivaan tähdet pitää putooman, ja taivasten voimat pitää liikutettaman.
        26 Ja silloin heidän pitää näkemän Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.
        27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä, ja kokoo valittunsa neljästä tuulesta, hamasta maan äärestä niin taivaan ääreen asti.
        28 Mutta fikunapuusta oppikaat vertaus: kuin sen oksa on tuores ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että suvi on läsnä.
        29 Niin myös te, kuin te nämät näette tapahtuvan, niin tietäkäät, että se on läsnä oven edessä.
        30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.

        Matt. 16:
        1 Ja fariseukset ja saddukeukset tulivat hänen luoksensa ja kiusasivat häntä pyytäen häntä näyttämään heille merkin taivaasta.
        2 Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa',
        3 ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä'. Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.
        4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

        Matteus 17
        17 Niin Jesus vastaten sanoi: oi epäuskoinen ja nurja sukukunta! kuinka kauvan minun pitää teidän kanssanne oleman? kuinka kauvan minun pitää teitä kärsimän? Tuokaat häntä minulle tänne.


    • Anonyymi

      Juudean alue tulee olemaan juutalaisten asuttama vihanajan puoliväliin mennessä:
      Matt 24å15- "Kun siis näette hävityksen, kauhistuksen, josta profeetta Daniel on puhunut, seisovan pyhässä paikassa"- lukija huomatkoon tämän- "silloin ne, jotka ovat Juudeassa, paetkoon vuorille...

      Trumpin tavoite on Juudean ja Samarian alue liittää Israeliin.
      Mutta hänen suunnitelmassa mennään tuomion alle jos loppu tavoite ei Jumalan Israelille lupaamassa koko alueesta: ..ovat jakaneet minun maani, Jooel 4:1-2.

      • Anonyymi

        Niinpä, koska Länsiranta on juutalaisten asuttama Antikristuksen vallatessa temppelin, Israel selviytyy voittajana Ps 83 ja seurakunnan ylöstempauksen hetkellä tapahtuvan Googin sodista.
        Mutta vihanajan puolivälissä Jerusalemin juutalaisia joutuu maanpakoon mm Jordanian, Petran vuoristo rauniokaupunkiin Dan 11: 41.


    • Anonyymi

      Hhhhmm..
      Ps. 90:10
      10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

      Jer. 25:12
      12 Mutta kun seitsemänkymmentä vuotta on täyttynyt, niin minä kostan Baabelin kuninkaalle ja sille kansalle, sanoo Herra, heidän pahat tekonsa, kostan kaldealaisten maalle ja teen sen ikuiseksi erämaaksi.

      Jer. 29:10
      10 Sillä näin sanoo Herra: Vasta kun ne seitsemänkymmentä Baabelin vuotta ovat täyttyneet, minä katson teidän puoleenne ja panen täytäntöön teitä kohtaan hyvän lupaukseni ja palautan teidät tähän paikkaan.

      • Anonyymi

        Jer 25:12 seitsemässä kymmenessä on ulottuvuus.
        Dan 70 vuosiviikosta viimeinen toteuttaa lopullisesti Babyloniaa koskevan tuomion.

        Vihan ajan vihan viinin maljan on viimeisenä juova Baabelin kuningas, jae 26; 50:39,40; 51:55-58.
        Jes 13, 14:21-23; Ilm 18.


      • Anonyymi

        Juuri niin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mielenkiintoiseksi tekee saman pituinen ajanjakso: 1Kun 6:1. 480 vuotta kuin Dan 70 vuosiviikosta 69, viimeissä vihanajalla toteutuu myös temppeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoiseksi tekee saman pituinen ajanjakso: 1Kun 6:1. 480 vuotta kuin Dan 70 vuosiviikosta 69, viimeissä vihanajalla toteutuu myös temppeli.

        Israelin kansan orjuus varjeli ulkopuoliselta avioliitoilta, Egyptin väestö ei ollut kiinnostunut halveksituista, Jumalan hyvä suunnitelma siten toteutui, Jeesus syntyi puhtaasta siemenestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin kansan orjuus varjeli ulkopuoliselta avioliitoilta, Egyptin väestö ei ollut kiinnostunut halveksituista, Jumalan hyvä suunnitelma siten toteutui, Jeesus syntyi puhtaasta siemenestä.

        Amorilaisten synninmitan täytyi myös täyttyä että Aabrahamille luvattu jälkeläisten paluu alkoi 400 vuoden päästä neljännessä polvessa.

        Ja 480 vuotta siitä kun Israelilaiset lähtivät Egyptin orjuudesta Salomo alkoi rakentaa Herran temppeliä Moorian vuorelle 1Kun 6:1.

        Kreikan maailman vallan jakautuessa neljäksi, nykyiset: Kreikka, Turkki, Syyria ja Egypti, kun heidän valta on lopuillaan ja luopioinen synnin mitta täysi, alkaa Israelille ja Jerusalemille säädetty viimeinen vuosiviikko Dan 8:22-23.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2017 ei ole riemuvuosi millään mitalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe