Minkä takia Suomen uutiset on sensuroitavien listalla?

Anonyymi

Hyvin usein törmää siihen, että asiallisia avauksia poistuu kun niiden lähteenä on Suomen uutiset. Jonkin aikaa sitten joku palstalainen totesi kuin itsestäänselvyytenä, että Suomen uutiset on sensuurilistalla ja sitä ei voi linkittää tai viesti poistuu. Mitä ihmettä?

Suomen uutiset on Perussuomalaisten puoluelehti kuten Vihreä lanka on Vihreiden ja Nykypäivä on Kokoomuksen. Siellä julkaistaan esim. puolueen kansanedustajien kannanottoja tai kommentteja ajankohtaisiin asioihin, mikä on tietenkin puoluelehden tehtävä. Monia ihmisiä kiinnostaa mitä kansanedustajilla on sanottavanaan mistäkin aiheesta.

Onko todella niin, että Suomen uutiset sensuroidaan rutiininomaisesti? Tuohan on aivan pöyristyttävää, jos näin on. Ja onko todellakin niin pikkumaisia ihmisiä, että he ilmoittavat Suomen uutisten linkin tai lainauksen sisältävät ketjut aina asiattomaksi poliittisia vastustajiaan sensuroidakseen?

25

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän kiinnittänyt kanssa huomiota, Kysymys kuuluukin tapahtuuko sensuuri automaattisesti omatoimisen moden toimesta vai onko palstalla ilmiantajia aitoon DDR Stasi tyyliin, mitä vähän epäilen. On niin helppoa kiusata ihmisiä poistattamalla tekstejä sääntöjen vastaisena, vaikka samaa sääntöä katsotaan kaikissa muissa yhteyksissä läpi sormien. Eräänlaista poliittista terroria sekin, jos näin on.

      • Anonyymi

        Juuri tuli IS-Uutiset Helmi kanavalta. 3 poliisia ampui sänkyyn mustan... Kaksi poliisia ei saanut syytettä lainkaan, Tähän asti totta!
        Valeuutinen alkaa: Kolmas poliisi tuomittiin!
        Jätettiin kertomatta että tuomittiin ohi ampumisesta oli naapurit vaarassa.


      • Anonyymi

        Tiesittehän te persuraasut, että Suomi24 käyttää moderointiin persukansanedustaja Tom Packalénin firman tuottamaa moderointiohjelmaa nimeltään Utopia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesittehän te persuraasut, että Suomi24 käyttää moderointiin persukansanedustaja Tom Packalénin firman tuottamaa moderointiohjelmaa nimeltään Utopia?

        Älä valehtele. Packalenin huiputusfirma ei paljon tällä palstalla vaikuta, Pakkaleeni yrittää manipuloida älytön roboteillaan lähinnä akkojen keskustelupalstoilla. Tuloksella että asialliset keskustelut poistuu mutta älyttömimmät jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Packalenin huiputusfirma ei paljon tällä palstalla vaikuta, Pakkaleeni yrittää manipuloida älytön roboteillaan lähinnä akkojen keskustelupalstoilla. Tuloksella että asialliset keskustelut poistuu mutta älyttömimmät jää

        Persua sattuu kun oma koira puree.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Myös Verkkouutiset ovat opposition...

      • Anonyymi

        Verkkouutiset on kokoomuksen mainosjulkaisu joka mustamaalaa kilpailevia tuotteita (SDP ja vasemmistoliitto).


    • Anonyymi

      Diktatuureissa on tapana hiljentää oppositio, tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Foorumeilla toimii sama valtamedian verkkovalvontapolpo kuin valtamedian uutisjulkaisuissakin. Varmimmin näkyvyyttä saa uusliberaalilla ideologialla, Suomen uutiset ja vastamedia sensuroidaan pois, koska edustavat väärää narratiivia.

      • Anonyymi

        Miksikän Suomen Uutiset poisti joka ikisen uutisen persujohtajien närkästelystä siitä kuinka Katajan hakkasivat maahanmuuttajat? Onko tuollainen sitä parempaa sensuuria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikän Suomen Uutiset poisti joka ikisen uutisen persujohtajien närkästelystä siitä kuinka Katajan hakkasivat maahanmuuttajat? Onko tuollainen sitä parempaa sensuuria?

        Tulipa hiljaista persuleirissä.


    • Anonyymi

      Väärät poliittiset mielipiteet joutaakin sensuroida.

    • Anonyymi

      Suomen Uutiset, sekä Suomen Islamisointi ovat ristiriidassa keskenään......

    • Anonyymi

      Keisarilla ei ole vaatteita...

    • Anonyymi

      Mitä valitatte?
      Tää on yksityinen kirjoitusalusta ja omistaja voi tehdä mitä huvittaa.

      MIKÄ V.I.T.T.U siinä on vaikea ymmärtää?

      • Anonyymi

        Suomessa ei voi toimia perustuslain vastaisesti on laitonta rajoittaa sananvapautta tietyiltä poliittisilta näkemyksistä jos vastaavasti sallii vastapuolen vastaavat näkemykset rajoittamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei voi toimia perustuslain vastaisesti on laitonta rajoittaa sananvapautta tietyiltä poliittisilta näkemyksistä jos vastaavasti sallii vastapuolen vastaavat näkemykset rajoittamatta?

        Koita käsittää. Suomi24 on käyttäjäehtonsa luetellut, jos et osaa tai halua niitä lukea, se on sinun häpeäsi. Minkään yksityisen tai edes julkisen sivuston tai lehden ei ole pakko julkaista yhtään mitään mitä se ei ole tilannut ja maksanut. Asialla ei ole mitään tekemistä perustuslakien tai sananvapausasioiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei voi toimia perustuslain vastaisesti on laitonta rajoittaa sananvapautta tietyiltä poliittisilta näkemyksistä jos vastaavasti sallii vastapuolen vastaavat näkemykset rajoittamatta?

        Älä viitsi vinkua joutavia. Suomi24:hän on puolillaan tuota persuöyhötystä.


    • Anonyymi

      Jos viestisi ovat sääntöjen vastaisia, ne klikata an helposti poistoon.

      Poista trollin törkkyviestit klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa pientälippua tai kolmea pistettä. Pidetään keskustelut asiallisina.

    • Anonyymi

      Kaikki sääntöjen vastaiset viestit on poistolistalla. Katso säännöt ensiksi ennenkuin ihmettelet miksi viestisi poistuu

    • Anonyymi

      Vaalivaikuttamista?

    • Anonyymi

      Suomen uutiset on persujen valemedia. Jos joku haluaa niitä tarinoita lukea niin menee sinne.

    • Anonyymi

      Juuutalaisen omistajan takia

    • Ei näytä olevan noin. Olen itsekin linkittänyt lukuisia kertoja Suomen Uutisiin. Ainakin viimeksi linkittämäni, toissapäiväinen, on edelleen tallella. Ei siis aihetta pöyristyä.

      Näitä 'varmoja tietoja' ties minkä linkkien sun muiden automaattisensuurista tulee aina silloin tällöin. Kyllä se taitaa pääasiassa olla kuitenkin kyse viestin sisällöstä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe