Korona välit kaupassa

Anonyymi

Romanialaiset maatyöläiset ,alle 10 vuotiaat ja lukutaidottomat eivät osaa noita välejä pitää .
Kai se on kotikasvatus tai joku geeni virhe.
Lapset varsinkin tulevat vanhusten iholle ..oon yli 65v ukko.
Noi maatilojen pelastajat vielä ymärtää ,kun jäänyt koulut käymättä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapurikin ihan tuutissa ja keskusteli ihan yksin jäätelöautolle,millaiset ovat nuo korona lääkkeet kun nii sekaisin menee?

      • Anonyymi

        Eihän tyhmä mitään osaa ja mutsin luona saapi tuki opetusta.


    • Anonyymi

      325 kpl ei oo syömässä jäätelö auton tuutteja.
      On kyllä kova tautia. Toivottavasti on loppu tauti vaan ei oo.

      • Anonyymi

        Kait se on tuo aurinko mikä tekee tehtävän et noin sekaisin kun pitkäniemeläinen.


    • Anonyymi

      Oliko se pöhkö karannut?

    • Anonyymi

      Siitä tuli sen jälkeen itsekseenpuhuja ja puolen vuoden kuluttua se puhui niin sekaisia ja pehmeitä, että se vietiin kuopioon selviämään.

      • Anonyymi

        Eikö se oo se Eräjorma mikä utelee niin ja niskat kyyryssä kun ajaa ohitse porukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oo se Eräjorma mikä utelee niin ja niskat kyyryssä kun ajaa ohitse porukan.

        Kait sieltä ny magnumin saa.


    • Anonyymi

      Tänään ois taas tuo magnumi päivä ja sekava naapuri tietenkin juttelee autolle omiaan.

    • Anonyymi

      Pöhkö kallentiellä ollut vuosi jo talon sisällä eikä ulkona ollut.

    • Anonyymi

      Nyt se poeka kävelee ympyrää siellä pihassa.

    • Anonyymi

      On aivan pakko kertoa mitä meille viime keväänä tapahtui.

      Vaimoni on todella hauskan näköinen 71 vuotias sinisilmäinen ruskeaverikkö. Kirsti on 167 cm pitkä ja painoa on noin 53 kg. Rinnat ovat aivan aika isot sekä pystyt. Takapuoli on pieni sekä kiinteä liikuntaharrastusten muovaamana.
      Vaimollani oli vain muutama kokemus miehistä, ennen kuin tapasimme 13 vuotta sitten. Vaimoni on hyvävit... ja hauskannäköinen nainen, jota aina tanssisaleissakin haetaan ensimmäisenä tanssimaan ja näin korona aikaan ei onnistu mikään.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen stoori tuokin on? Sekö pännii että että pääse harrastamaan vaimonvaihtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen stoori tuokin on? Sekö pännii että että pääse harrastamaan vaimonvaihtoa?

        Eikö tuo ole se vanha pieru mikä piti aikoinaan thai/hierontaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe