Tyttöystävä imee vain kumin kanssa

Anonyymi

Mun tyttöystävä ottaa suihin vain jos mulla kumi, onko muilla samaa tai onko normaalia? Ollaan kuitenkin oltu jo lähes kaks vuotta yhessä ja mun eka tyttöystävä.

15

609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu kotias tissiposki finninaama uneksiin

      • Anonyymi

        Jos asiallisia viestejä saisi. En oo ihan mikään nuori jamppa enää, vaikka ensimmäinen kunnon suhde nyt.


    • Anonyymi

      Ei ole normaalia, tyttöystäväsi bakteerikammoinen tai pelkää spermaa ilmeisesti. Ei jatkoon

      • Anonyymi

        Ei anna muutenkaan kuin lykyllä muutaman kerran vuodessa. Ei saa koskea, eikä halua itse koskaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anna muutenkaan kuin lykyllä muutaman kerran vuodessa. Ei saa koskea, eikä halua itse koskaan mitään.

        Aina sillonkin kumi oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sillonkin kumi oltava.

        aseksuaali, eli seksi ei siis kiinnosta. Kysy siltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aseksuaali, eli seksi ei siis kiinnosta. Kysy siltä

        Mä oon kuullut, että hänellä ois ollut ennen mua joku nainen ja mulle on kuittailtukin siitä, että mun kelpaa, jos on bi. Mutta asiat ei ihan näin kotona ole ja ei suostu naista meille kolmanneksi ottamaan, kun sitäkin ehdottanut, jos auttaisi. Kuitenkin aina naisia kehuu ja ihastelee, mutta mulle ei koskaan sano mitään kivaa tai ulkonäöstä tms.


    • Olen joskus kuullut että on kumin kans vaan otettu suihin, mutta aika harvoin. Silloin oli just että kundin tyttöystävä ei tykännyt sperman hajusta ja mausta. En tiedä mitä siinä kävi itse tykkään ottaa suihin ilman mitään kumeja se on parasta.

      • Anonyymi

        Joskus saanut suihinoton esileikkinä ja tunne kun seisovaan kaluuni on rullattu kumi huulia käyttäen näky ja tunne oli valtaisa nautin kun kielikorulla varustettu kieli llipoo kaluani ja ensitapaamisella kunnioitan jos nainen pyytää kumin käyttöä niin naidessa kuin suihinotossa kunhan saa vaan laueta ilman kumia vaikka rinnoille wej


    • Anonyymi

      Ihan normaalia , en mäkään antais tai ottais ilman kumia poskeen .

    • Anonyymi

      Mitä jos pesisit sen pikku nakkis joskus.Ei kukaan ime niitä juustoja esarin alta.

      • Anonyymi

        Just niin bakteerit pesii esinahan alla pitää olla hyvin pesty heppi juuri ennen hommia..
        Ällöttää ajatuskin imeskellä likaista gigulia ja mällejä en ota ikinä suuhun yök


    • Anonyymi

      Koko homman ideahan on juuri siinä että tunnen, haistan ja maistan miehen kullin suussani ja palkinnoksi imuttelusta saan niellä spermat. Tätä naista ei kyllä kiinnostaisi kumia lutkuttaa.
      Eikö tuo miehenä tunnu vähän loukkaavalta?

    • Anonyymi

      sillä ehkäistä seksitauteja
      jos et oikeasti tiennyt että suuseksin aikana on käytettävä suuseksisuojaa

    • Ei minusta ole. Kertaakaan seurustelusuhteen aikana ei ole otettu kumin kanssa suuhun kenenkään tytön tai naisen kanssa... ja seurusteluksi lasketaan myös varmista ylöspäin tapahtunut tutustuminen yökerhossa. (Joskin niistä on aikaa ja paljon) Siitä hommasta jää vähän niin kuin ponsi pois...

      Ja sama kyllä sen pillun nuoleminen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe