Lähtivätkö Sofia ja Stefu karkuun?

Anonyymi

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Steffi ei uskalla palata Suomeen ja marokkolainen luikkii luultavasti takaisin kotimaahansa.

• Anonyymi

Kyllä nyt taas ap:lla iso pyörä heittää 😂🤣😂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt taas ap:lla iso pyörä heittää 😂🤣😂.

Satun olemaan ketjun aloittaja, eikä mulla heitä iso,t eikä pienetkään pyörät, ääliö!
        Siteerasin aloituksessa toimitttajien sanoja, minkä kyllä tietäisit jos osaisit lukea juttuja muualtakin kuin suomi24 keskusteluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satun olemaan ketjun aloittaja, eikä mulla heitä iso,t eikä pienetkään pyörät, ääliö!
        Siteerasin aloituksessa toimitttajien sanoja, minkä kyllä tietäisit jos osaisit lukea juttuja muualtakin kuin suomi24 keskusteluista.

Kyllä sinulla, idiootti, heittää iso pyörä...😁.

• Anonyymi

Niko tulee varmaan kentälle vastaan. Sillä taitaa kuitenkin olla ajokortti😂

• Anonyymi

:D :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D :D

Mt-eläkeläinen vinkuu ja keksii juttuja 🤣.

• Anonyymi

Mutta onko autoa?

• Anonyymi

Sohvi laskee; enten tenten teelika mentten...

• Anonyymi

... sulla masssii, mä tartten uutta kassiii 😂

• Anonyymi

Ranta-aholla taitaa olla suurempia murheita, kuin Sofia tai Stefu, eikä varmasti riitä energiaa heidän miettimiseensä pääsi vapaaksi tai ei.

• Voihan se olla, että ei ainakaan heti pääse vielä vapaaksi vastaamaan. Mutta kuitenkin tutkintavangilla on oikeus pyytää vapauttamistan kahden viikon välein. Eli jossain vaiheessa se pääsee vapaaksi kuitenkin. Ei ne sitä siellä pidä loputtomiin, jos kerta tutkinta on päättynyt ja Niko ei pääse haittamaan enää tutkintaa.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Voihan se olla, että ei ainakaan heti pääse vielä vapaaksi vastaamaan. Mutta kuitenkin tutkintavangilla on oikeus pyytää vapauttamistan kahden viikon välein. Eli jossain vaiheessa se pääsee vapaaksi kuitenkin. Ei ne sitä siellä pidä loputtomiin, jos kerta tutkinta on päättynyt ja Niko ei pääse haittamaan enää tutkintaa.

Niin saattaa päästä vapaaksi odottamaan tuomion täytäntöönpanoa, jos katsotaan ettei ole iso riski että poistuu maasta pakoilemaan tuomiotaan. Jokatapauksessa istumaan lähtee vuosiksi jossain vaiheessa. Sen verran pitkä tuomio tulossa törkeistä rikoksista, että epäilen pääsisikö vapaalle odottamaan. Niin tai näin, eipä tuo vaikuta Sofian tai Stefanin elämään millään lailla oli missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin saattaa päästä vapaaksi odottamaan tuomion täytäntöönpanoa, jos katsotaan ettei ole iso riski että poistuu maasta pakoilemaan tuomiotaan. Jokatapauksessa istumaan lähtee vuosiksi jossain vaiheessa. Sen verran pitkä tuomio tulossa törkeistä rikoksista, että epäilen pääsisikö vapaalle odottamaan. Niin tai näin, eipä tuo vaikuta Sofian tai Stefanin elämään millään lailla oli missä tahansa.

Ehkä pääsee .teki sopparin et vapaalle niin kertoo kätköt, näin se taitaa mennä....vapiskaa stebu soffi pian on laksatiivisia vaikutuksia 🙈💩💩😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä pääsee .teki sopparin et vapaalle niin kertoo kätköt, näin se taitaa mennä....vapiskaa stebu soffi pian on laksatiivisia vaikutuksia 🙈💩💩😂

Mitä väliä sillä on pääseekö tuollainen huumehörhö luuseri vapaaksi vai ei?

Minua se ei ainakaan kiinnosta tippaakaan, toisin kuin niiden huumehörhöjen ihailijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on itse Ranta-aho kenen on syytä vapista, jos vapaalle aikoo. Vasikoiden kohtalo tuppaa olemaan melko ikävä. Ja kaikki ymmärtää, että ilman vasikointia tuo ei vapaalle pääse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua se ei ainakaan kiinnosta tippaakaan, toisin kuin niiden huumehörhöjen ihailijoita.

Taitaa kiinnostaa jos olisit tietoinen asioista t.tietäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on itse Ranta-aho kenen on syytä vapista, jos vapaalle aikoo. Vasikoiden kohtalo tuppaa olemaan melko ikävä. Ja kaikki ymmärtää, että ilman vasikointia tuo ei vapaalle pääse.

Eiköhän niko vasikoitu eka LUE PÖYTÄKIRJAT ni tietty puhuu vasikoitten niskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofi on samanlainen huumme hörhö.Vetivät ja olivat nukkumatta ja syömättä kuusi vuorokautta.Olivat kuulema melkein koomassa.

• Anonyymi

eikös ulkomailta tulijat joudu 2viik. karanteeniin palattuaan. joutuvat olemaan kahdestaan. sehän sopii molemmille. sohvilla ei ole työtä. kirjoittaako kelan päiväraha hakemukseen karanteenissa. joutuuko sohvi työkokeiluun 9€ päiväliksalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe