https://www.suomenmaa.fi/uutiset/mtv-uutisten-kysely-valtaosa-keskustan-piiripaattajista-uskoo-kannatuksen-nousevan-hallituspaikasta-huolimatta/
vai niin
Kyllä sipilä on syyllinen eikä uskonto
Uskominenko auttaa keskusta?
12
62
Vastaukset
- Anonyymi
lestaadiohommiako
- Anonyymi
No ei ainakaan hella persuismia.
- Anonyymi
Persuvisio on hulluin teeveekanava ikinä.
- Anonyymi
Persutkin ovat toista vuotta uskoneet, että hallitus kaatuu aina ensi viikolla. Uskonasioista on turha kiistellä. "Suuruksensyöjästä ei ole jumalaksi", sanoi ennusteista v. 1886 syntynyt vaarini.
- Anonyymi
Kepulit on kovia poikia uskomaan, se onkin eri asia miten noudattavat uskonoppeja rakkaudesta ja iloisesta antamisesta. Väärän voiton pyynti on yksi asia josta kepuli voisi lukea kirkkoraamatustaan.
- Anonyymi
No ei ainakaan Pankkopölhön uskomisilla ole Keskustan kannatus piiruakaan noussut. Pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi
mamutolppa
- Anonyymi
eikös KD ole uskovien puolue
lestat on ihan oma aihionsa - Anonyymi
Tulevaisuudessa muutamat punkit joita vasemmitolaiset vielä vähemmistönä hallituksessa ovat kuin harvinaiset eläimet eläintarhoissa.
- Anonyymi
Keskusta on profiloitunut lahkolaispuolueeksi, sen siintä saa kun lestalahkolaisen puheenjohtajakseen kerran päästää...
- Anonyymi
Saavatko lestalaiset synergiaetuja ääri-islamistosta
- Anonyymi
ottakaa mallia islam maista
usko leviää kuin syöpä ja siis tehoaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027