Miksi Soffi ja Steppu koisaavat koko aika

Anonyymi

Siis koko ajan päikkäreitä, löhöämistä, mikä niitä vaivaa?

76

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko alkoholilla osuutta asiaan.

      • Anonyymi

        Ja teepusseilla...


    • Anonyymi

      Velttoa...tulee itsellekin väsynyt ja ponneton olo kun
      katsoo tätä "kauhukaksikkoa". Sohvi varmaan hyppää
      rakettina sohvalta, kun kuulee taikasanat Steffin suusta:
      "lähdetäänkö ostoksille"!!!!!

    • Anonyymi

      pirin voimalla kun valvoo pari, kolme vuorokautta ni kyllä sitä kummasti nukutaan univelkoja pois ja aika pitkäänkin vielä jos mahdollista...

    • Anonyymi

      Nauttivat toistensa seurasta. Stefan on niin onnellisen ja rentoutuneen oloinen kun sai vihdoin Sofian. Vuosien piina sen noita-akan kanssa on vaatinut veronsa.

    • Anonyymi

      En tiedä ko. ihmisistä, mutta liittyy usein masennukseen, alakuloisuuteen, yksinäisyyden tunteeseen, voimattomuuteen, elämän ilon katoamiseen.

      • Anonyymi

        Juuri näin, selvää masennusta. Myös päihteidenkäyttö alkaa vaatia veronsa jossain vaiheessa ja silloin on vaan nukuttava. Stefan yrittää sentään käydä lenkillä, mutta läähjätyksestä päätellen miehen kunto on rapistunut. Sofia ei jaksa senkään vertaa. Sängyssä koko ajan.

        Kyllä pitäisi alkaa skarpata jossain vaiheessa kunnolla, jos se perhehaave on Sofialla. Perheessä ja lapsen/lasten kanssa nukkuminen koko ajan ei onnistu. Silmätkin pitää silloin olla myös selässä. Ja kai Isbekin tulee osan ajasta muutenkin olemaan osa uusperhettä. Silloin ei passaa makoilla. Nyt vähän ryhtiä touhuun. Peilinedessä keekoilut ei kuntoa nosta yhtään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, selvää masennusta. Myös päihteidenkäyttö alkaa vaatia veronsa jossain vaiheessa ja silloin on vaan nukuttava. Stefan yrittää sentään käydä lenkillä, mutta läähjätyksestä päätellen miehen kunto on rapistunut. Sofia ei jaksa senkään vertaa. Sängyssä koko ajan.

        Kyllä pitäisi alkaa skarpata jossain vaiheessa kunnolla, jos se perhehaave on Sofialla. Perheessä ja lapsen/lasten kanssa nukkuminen koko ajan ei onnistu. Silmätkin pitää silloin olla myös selässä. Ja kai Isbekin tulee osan ajasta muutenkin olemaan osa uusperhettä. Silloin ei passaa makoilla. Nyt vähän ryhtiä touhuun. Peilinedessä keekoilut ei kuntoa nosta yhtään!

        Sohvi toteuttaa iseään. Kun ei ole mitään omaa elämää ja sisältöä tuotettavana, makailee vaan.


    • Anonyymi

      Me ei tunneta niitä enää parin vuoden päästä koska molemmat painaa kaks kertaa sen minkä tänään.

    • Anonyymi

      On joo ihme lösyämistä. Ensin nukutaan aamulla, sitten nukutaan päivällä, sitten löhötään ennen nukkumaanmenoa illalla. Oisko ainainen alkoholin juominen plus vahvemmat aineet...Sofia kun oli ehkä mukana niissä Nikon pisneksissä ainakin syytteet nostettu rahanpesu ym, ja Stefu jäi kiinni viinan ja huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta.

      • Anonyymi

        Lomalla pitääkin ja saa välillä löhöillä. Tolvana.


      • Anonyymi

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?

        Voisiko yo. kysymykseen vastata esimerkiksi klo
        07.19 kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?

        Hyvä kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomalla pitääkin ja saa välillä löhöillä. Tolvana.

        Eiks se ollukkaa business matka t.VEROTTAJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomalla pitääkin ja saa välillä löhöillä. Tolvana.

        Eiks se ollukkaa business matka t.VEROTTAJA


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?

        Opetelisit ensin itse ja vasta sitten tulisit arvostelemaan ja haukkumaan muiden ulosantia.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Opetelisit ensin itse ja vasta sitten tulisit arvostelemaan ja haukkumaan muiden ulosantia.

        Voi sinua Raili. Etkö sinäkään osaa oikeinkirjoitusta? Opetelisit??
        Kuuluko Railikin niukasti koulutettujen, mutta sitäkin enempi muita arvostelevien joukkoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua Raili. Etkö sinäkään osaa oikeinkirjoitusta? Opetelisit??
        Kuuluko Railikin niukasti koulutettujen, mutta sitäkin enempi muita arvostelevien joukkoon?

        Ei mun tartte kirjoittaa täällä kaikkien sääntöjen mukaista tekstiä. Sun sen sijaan täytyy, koska arvostelet muiden kirjoitustaitoa. Onko sun mielestä lause; "Opetelisit??" Mikähän tuosta mahtaa puuttua? Kuuluuko sun mielestä tuohon yhteen sanaan vieläpä kaksi kysymysmerkkiä?

        Ihan oikeesti opettele ensin itse ja ala vasta sitten neuvomaan muita.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei mun tartte kirjoittaa täällä kaikkien sääntöjen mukaista tekstiä. Sun sen sijaan täytyy, koska arvostelet muiden kirjoitustaitoa. Onko sun mielestä lause; "Opetelisit??" Mikähän tuosta mahtaa puuttua? Kuuluuko sun mielestä tuohon yhteen sanaan vieläpä kaksi kysymysmerkkiä?

        Ihan oikeesti opettele ensin itse ja ala vasta sitten neuvomaan muita.

        Raili, Raili rauhoitu! Kirjoitit opetelisit. Se on väärin. Oikea muoto on opettelisit.

        Yhteen sanaan voi laittaa kaksi kysymysmerkkiä, kun halutaan oikeasti ihmetellä jotain.
        Samalla tavalla kuin laitetaan kaksi huutomerkkiä. Tehostuskeinoja. Eikö Raili tiedä?

        Jos Raili hyökkää arvostelemaan muita, Railin on ehdottamasti itse kirjoitettava oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili, Raili rauhoitu! Kirjoitit opetelisit. Se on väärin. Oikea muoto on opettelisit.

        Yhteen sanaan voi laittaa kaksi kysymysmerkkiä, kun halutaan oikeasti ihmetellä jotain.
        Samalla tavalla kuin laitetaan kaksi huutomerkkiä. Tehostuskeinoja. Eikö Raili tiedä?

        Jos Raili hyökkää arvostelemaan muita, Railin on ehdottamasti itse kirjoitettava oikein.

        Et nyt viittis.Kuten sanoin, niin en kirjoita täällä itsekään puhdasta kirjakieltä, joten en vaadi sitä muiltakaan. Asiakirjoissa toki kiinnitän huomiota oikeinkirjoitukseen . Jos kirjoituksesta selviää kirjoittajan asia, niin ei siinä pitäisi olla mitään moittimista. Mä mollaan niitä typeryyksiä (kuten sinua), ketkä eivät osaa pienistä kirotusvihreistä huolimati tulkita kirjoittajan tekstiä. Sulla on sellainen tauti, kuin lukusokeus ja luetunymmärtämisen vika.

        PS. Ei satavarmasti kuulu olla kahta kysymysmerkkiä. Onko sun mielestä pelkkä sana"Tehostuskeinoja" lause. Miksi laitat pisteen yhden sanan loppuun?

        Opettele nyt hyvä ihminen ensin itse kirjoittamaan ja hauku vasta sitten muita.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Et nyt viittis.Kuten sanoin, niin en kirjoita täällä itsekään puhdasta kirjakieltä, joten en vaadi sitä muiltakaan. Asiakirjoissa toki kiinnitän huomiota oikeinkirjoitukseen . Jos kirjoituksesta selviää kirjoittajan asia, niin ei siinä pitäisi olla mitään moittimista. Mä mollaan niitä typeryyksiä (kuten sinua), ketkä eivät osaa pienistä kirotusvihreistä huolimati tulkita kirjoittajan tekstiä. Sulla on sellainen tauti, kuin lukusokeus ja luetunymmärtämisen vika.

        PS. Ei satavarmasti kuulu olla kahta kysymysmerkkiä. Onko sun mielestä pelkkä sana"Tehostuskeinoja" lause. Miksi laitat pisteen yhden sanan loppuun?

        Opettele nyt hyvä ihminen ensin itse kirjoittamaan ja hauku vasta sitten muita.

        Raili Raili, rauhoitu! Jos sinä hyökkäät oikeinkirjoitusta toivovan kimppuun, oletusarvona on, että osaat ITSE kirjoittaa oikein.

        Et ymmärrä lukemaasi. Kirjakieltä ei kukaan vaatinutkaan kirjoittamaan, vaan oikeinkirjoitusta.

        Kahta kysymysmerkkiä, samoin kuin kahta tai useampaa huutomerkkiä voidaan käyttää tehostekeinona. Se on fakta, jota ei edes Raili voi muuttaa. Samalla tavalla yhden sanankin jälkeen voi laittaa pisteen. Lue erilaista kirjallisuutta, niin näet itsekin.

        Luetunymmärtäminen? Voi Raili sinua. Oikea muoto on luetun ymmärtäminen.

        Sinulla ei todellakaan olisi varaa arvostella muita tai hyökätä kimppuun.

        Huolimati? Välttämäti? Railin omaa "kirjakieltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raili, Raili rauhoitu! Kirjoitit opetelisit. Se on väärin. Oikea muoto on opettelisit.

        Yhteen sanaan voi laittaa kaksi kysymysmerkkiä, kun halutaan oikeasti ihmetellä jotain.
        Samalla tavalla kuin laitetaan kaksi huutomerkkiä. Tehostuskeinoja. Eikö Raili tiedä?

        Jos Raili hyökkää arvostelemaan muita, Railin on ehdottamasti itse kirjoitettava oikein.

        Masennus huono parisuhde alkoholi vastoinkäymiset erot.Eiköhän se jo ole suuri syy väsymykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili Raili, rauhoitu! Jos sinä hyökkäät oikeinkirjoitusta toivovan kimppuun, oletusarvona on, että osaat ITSE kirjoittaa oikein.

        Et ymmärrä lukemaasi. Kirjakieltä ei kukaan vaatinutkaan kirjoittamaan, vaan oikeinkirjoitusta.

        Kahta kysymysmerkkiä, samoin kuin kahta tai useampaa huutomerkkiä voidaan käyttää tehostekeinona. Se on fakta, jota ei edes Raili voi muuttaa. Samalla tavalla yhden sanankin jälkeen voi laittaa pisteen. Lue erilaista kirjallisuutta, niin näet itsekin.

        Luetunymmärtäminen? Voi Raili sinua. Oikea muoto on luetun ymmärtäminen.

        Sinulla ei todellakaan olisi varaa arvostella muita tai hyökätä kimppuun.

        Huolimati? Välttämäti? Railin omaa "kirjakieltä".

        Etkö edelleenkään osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        Jos nyt aloittaisit pilkku- ja pistesääntöjen opiskelun siitä, että mikä on lause. Mitä lauseessa pitää olla ollakseen lause?

        Sinä et ihan oikeesti osaa kirjoittaa itsekään ja siitä huolimati haukut forumilla kirjoittavien kirjoituksia. Kuten sanoin, niin täällä ei tartte osata kirjoittaa täydellistä suomen kieltä (tää oli kettuilu sulle) tullakseen ymmärretyksi. Se, että sinä haukut kaikkien kirjoituksia ei tee sinusta mitään mestaria. Yrität olla hieno ja fiksu, mutta sitä et ole.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Etkö edelleenkään osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        Jos nyt aloittaisit pilkku- ja pistesääntöjen opiskelun siitä, että mikä on lause. Mitä lauseessa pitää olla ollakseen lause?

        Sinä et ihan oikeesti osaa kirjoittaa itsekään ja siitä huolimati haukut forumilla kirjoittavien kirjoituksia. Kuten sanoin, niin täällä ei tartte osata kirjoittaa täydellistä suomen kieltä (tää oli kettuilu sulle) tullakseen ymmärretyksi. Se, että sinä haukut kaikkien kirjoituksia ei tee sinusta mitään mestaria. Yrität olla hieno ja fiksu, mutta sitä et ole.

        Sinä Raili olet se, joka yritit olla hieno ja fiksu.
        Et näköjään kestä kiihtymättä sitä, että joku paljasti, ettet sinä niin "kaikkitietävä" olekaan.

        Ota opiksi. Älä hyökkää toisen kimppuun, jos sinulla ei oikeasti ole siihen varaa.

        Pilkkusäännötkin sinun pitää kerrata. Niissäkin sinulla toivomisen varaa.

        Tiedoksi myös se, että yhden sanan jälkeen laitettu piste on tuttu käytäntö esimerkiksi mainossanastossa.

        Luettuani noita tekstejäsi, väitän että osaan sinua huomattavasti paremmin suomen kielen.

        Voi Raili, yritä nyt vaan kestää😄

        Opiskele ja lue erilaista kirjallisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä Raili olet se, joka yritit olla hieno ja fiksu.
        Et näköjään kestä kiihtymättä sitä, että joku paljasti, ettet sinä niin "kaikkitietävä" olekaan.

        Ota opiksi. Älä hyökkää toisen kimppuun, jos sinulla ei oikeasti ole siihen varaa.

        Pilkkusäännötkin sinun pitää kerrata. Niissäkin sinulla toivomisen varaa.

        Tiedoksi myös se, että yhden sanan jälkeen laitettu piste on tuttu käytäntö esimerkiksi mainossanastossa.

        Luettuani noita tekstejäsi, väitän että osaan sinua huomattavasti paremmin suomen kielen.

        Voi Raili, yritä nyt vaan kestää😄

        Opiskele ja lue erilaista kirjallisuutta.

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Sinä hyökkäsit forumin kirjoittajia kohtaan ja aloit vaatimaan kaikilta kirjoittajilta täydellistä kielen hallintaa. Vaadit, vaikket osaa itsekään.

        Luepas vaan tuo tuotoksesi oikein ajatuksella. Onko esim. tämä lause: "Niissäkin sinulla toivomisen varaa." Puuttuuko siitä vaikkpa on-sana? Entäs tuo sinun kappalejakosi? Siinä ei ole päätä eikä häntää, jos yksi lause on mielestäsi kappale.

        Ethän sä hyvä ihminen voi alkaa väittämään, että mainoksissakin kirjoitetaan niin ja niin. Mainonnan iskulauseilla ei ole välttämäti (huom! välttämäti) mitään tekemistä oikeinkirjoituksen kanssa.

        Voit soittaa suutas mulle ihan niin paljon, kuin haluat, mutta älä viitti oikeesti vaatia muilta forumille kirjoittelevilta mitään puhdasta oikeinkirjoitusta. Et voi vaatia siksikään, että silloin sinäkään et saisi kirjoittaa tänne. Vain tyhmät ja itsensä ylentäjät käyttäytyvät kuten sinä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Sinä hyökkäsit forumin kirjoittajia kohtaan ja aloit vaatimaan kaikilta kirjoittajilta täydellistä kielen hallintaa. Vaadit, vaikket osaa itsekään.

        Luepas vaan tuo tuotoksesi oikein ajatuksella. Onko esim. tämä lause: "Niissäkin sinulla toivomisen varaa." Puuttuuko siitä vaikkpa on-sana? Entäs tuo sinun kappalejakosi? Siinä ei ole päätä eikä häntää, jos yksi lause on mielestäsi kappale.

        Ethän sä hyvä ihminen voi alkaa väittämään, että mainoksissakin kirjoitetaan niin ja niin. Mainonnan iskulauseilla ei ole välttämäti (huom! välttämäti) mitään tekemistä oikeinkirjoituksen kanssa.

        Voit soittaa suutas mulle ihan niin paljon, kuin haluat, mutta älä viitti oikeesti vaatia muilta forumille kirjoittelevilta mitään puhdasta oikeinkirjoitusta. Et voi vaatia siksikään, että silloin sinäkään et saisi kirjoittaa tänne. Vain tyhmät ja itsensä ylentäjät käyttäytyvät kuten sinä.

        Sinulla Raili katosi alkuperäisen viestini fokus ja tarkoitus. Olet niin kiihdyksissä, että et enää ymmärrä lukemaasi etkä muista alkuperäisen viestini sanomaa.

        Kerrataan ja väännetään sinulle rautalangasta: Viestissäni kritisoin sitä, että miten sellaisilla on varaa arvostella muita, jotka eivät itse osaa edes omaa äidinkieltänsä ja oikeinkirjoitusta. Tällä palstalla on hyvin yleistä, että haukutaan julkkiksia ja muita kirjoittajiakin tyhmiksi ja kouluja käymättömiksi.

        Sinä Raili itse väitit, että yhden sanan jälkeen ei voi käyttää pistettä. Vastasin sinulle, että kyllä voi esimerkiksi mainossanastossa. Mainossanastot laatii yleensä mainostoimistot ja niissä oikeinkirjoitus tai muu hyväksyttävä kirjoitustapa on yksi tärkeimmistä kriteereistä.

        Tyhmä ja itsensä ylentäjä? Sinulla ei Raili ole varaa ketään leimata tyhmäksi eikä itsensä ylentäjäksi.

        Jo tuo on-sanan puuttumiseen takertuminen kertoo, että olet raivoissasi. Tuohon lauseeseen ei Raili tarvitse välttämättä mitään on-sanoja.

        Kappalejako? Väitän edelleen, että osaan äidinkieleni, kieliopin ja kappalejaot ym.paremmin kuin sinä. Sinun pitää nyt vaan elää sen faktan kanssa😄

        Et saa yhtäkään viestiä täysin oikein😄
        Vaikkpa? Joko ymmärsit luetun ymmärtämisen oikean kirjoitusmuodon?😄



        Kiihtymyksestäsi huomaa, että et kestä sitä, että joku paljasti, ettet sinä niin "kaikkitietävä" olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ollukkaa business matka t.VEROTTAJA

        🐒🐒🐒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla Raili katosi alkuperäisen viestini fokus ja tarkoitus. Olet niin kiihdyksissä, että et enää ymmärrä lukemaasi etkä muista alkuperäisen viestini sanomaa.

        Kerrataan ja väännetään sinulle rautalangasta: Viestissäni kritisoin sitä, että miten sellaisilla on varaa arvostella muita, jotka eivät itse osaa edes omaa äidinkieltänsä ja oikeinkirjoitusta. Tällä palstalla on hyvin yleistä, että haukutaan julkkiksia ja muita kirjoittajiakin tyhmiksi ja kouluja käymättömiksi.

        Sinä Raili itse väitit, että yhden sanan jälkeen ei voi käyttää pistettä. Vastasin sinulle, että kyllä voi esimerkiksi mainossanastossa. Mainossanastot laatii yleensä mainostoimistot ja niissä oikeinkirjoitus tai muu hyväksyttävä kirjoitustapa on yksi tärkeimmistä kriteereistä.

        Tyhmä ja itsensä ylentäjä? Sinulla ei Raili ole varaa ketään leimata tyhmäksi eikä itsensä ylentäjäksi.

        Jo tuo on-sanan puuttumiseen takertuminen kertoo, että olet raivoissasi. Tuohon lauseeseen ei Raili tarvitse välttämättä mitään on-sanoja.

        Kappalejako? Väitän edelleen, että osaan äidinkieleni, kieliopin ja kappalejaot ym.paremmin kuin sinä. Sinun pitää nyt vaan elää sen faktan kanssa😄

        Et saa yhtäkään viestiä täysin oikein😄
        Vaikkpa? Joko ymmärsit luetun ymmärtämisen oikean kirjoitusmuodon?😄



        Kiihtymyksestäsi huomaa, että et kestä sitä, että joku paljasti, ettet sinä niin "kaikkitietävä" olekaan.

        Äläpäs nyt vouhkaa. Sä et saa mua hermostumaan tai yleensäkään polttamään päreitäni, joten äläpä luule liikoja itsestäsi. Mun kalvosinten käryämiseen tarttetaan jotain aivan muuta, kuin sinun alkeelliset soperruksesi. Mä oikeestaan nautin siitä, että sua voi painaa "suohon".

        Mietipä nyt oikeesti tuota pätemistäsi. Joku on ihan oikeesti täälläkin uskaltautunut kirjoittamaan omalla tasollaan ja sä tuut tänne ja haukut hänet. Jollakin voi olla kirotushärö tai lukuhärö (huom! oikeinkirotusvihreet), mutta uskaltaa kuitenkin kokeilla ja haluaa tulla ymmärretyksi. Sitˋ sä tuut tänne ja tyrmäät jonkun vaivalla kirjoittaman tekstin halveksimalla hänen ulosantiaan. Voitko kuvitella miltä tuosta henkilöstä tuntuu? Toinen yrittää, yrittää ja vihdoin ja viimein uskaltaa, mutta sä tyrmäät heti laaki ja vainaa hänen yrityksensä. Onko se sun mielestä oikein?

        Sun helmasynti on mm. sellainen, että sä haukut valikoivasti kirjoittajia. Haukut ne, jotka eivät ole sun kanssa samaa mieltä jostain tyrkystä. Puolestaan ne, jotka ovat samaa mieltä kanssasi saavat suitsutusta olkoot pisteet ja pilkut miten paljon tahansa ketuillaan.

        Usko jo nyt, että mainos-/iskulauseilla ei ole mitään tekemistä oikeinkirjoituksen kanssa. Vai oikeestiko väität, että mm. ylppärikokeissa joku kokelas voi sanoa, että; "aivan varmasti on oikein kirjoitettu, kun siinä ja siinä yhdessäkin mainoksessa kirjotettiin niin"? Sinä vaadit muilta kirjoittajilta täydellistä osaamista, mutta et itsekään osaa.

        En ole äidinkielen opettaja, mutta vitonen mulla on aina suomen kieli ollut. Ja todellakaan en kirjoita jollain forumilla täydellistä suomen kieltä. Näpyttelen sokkona ja en yleensäkään lue sitä, mitä olen kirjoittanut.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Äläpäs nyt vouhkaa. Sä et saa mua hermostumaan tai yleensäkään polttamään päreitäni, joten äläpä luule liikoja itsestäsi. Mun kalvosinten käryämiseen tarttetaan jotain aivan muuta, kuin sinun alkeelliset soperruksesi. Mä oikeestaan nautin siitä, että sua voi painaa "suohon".

        Mietipä nyt oikeesti tuota pätemistäsi. Joku on ihan oikeesti täälläkin uskaltautunut kirjoittamaan omalla tasollaan ja sä tuut tänne ja haukut hänet. Jollakin voi olla kirotushärö tai lukuhärö (huom! oikeinkirotusvihreet), mutta uskaltaa kuitenkin kokeilla ja haluaa tulla ymmärretyksi. Sitˋ sä tuut tänne ja tyrmäät jonkun vaivalla kirjoittaman tekstin halveksimalla hänen ulosantiaan. Voitko kuvitella miltä tuosta henkilöstä tuntuu? Toinen yrittää, yrittää ja vihdoin ja viimein uskaltaa, mutta sä tyrmäät heti laaki ja vainaa hänen yrityksensä. Onko se sun mielestä oikein?

        Sun helmasynti on mm. sellainen, että sä haukut valikoivasti kirjoittajia. Haukut ne, jotka eivät ole sun kanssa samaa mieltä jostain tyrkystä. Puolestaan ne, jotka ovat samaa mieltä kanssasi saavat suitsutusta olkoot pisteet ja pilkut miten paljon tahansa ketuillaan.

        Usko jo nyt, että mainos-/iskulauseilla ei ole mitään tekemistä oikeinkirjoituksen kanssa. Vai oikeestiko väität, että mm. ylppärikokeissa joku kokelas voi sanoa, että; "aivan varmasti on oikein kirjoitettu, kun siinä ja siinä yhdessäkin mainoksessa kirjotettiin niin"? Sinä vaadit muilta kirjoittajilta täydellistä osaamista, mutta et itsekään osaa.

        En ole äidinkielen opettaja, mutta vitonen mulla on aina suomen kieli ollut. Ja todellakaan en kirjoita jollain forumilla täydellistä suomen kieltä. Näpyttelen sokkona ja en yleensäkään lue sitä, mitä olen kirjoittanut.

        Raili, älä vetoa lukihäiriöihin tms. Liian kaukaa haettua Railin ns. oman kilven kiillotusta ja toisen syyllistämistä.

        Et lue kirjoittamaasi? Se on huomattu. Suosittelen sinua myös ennenkaikkea miettimään mitä kirjoitat. Älä hyökkää toisen kirjoittajan kimppuun, kun sinulla ei selvästi siihen ns. rahkeet riitä. Luetun ymmärtämisenkin taidossa parantamisen varaa.

        Kehuskelet omaavasi viitosen äidinkielestä. Huono itsetuntosi ja pätemisen paljastui lopullisesti. Kukaan älykäs ja oikeasti koulutettu ihminen ei kehu tälläisillä palstoilla itseänsä. Täällä voi kuka hyvänsä väittää omaavansa vaikka viisi tutkintoa.

        Kirjoitan "tyrkyistä"? Minua eivät tyrkyt ja niistä jauhaminen kiinnosta. PISTE.

        PS. Yhden sanan jälkeen laitettu piste on edelleen täysin hyväksyttävä ja käytetty kirjoitustapa. Sitä faktaa ei voi edes Raili muuttaa. Käy tänään vaikka uimassa, pääsi kaipaa viilennystä😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili, älä vetoa lukihäiriöihin tms. Liian kaukaa haettua Railin ns. oman kilven kiillotusta ja toisen syyllistämistä.

        Et lue kirjoittamaasi? Se on huomattu. Suosittelen sinua myös ennenkaikkea miettimään mitä kirjoitat. Älä hyökkää toisen kirjoittajan kimppuun, kun sinulla ei selvästi siihen ns. rahkeet riitä. Luetun ymmärtämisenkin taidossa parantamisen varaa.

        Kehuskelet omaavasi viitosen äidinkielestä. Huono itsetuntosi ja pätemisen paljastui lopullisesti. Kukaan älykäs ja oikeasti koulutettu ihminen ei kehu tälläisillä palstoilla itseänsä. Täällä voi kuka hyvänsä väittää omaavansa vaikka viisi tutkintoa.

        Kirjoitan "tyrkyistä"? Minua eivät tyrkyt ja niistä jauhaminen kiinnosta. PISTE.

        PS. Yhden sanan jälkeen laitettu piste on edelleen täysin hyväksyttävä ja käytetty kirjoitustapa. Sitä faktaa ei voi edes Raili muuttaa. Käy tänään vaikka uimassa, pääsi kaipaa viilennystä😄

        Mulla on vajaan vuoden ikäinen borderi ja sillä on kuuma, joten uinti virkistää niin sitä, kuin minuakin.

        Mennäänpä sinua vaivaavaan asiaan.

        """Anonyymi
        Eilen 07:19

        On joo ihme lösyämistä. Ensin nukutaan aamulla, sitten nukutaan päivällä, sitten löhötään ennen nukkumaanmenoa illalla. Oisko ainainen alkoholin juominen plus vahvemmat aineet...Sofia kun oli ehkä mukana niissä Nikon pisneksissä ainakin syytteet nostettu rahanpesu ym, ja Stefu jäi kiinni viinan ja huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta.""""

        Vastasit tuohon kirjoitukseen näin, vaikket itsekään osannut yhtään paremmin:

        """Anonyymi
        Eilen 09:32

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?"""

        Mikä tarve sulla on haukkua muita kirjoittajia heidän kirjoitustaidostaan? Haukut, vaikket osaa itsekään. Mikset´ anna kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen kirjoittaa omilla taidoillaan ja tiedoillaan? Mitä pirun väliä sillä on, jos kaikki pilkut ja pisteet eivät ole aivan kohdillaan, mutta asia selviää kirjoituksesta?

        Edelleenkään tuo sinun lanseeramasi sana; "Tehostuskeinoja." ei ole lause. Ollakseen lause lauseessa pitää olla persoonamuotoinen verbi. Missä tuossa sanassa on persoonamuotoinen verbi? Edelleenkin hauku muita kirjoittajia vasta sitten, kun itse olet täydellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili, älä vetoa lukihäiriöihin tms. Liian kaukaa haettua Railin ns. oman kilven kiillotusta ja toisen syyllistämistä.

        Et lue kirjoittamaasi? Se on huomattu. Suosittelen sinua myös ennenkaikkea miettimään mitä kirjoitat. Älä hyökkää toisen kirjoittajan kimppuun, kun sinulla ei selvästi siihen ns. rahkeet riitä. Luetun ymmärtämisenkin taidossa parantamisen varaa.

        Kehuskelet omaavasi viitosen äidinkielestä. Huono itsetuntosi ja pätemisen paljastui lopullisesti. Kukaan älykäs ja oikeasti koulutettu ihminen ei kehu tälläisillä palstoilla itseänsä. Täällä voi kuka hyvänsä väittää omaavansa vaikka viisi tutkintoa.

        Kirjoitan "tyrkyistä"? Minua eivät tyrkyt ja niistä jauhaminen kiinnosta. PISTE.

        PS. Yhden sanan jälkeen laitettu piste on edelleen täysin hyväksyttävä ja käytetty kirjoitustapa. Sitä faktaa ei voi edes Raili muuttaa. Käy tänään vaikka uimassa, pääsi kaipaa viilennystä😄

        Sua on kiva rääkätä. Onko tämä mielestäsi lause; "Luetun ymmärtämisenkin taidossa parantamisen varaa."? Tuollainen ei ole lause. Siitä puuttuu tekijä (sinä, minä, hän, etc.).

        PS. Mä omaan kolme tutkintoa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sua on kiva rääkätä. Onko tämä mielestäsi lause; "Luetun ymmärtämisenkin taidossa parantamisen varaa."? Tuollainen ei ole lause. Siitä puuttuu tekijä (sinä, minä, hän, etc.).

        PS. Mä omaan kolme tutkintoa.

        Raili saa haukkua muita tyhmäksi, mutta muut eivät saa edes kyseenalaistaa muiden kirjoittajien koulutusta tms. Raili suuttuu ja alkaa raivoamaan. Raili haluaa olla "kaikkitietävä" , despootti ja diktaattori😄 Maailman pitää pyöriä Railin pillin mukaan, muutoin Raili suuttuu.

        PS. Kirjoittamani lause on ihan oikeaa ja ymmärrettävää tekstiä. Sääli, jos kolmen tutkinnon Raili ei sitä ymmärtänyt. LUETUN YMMÄRTÄMISESSÄ vikaa😄
        Kolme tutkintoasi eivät kyllä näy missään.
        Taidat olla hortonomi, akrologi ja virologi😄

        Kuten kirjoitin jo aiemmin, OIKEASTI kouluttautuneet ja fiksut ihmiset eivät kehuskele koulutuksillaan näillä palstoilla. Itse en ole syyllistynyt enkä tule syyllistymään moiseen. Jätän siis Railit ja Railien "kolmen tutkinnon" höpinät omaan arvoonsa😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili saa haukkua muita tyhmäksi, mutta muut eivät saa edes kyseenalaistaa muiden kirjoittajien koulutusta tms. Raili suuttuu ja alkaa raivoamaan. Raili haluaa olla "kaikkitietävä" , despootti ja diktaattori😄 Maailman pitää pyöriä Railin pillin mukaan, muutoin Raili suuttuu.

        PS. Kirjoittamani lause on ihan oikeaa ja ymmärrettävää tekstiä. Sääli, jos kolmen tutkinnon Raili ei sitä ymmärtänyt. LUETUN YMMÄRTÄMISESSÄ vikaa😄
        Kolme tutkintoasi eivät kyllä näy missään.
        Taidat olla hortonomi, akrologi ja virologi😄

        Kuten kirjoitin jo aiemmin, OIKEASTI kouluttautuneet ja fiksut ihmiset eivät kehuskele koulutuksillaan näillä palstoilla. Itse en ole syyllistynyt enkä tule syyllistymään moiseen. Jätän siis Railit ja Railien "kolmen tutkinnon" höpinät omaan arvoonsa😄

        Äläpäs nyt liukene minnekään. Vai onko sulla tapana hävitä, kuin pieru Saharaan, kun saat nokillesi?

        Onhan tää täällä ollut jo aikaisemminkin. Olen koulutukseltani: merkantti, metsuri ja metsätalousinsinööri. Voit saavutuksiani katsoa vaikka Metlan sivuilta laittamalla hakusanaksi Raili Suominen. Laitapa omalla nimelläsi vastaavaa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Äläpäs nyt liukene minnekään. Vai onko sulla tapana hävitä, kuin pieru Saharaan, kun saat nokillesi?

        Onhan tää täällä ollut jo aikaisemminkin. Olen koulutukseltani: merkantti, metsuri ja metsätalousinsinööri. Voit saavutuksiani katsoa vaikka Metlan sivuilta laittamalla hakusanaksi Raili Suominen. Laitapa omalla nimelläsi vastaavaa.

        Rauhoitu Raili😄 Minulla ei ole mitään tarvetta kehuskella koulutuksilla, varsinkaan kyseenalaisen maineen omaavilla palstoilla. Ihminen, joka paljastaa itsestään liikaa ja yksityisyyssuojan piiriin kuuluvia asioita näillä julkisilla palstoilla, on vain yksinkertaisesti ajattelematon ja tyhmä.

        Ymmärrän sinua, noilla mainitsemillasi tutkinnoilla ei opiskelun pääpaino ole ollut äidinkielessä ja oikeinkirjoituksessa😄 Mutta keski-ikäinenkin voi vielä opiskella ja kouluttautua. Tsemppiä opiskeluun!

        PS. Et ole noine höpinöinesi niin kiinnostava, että lähtisin tutkimaan juttujesi todenperäisyyttä😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu Raili😄 Minulla ei ole mitään tarvetta kehuskella koulutuksilla, varsinkaan kyseenalaisen maineen omaavilla palstoilla. Ihminen, joka paljastaa itsestään liikaa ja yksityisyyssuojan piiriin kuuluvia asioita näillä julkisilla palstoilla, on vain yksinkertaisesti ajattelematon ja tyhmä.

        Ymmärrän sinua, noilla mainitsemillasi tutkinnoilla ei opiskelun pääpaino ole ollut äidinkielessä ja oikeinkirjoituksessa😄 Mutta keski-ikäinenkin voi vielä opiskella ja kouluttautua. Tsemppiä opiskeluun!

        PS. Et ole noine höpinöinesi niin kiinnostava, että lähtisin tutkimaan juttujesi todenperäisyyttä😄

        Olet luovuttaja. Luovuttaat poistuvat aina hävittyään takavasemmalle. He vakuuttavat, että tämä oli tässä ja en enää jatka väittelyä.

        Noi mun tiedot ovat olleet kaikkien saatavilla jo pari vuosikymmentä. Ne tulivat julkisuuteen ns. WinCapita jutun yhteydessä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mulla on vajaan vuoden ikäinen borderi ja sillä on kuuma, joten uinti virkistää niin sitä, kuin minuakin.

        Mennäänpä sinua vaivaavaan asiaan.

        """Anonyymi
        Eilen 07:19

        On joo ihme lösyämistä. Ensin nukutaan aamulla, sitten nukutaan päivällä, sitten löhötään ennen nukkumaanmenoa illalla. Oisko ainainen alkoholin juominen plus vahvemmat aineet...Sofia kun oli ehkä mukana niissä Nikon pisneksissä ainakin syytteet nostettu rahanpesu ym, ja Stefu jäi kiinni viinan ja huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta.""""

        Vastasit tuohon kirjoitukseen näin, vaikket itsekään osannut yhtään paremmin:

        """Anonyymi
        Eilen 09:32

        Opettele oikeinkirjoitus. Et vaikuta Einsteinilta.
        Peruskoulu vaan käytynä? Kova kiihko arvostella muita. Mikä siinä on, että nämä osittain kirjoitustaidottomat, kouluja vain niukasti käyneet ovat pahimpia arvostelijoita?

        Voisiko joku kirjoitustaidoton ja kouluja niukasti käynyt kertoa?"""

        Mikä tarve sulla on haukkua muita kirjoittajia heidän kirjoitustaidostaan? Haukut, vaikket osaa itsekään. Mikset´ anna kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen kirjoittaa omilla taidoillaan ja tiedoillaan? Mitä pirun väliä sillä on, jos kaikki pilkut ja pisteet eivät ole aivan kohdillaan, mutta asia selviää kirjoituksesta?

        Edelleenkään tuo sinun lanseeramasi sana; "Tehostuskeinoja." ei ole lause. Ollakseen lause lauseessa pitää olla persoonamuotoinen verbi. Missä tuossa sanassa on persoonamuotoinen verbi? Edelleenkin hauku muita kirjoittajia vasta sitten, kun itse olet täydellinen.

        PS. En ole väittänyt mitään lauseiksi. Se on Railin oman, pienen pään keksintöjä. 😄


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olet luovuttaja. Luovuttaat poistuvat aina hävittyään takavasemmalle. He vakuuttavat, että tämä oli tässä ja en enää jatka väittelyä.

        Noi mun tiedot ovat olleet kaikkien saatavilla jo pari vuosikymmentä. Ne tulivat julkisuuteen ns. WinCapita jutun yhteydessä.

        Luovuttaja? Sinä yrität mollata viestejäni ja vääristelet vastauksiani itsellesi edulliseksi.
        Pätemisen halu ja itsesi kehuskelun tarve sinulla on suuri, jopa fanaattinen. Se on tyyppillinen reaktio ihmisellä, joka tuntee olevansa joko älyllisesti tai muuten ns.alakynnessä😄


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olet luovuttaja. Luovuttaat poistuvat aina hävittyään takavasemmalle. He vakuuttavat, että tämä oli tässä ja en enää jatka väittelyä.

        Noi mun tiedot ovat olleet kaikkien saatavilla jo pari vuosikymmentä. Ne tulivat julkisuuteen ns. WinCapita jutun yhteydessä.

        Rohkea nainen, jopa tyhmänrohkea olet Raili. Kukaan muu ei julista eikä kehuskele yksityisyydensuojan piiriin kuuluvia asioita palstoilla, joissa kokoontuvat mm. mt-ongelmaiset.
        Näillä palstoilla voi hyvinkin luurata "stalkkerit" ja vainoajat. Sitten on turha itkeä kurat housuissa, jos saa em. peräänsä. Siinä vaiheessa pitää osata syyttää vain omaa tyhmyyttään ja pätemisen haluaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PS. En ole väittänyt mitään lauseiksi. Se on Railin oman, pienen pään keksintöjä. 😄

        Et nyt viittis kärvistellä ja yrittää kääntää valhetta totuudeksi.

        Kiva, että sä edelleen olet tataamilla, vaikka väitit, että se on slut nyt. Jos kerta olet niin ylivoimaisen ylivoimainen oikeinkirjoituksen kanssa, niin ymmärtänet, että sinun väittämäsi "Tehostuskeinoj.a" ei ole lause. Sinä väität, että se on, mutta minä väitän, että se ei ole. Perusteluni on, että kirjoittamastasi sanasta ei löydy persoonamuotoista verbiä. Jos sun mielestä löytyy, niin kaiva se esiin. Mainostajat voivat käyttää ihan mitä tahansa tehostuskeinoja, mutta ei se tarkoita sitä, että ne ovat suomen kielen mukaisia oikeinkirjoituksia.

        Edelleenkin sua on kiva rääkätä. Yritä nyt kestää kuitenkin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olet luovuttaja. Luovuttaat poistuvat aina hävittyään takavasemmalle. He vakuuttavat, että tämä oli tässä ja en enää jatka väittelyä.

        Noi mun tiedot ovat olleet kaikkien saatavilla jo pari vuosikymmentä. Ne tulivat julkisuuteen ns. WinCapita jutun yhteydessä.

        Raili, kysymys ei ole luovuttamisesta vaan siitä, että vastapuoli ei ole älyllisesti samalla tasolla ja siksi keskustelu ei anna haastetta ja ei ole kiinnostava. Sinä olet juuri sellainen, älyllisellä tasolla haasteeton ja ei kiinnostava, tyhjänpäiväinen jankkaaja ja oman kilpensä kiillottaja.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Et nyt viittis kärvistellä ja yrittää kääntää valhetta totuudeksi.

        Kiva, että sä edelleen olet tataamilla, vaikka väitit, että se on slut nyt. Jos kerta olet niin ylivoimaisen ylivoimainen oikeinkirjoituksen kanssa, niin ymmärtänet, että sinun väittämäsi "Tehostuskeinoj.a" ei ole lause. Sinä väität, että se on, mutta minä väitän, että se ei ole. Perusteluni on, että kirjoittamastasi sanasta ei löydy persoonamuotoista verbiä. Jos sun mielestä löytyy, niin kaiva se esiin. Mainostajat voivat käyttää ihan mitä tahansa tehostuskeinoja, mutta ei se tarkoita sitä, että ne ovat suomen kielen mukaisia oikeinkirjoituksia.

        Edelleenkin sua on kiva rääkätä. Yritä nyt kestää kuitenkin.

        Raili se vääntää korpinkin valkoiseksi eli vääristelee toisen viestit mieleisikseen. Vai oletko oikeasti noin ( miten sen nyt nätisti sanoisi) tyhmä? Et ymmärrä lukemaasi?

        Tehostekeinoja ovat mm. sekä huutomerkit että kysymysmerkit. Mitä enempi haluat tehostaa sanomaasi, voit latoa vaikka useammankin kysymysmerkin peräkkäin. Ehkä Raili tunnistaa peruskouluajoiltaan paremmin sanan korostuskeino. Se on ns.virallinen termi tehostekeinolle.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Etkö edelleenkään osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        Jos nyt aloittaisit pilkku- ja pistesääntöjen opiskelun siitä, että mikä on lause. Mitä lauseessa pitää olla ollakseen lause?

        Sinä et ihan oikeesti osaa kirjoittaa itsekään ja siitä huolimati haukut forumilla kirjoittavien kirjoituksia. Kuten sanoin, niin täällä ei tartte osata kirjoittaa täydellistä suomen kieltä (tää oli kettuilu sulle) tullakseen ymmärretyksi. Se, että sinä haukut kaikkien kirjoituksia ei tee sinusta mitään mestaria. Yrität olla hieno ja fiksu, mutta sitä et ole.

        Raili, se olet sinä, joka täällä kehuskelet olevasi fiksu ja koulutettu, en MINÄ. En ole missään viestissäni esittänyt olevani äidinkielen maisteri, mutta se ei sulje pois sitä ettenkö voisi sitäkin olla😄

        Kirjoitan jo kolmannen kerran, jos nyt viimein menisi Railille perille: OIKEASTI koulutetut ihmiset eivät kehu täällä tutkinnoillaan ja koulutuksillaan.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Et nyt viittis kärvistellä ja yrittää kääntää valhetta totuudeksi.

        Kiva, että sä edelleen olet tataamilla, vaikka väitit, että se on slut nyt. Jos kerta olet niin ylivoimaisen ylivoimainen oikeinkirjoituksen kanssa, niin ymmärtänet, että sinun väittämäsi "Tehostuskeinoj.a" ei ole lause. Sinä väität, että se on, mutta minä väitän, että se ei ole. Perusteluni on, että kirjoittamastasi sanasta ei löydy persoonamuotoista verbiä. Jos sun mielestä löytyy, niin kaiva se esiin. Mainostajat voivat käyttää ihan mitä tahansa tehostuskeinoja, mutta ei se tarkoita sitä, että ne ovat suomen kielen mukaisia oikeinkirjoituksia.

        Edelleenkin sua on kiva rääkätä. Yritä nyt kestää kuitenkin.

        Ei mikään tataamille, se on tatamille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ollukkaa business matka t.VEROTTAJA

        Oli. T: Yrittäjä


    • Anonyymi

      Siinäpä sinulle miettimistä,käytä koko kaunis kesä tähän,voiko typerämpää olla

      • Anonyymi

        Et ole äidinkielenopettaja.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei oo tainnut koskaan olla lomalla tai vapaalla, kyllä meidän lomareissut ainakin on lähinnä lepoa, syömistä ja shoppailua.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei tämäkin lomareissu vähennetä business matkana verotuksessa T.VEROTTAJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tämäkin lomareissu vähennetä business matkana verotuksessa T.VEROTTAJA

        Masennus näkyy Stefanin kasvoista selvästi ja silmien katse on surullinen.Kyllä se näkyy kenessä meissä vaan.Pitkäaikainen suhde päättyi ja sit vielä lapsi siinnä jonka vuoro järjestely hoito on saatava toimivaksi.Turha kenenkään sivullisen sanoa et olivat onnettomia kun olivat yhdessä.9 vuoteen mahtuu paljon rakkautta iloa surua ja huolta.🐎🐴🐶💞.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus näkyy Stefanin kasvoista selvästi ja silmien katse on surullinen.Kyllä se näkyy kenessä meissä vaan.Pitkäaikainen suhde päättyi ja sit vielä lapsi siinnä jonka vuoro järjestely hoito on saatava toimivaksi.Turha kenenkään sivullisen sanoa et olivat onnettomia kun olivat yhdessä.9 vuoteen mahtuu paljon rakkautta iloa surua ja huolta.🐎🐴🐶💞.

        Tuo on totta. Näkyy yksin kiertelevän Monacossa ja toinen on ehkä läytänyt peilin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Näkyy yksin kiertelevän Monacossa ja toinen on ehkä läytänyt peilin.

        Eikö Stefu saa edes juoksulenkillä käydä yksin? Juoksulenkillähän tuo oli selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Näkyy yksin kiertelevän Monacossa ja toinen on ehkä läytänyt peilin.

        Miksei Sohvi lenkillä mukana?


    • Anonyymi

      Eikö se nyt ole ilmanmuuta selvää että kiihkeiden pussauskohtausten lomassa pitää vetää henkeä ja rentoutua.

      • Anonyymi

        Et ole äidinkielenopettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole äidinkielenopettaja.

        En todellakaan. Mutsi oli synt. Kittilästä enkä tajua miksi minun pitäisi opettaa lapinkieltä kenellekään. Jonkhan tonkhan.


    • Anonyymi

      Omituista, kuinka noin nuoret ihmiset ovat jatkuvasti väsyneitä ja nuutuneen oloisia. Mikä niitä uuvuttaa? Ei ainakaan ahkera työnteko.

      • Anonyymi

        Voi se töiden välttelykin olla väsyttävää.


    • Anonyymi

      Sohvi on opettanut Steppuliukon marokkolaisille elämän tavoille. Vätystelyä aamusta iltaan ja illasta aamuun.

    • Anonyymi

      No, selvähän se on miksi goisaavat. Lehdet alkoivat kirjoitella valvotuista öistä ikävää sävyyn, niin nyt näytetään, et "Hei, me nukutaan!"
      Olisikohan kuitenkin syynä se, että kysymyksessä on Stefanin työmatka.

    • Anonyymi

      Kyllähän shoppailu, kaman veto ja naiminen ihan työstä käy pidemmän päälle.

    • Anonyymi

      Mihin tämä vielä johtaa...eihän tää voi jatkua loputtomiin.

    • en tykkää et näkyy noin isona näytöllä tuo

      mikä on täm system kuka vastaa kehitetty kaikki laitteet
      mit 1800 l lla ei olisi voinut kuvitella
      Miksi ei anneta koulutus jne niiden käyttöön

      Kosketusnäyttö kamera on huono kuvaamiseen ( en ole yrittänytkään sillä osata
      se ei tottele peukalon painallusta.
      vanhempi kännyk missä näppäimet on paljon parempi.
      zoomata tuolla mahdoton
      ku samal pitäis pidellä kiinni kamerasta
      ei sillä elokuvaa tee.
      Niin laittaisin tuon pienempänä näytöll näkym rajattuna
      mutta en osaa eikä yhtäkään urheaa miestä
      ei Sarasvuohon ei mike monroeen
      saa yhteyttä neuvoa
      avustusta kenenkään
      En kyll jaksa ei huvita enää edes tavata heitä erityisesti

    • Eikä tuolla voi leikata. olisin leikannut .
      Otsa näkyi pahasti siin liian kauan Siis editoinut olisin.
      mut ei ole varaa laitteisiin.
      ( kyllä nuo Kirkko ja taivas huolehtivat
      ei siinole hätää alkukristityllä Jeesuksen sukulaisella

      voisin siksi tehdä paljon ihmiskunnan eteen
      minulla ei ole hätää
      olen valaistunut
      inhosin että eli itsekkäästi vaan omaa oman perheen elämää
      Käytti siihen turvallisuutensa
      kaikkivoipaisuutensa. Ismo Alanko tuotti tuskaa paljon
      Toni W kaik joita menin kohtaamaan.
      meil on vieläkin aikaa ei olla ihan raihnaisia paholaisen valtaan saamia
      kun löytäis fiiliksen
      joka oli

    • mikä vihaaj sinä olet? yksi alamaisistani olet.
      mene vaikak slummi9in jonne4ki aasianaan
      jos et tahdo olla.

    • min'ä en pidä itsestäni yhtään. aina inhoan nähdessä videon.
      Nyt sain nukuttua 9 tuntia.
      k 4 heräsi ukkoseen telttani päällä. kun on ainut laatuinenelämä
      tahtoisin käyttää sen
      en ymmär miksi en tunne mit ihmisiä

      nuorempana tuhans vuosien perustalta oli suuret tunteet ja henki
      niin että en muista koskaan lapsena nuorena et olis inhonnut oma atai toisen ihmisen vessassa käyntiä
      ett olisi inhonnut ihmistä tunteet henki oli niin suuret
      ( en tiedä minne se henki ja tunteet ovat menneet.
      Tiedän niitä' vaiheita kyllä.
      mutt onko kaik vanhenevat ihmiset hylättyjä? et heidän mies onkokenut ällöttäväksi sen naisen? luovuttanut sen kuolemalle raihnaistumaan?
      nuori on aina viehättävä
      hän ei tiedä itse sitä

    • Anonyymi

      Ootko ollut tsiikaamassa.

      • On tosi sairast systeemiä...koin tunteella äsken Intialaisen tytön kanssa juttelin
        Ja hän ei usko mihinkään, ei hindulainen eikä kristinuskoonkaan
        Meidän pitää auttaa
        Sofian kanssa vaikka luostari perustetaan
        Ja Stefanin kanssa hengellinen
        Paikka ,jotain nuorille,
        Esim pappi Sininen ja valkoinen laulanur

        En saa päähäni nimeä.... Auta nyt Jumala
        Nuorille ... Jukka Kuoppamäki

        Oh my God... Sanoo kaverinsa.. i asked you believe God ( sisters that pianist girl.. they did not believe.
        Tiet on paljon uskovia hengellisiä
        En usko ett se tyt ei uskoisi Jumalaan vaan hänel on perhe ateistinen.. Ateistit elävät ehkä hengelliste n siivellä,
        Olen taas nähnyt erään 80 vuotiaan olevan epävarma,
        Kun on niin iäkäs ,


    • Perustetaan Nikonkin kanssa. Niko voi lukea henkisiä oppeja, ja tulla esitelmöitsijäksi kun vapautuu

    • https://youtu.be/Y2A7CYuuVg8

      Tuo oli hyvä
      Tuollaista siel henkisessä keskulsessa /paikassa.
      Vähän ärsytti tuo tyttö välillä mutta tuollasta.

      • Tuo ylläoleva laulu ja noin viehättävä tyttö
        Sanoi että ollut Dohna Schlobitten ? Oliko he herttuattaria , vai mitä he oli
        Ei nyt tule mieleen sana.. Dohna Schlobitten Ruotsin aatelis schloss prinzessa


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      142
      2137
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1284
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      956
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      948
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      76
      948
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      45
      858
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      830
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      733
    Aihe