Mysafety vakuutus täyttä puppua.

Anonyymi

Minulla ollut noin 6kk mysafety varkausvakuutus kunnes kesän kynnyksellä varastettiin polkupyörä. No hinta oli noin 1000e mutta kun mysafety käsitteli tapausta sain noin 180e takas. Pyörässä oli kalliit valotkin. Huolimattomuutta kuulemma jos pyörä on normaalilukossa ja se viedään. Siitä korvaussummasta vähennettiin 80%(sen huolimattomuuden takia) Älkää ottako tätä kusetusvakuutusfirmaa enään. Oisko se pitäny betonia valaa vanteeseen että ei viedä..

8

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuossa haeta ensin kotivakuutuksesta se korvaus, jonka omavastuun ja pyörän arvonalenevan mySafety muka sitten olisi korvannut?

• Anonyymi

Mysafety! tuli minullekin tuosta joskus kesällä 2019 tieto että sinulla on tuo vakuutus astunut voimaan ,vaikka en ole tehnyt mitään sopimusta oli muistaakseni 1kk ilmainen jakso.
      tuntuu oudolta että voivat laittaa vakuutuksen päälle kun en ole antanut henkilö tietoja kellekkään.
      lopppui sitten yksinään kun en vastannut viesteihin.

laitan kyllä tarvittaessa vahingon kiertämään jos on tarve!

• Anonyymi

Jäikö korvaus lopulta saamatta? Tämä MySafety näyttää lähteneen poliittiselle tielle ja Vihreään suntaan ainakin yhden tuoreen MySafety-palkinnon myötä, jonka se antoi eräälle Tamperelaiselle. Onhan sitä rahaa jaella palkintoja, jos pilipalivaluutuksista ei saa korvauksia. Itse en miltään poliittiselta aatesuunnalta haiskahtavalta vakuutusyhtiöltä osta vakuutuksia.

• Anonyymi

Siis ensiksi haetaan kotivakuutuksesta korvaus ja päätöksen saatua mysafety korvaa omavastuu osuuden . Loistavaa toimintaa ja todellakin toimii. Arvosana 10

• Anonyymi

On se jännä etteivät maksa kyseessä on kuitenkin parin ihmisen puhelinmyyntifirma jonka liike-idea perustuu puhtaasti vanhusten silmään kusemiseen. Varmasti heillä on massiivinen kassa josta makselevat korvauksia joka pojalle ja tytölle.

Kannattaisi vähän käyttää järkeä...

• Anonyymi

MySafety kuulostaa juurikin puhelinmyyntifirmalta eikä vakuutusyhtiöltä. Jos otat yhden vakuutuksen niin jossain vaiheessa soittelevat perään ja tyrkyttävät lisää muita vakuutuksiaan.

• Anonyymi

MySafetyn tapana on puhelinkampajan avulla peloitella asiakasta. Jos erehdyt ottamaan yhdenkin niiden vakuutuksen, niin jonkun ajan kuluttua ne soittavat yhden vakuutuksen ostaessasi antamaasi puhelinnumeroon ja peloittelevat esim.identiteetin varastamisella ja myyvät siihen omaa vakuutustaan. Mikään muu oikea vakuutusyhtiö ei tarraa asiakkaaseen kiinni noin ja myy peloittelemalla lisää. MySafety ei lähetä sähköpostia vaan pyrkii puhelimessa peloittelemaan, en suosittele edes vastaamaan. Kyllä ne oikean asian voivat hoitaa sähköpostillakin tai laittavat viestin, kuten oikea vakuutusyhtiö tai vaikkapa pankki laittaa tekstarin. Pitäisi oikeastaan laittaa Iltalehteen juttuvinkki tästä MySafetyn peloittelukampanjasta tai jos joku Iltalehden tyyppi lukisi tämän, niin tässä olisi juttuvinkki.

• Anonyymi

Ongelma on poliisi joka alkaa käyttämään uimapukuunsa toisten tietoja käyttää toisen identiteetin tietoja väärin ekonomi tason kanssa.
      Tekevät väärän varallisuus nolla aloituksen.
      Puhelut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe