Kuinka monta kertaa?

Anonyymi

Halla-aholta kysytään14 v sitten 2006 vuoden kirjoituksia vaikka hän ei ollut politiikassa ansiotyössä, saati sitten edes puheenjohtaja? Taas ylen toimittaja kysyi Jussilta sanoudutko irti, Jussi sanoi, ettei tietenkään enään kirjoittaisi moisia.
Olikohan tuo mahdollisesti 50 kerta kun asiaa tivataan? Jussi kertoi, että on ihan turha pyydellä samaa taas anteeksi kun hänelle ei anneta anteeksi.
https://areena.yle.fi/1-50331029#autoplay=true

Husu Hussein on varmaan seuraavaksi studiossa tuo ylen "haukan" hiillostamana?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla-aho sanoi tuota toimittajan tivaamista nöyryyttämiseksi, sitä se olikin. Kuinka ne jaksaa?

    • Anonyymi

      Tottakai kysytään. Mitäs kirjoittteli mielipuolisia. Kysyisin häneltä myös suhteesta massamurhaaja Breivikiin. Se on paljon tuoreempi juttu. Kysyisin myös Halla-aholta, että vieläkö ne demarit ovat maailman historian nilkakkaimpia otuksia! Se siitä hallitusyhteistyöstä demarien kanssa! Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää! Myös Halla-ahon kohdalla.
      Entäs se homoa päähän ampuminen? Vieläkö tekee mieli ampua?

      • Anonyymi

        Onhan niitä kysytty, väsyksiin asti. On ne aika "niljakkaita" demarit, kyllä, Husu nyt viimeksi, ei tykkää homoudesta.


      • Anonyymi

        Tai olisi kysynyt palkkaako persut rais.kaajaa töihin puoluetoimistoon tai miten hän suhtautuu uskottomuuteen.


      • Anonyymi

        Demarithan ovat sittemmin itse todistaneet sen niljakkuuden moneen kertaan.

        Todennäköisimmät homon päähänampujat löytyvät demareista.


      • Anonyymi

        Vieläkö Jussi seuraa kylähullujen edesottamuksia netissä? Puihan mies blogiaan oikeudessa asti aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai olisi kysynyt palkkaako persut rais.kaajaa töihin puoluetoimistoon tai miten hän suhtautuu uskottomuuteen.

        Pakko se on demaritaustaisia raiskaajia palkata, koska demaritaustaisia raiskaajia on niin PALJON Suomessa! :/


    • Onhan se varmaan väsyttävää, kun kysellään vanhoista asioista. Halla-aho ei kuitenkaan ole niistä sanoutunut irti, päinvastoin, eli siinä mielessä ne eivät ole vanhoja vaan edustavat hänen nykyisiä mielipiteitään. Se tekee niistä ajankohtaisia. Jos hän on pyytänyt anteeksi, se on mennyt minulta ohi.

      Husseinin tapaus on sikäli eri, että hän pyysi suoraan ja mutkittelematta anteeksi ja irtisanoutui kuvan homofoobisesta viestistä kertomalla, ettei ole homofoobikko. Häneltä ei siis tarvitse kysyä, mitä mieltä hän asiasta on.

      • Anonyymi

        Miksi tosiasioita pitäisi kieltää tai pyydellä anteeksi.


      • Anonyymi

        Entäs sanoitko sinä itse kenellekään lastentarhassa ”VITUN HOMO!”? Ja pitäiskö sutkin NYT sit tuomita siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sanoitko sinä itse kenellekään lastentarhassa ”VITUN HOMO!”? Ja pitäiskö sutkin NYT sit tuomita siitä?

        En, mutta voimme keskustelun vuoksi leikkiä, että olisin sanonut. Tämä lapsena kuvitellusti sanomani lapsenomainen nimittely olisi aika merkityksetöntä nykyhetkessä, ellei joku kysyisi minulta, että vieläkö minusta on hyväksyttävää suhtautua homoihin tuolla tavalla. Tämä kysymys toisi asian nykyisyyteen ja se, mitä siihen vastaisin, olisi ajankohtaista ja kertoisi siitä, mitä juuri nyt ajattelen. Sama pätee, ilman kuvittelua, asioihin, joita olen aikuisiällä sanonut. Niistä saa kysyä vuosienkin jälkeen ja mikäli olen ajan saatossa muuttanut kantaani, en ymmärrä, miksi olisi ongelma sanoa sitä. Jopa pahoitella, jos ja kun olen historiani aikana sanonut typeryyksiä.

        Ne asiat, joista olen samoilla linjoilla kuin olen aiemmin ollut, edustavat nykyisiä näkemyksiäni. Ei niistä keskusteleminen silloin ole vanhojen kaivelua, vaan nykyisten ajatusteni, ja silloin minun tulee myös seistä niiden ajatusteni takana. Etkö sinä toimi ihan samalla tavalla?


    • Anonyymi

      Nunnukka nunnukka loiloi laa... Ai anteeksi anteeksi, minä silloin kauan sitten oioi anteeksi. En tiennyt että laila löi leilaa leila löi laila laaaaleeee.

    • Anonyymi

      Halla-aho?Mikä se on ???

    • Anonyymi

      Näin just.

      Mutta YLE ei uskalla koskaan kysyä esim. Marinilta hänen olemattomasta työkokemuksestaan. Että miten oket työntekemisen ollessasi Sokoksen kassalla?

      Kokemusta on vaikka muille jakaa.

    • Turha sitä on kaatunutta maitoa "itkeä" ja antaa toimittajille joka tentissä/haastattelussa "orgasmin kaltaista tyydytystä". al-Taae meni tippalinsissä pyytelemään anteeksi antoa, ensin oli viikkoja väittänyt juttujaan muiden tekemiksi.Demarijohto varmaankin painosti tähän, eikä kukaan usko anteeksi pyynnön olleen vilpitön, vaan hätänen vale.

    • Anonyymi

      Halla-Aholla on ihan hyviä kirjoituksia, huonoin puoli niissä on se, että niitä käytetään väärin pieninä osina asiayhteydesta pilkottuna. Pitäisi katsoa koko metsää eikä tyhmänä tuiottaa vain yhtä puuta.
      Esimerkiksi raiskaus"toive" tietyille henkilöille, ei ollut toive väkivallasta vaan ilmaisu siitä, että jotkut ihmiset vain ovat sen verran ideologiansa sokaistamia etteivät opi ennenkuin kalahtaa omaan tai läheisen nilkkaan.
      Aika moneen nilkkaan onkin kalahtanut tämä sinisilmäisyys ja hyväuskoisuus.
      Kuinka selität hienoksi ja hyväksyttäväksi selkeästi ihannoimasi Husun "syö paskaa ja kuole kommentti" entäpä "kaikki perussuomalaisten äänestäjät on rasisteja" jälkimmäinen on aikamoinen yleistys ja itse asiassa loukkaa montaa puolueen kannattajaa. Jos puolueessa olisi samanlaisia nillittäjiä kuin jossain muualla olisi varmasti kunnanloukkaussyytteitä pitänyt tehdä.

      • Anonyymi

        korjaan kunnianloukkaussyytteitä.


    • Anonyymi

      Jos ei ole irtisanoutunut kirjoituksistaan. niin sehän tarkoittaa vain sitä että ajattelee yhä samoin. Yksinkertaista. Sama mies = samat ajatukset.

    • Anonyymi

      Lesbo oli taas omasta mielestään fiksu.

    • Anonyymi

      Oli persuilta suuri virhe kesällä 2017 valita Halla-aho puolueen johtoon! Miettikää mitä tapahtui? Fiksut lähti ja räyhääjät jäi. Nuo mitään osaamattomat mölisijät. Tilalle on kyllä tullu lauma kylähulluja. Luuletteko koskaan pääsevänne tuolla sakilla hallitukseen? Lisäksi kannattaisi miettiä sitä Halla-ahon kytköstä Breivikiin.

      • Anonyymi

        Jännä juttu kuitenkin, ettei juuri KUKAAN Suomen *köh* fiksuista äänestäjistä äänestänyt tuota perussuomalaisten ”fiksuimmistoa” eduskuntaan? :)

        Suvakkilogiikkaa?


      • Anonyymi

        Mitä tapahtui? noh "fiksut" lähti perusti oman puoleen joka sai hurjat 2% kannatusta. Kun "fiksut" oli vielä persuissa johdossa oli kannatus gallubeissa enään 7-8% mutta heidän lähdön jälkeen tuli taas jytky vaaleissa "fiksut" ei pääsyt edes eduskuntaan eli jos sampo olisi valittu kavereineen johtoon olisi perut jäänyt pienpuolueeksi vasemmiston kylkeen. Nyt keskustalla on sama tilanne mikä persuilla kävi timon johdolla eli kannatus kepulla kohta tuo 8% enään.


    • Anonyymi

      Varmaan yhtä monta kertaa kun yhdeltä toiselta poliitikolta kysytään et mitä mieltä hän on parikyt vuotta sitten kirjoittamastaan kirja-arvostelusta parituhatta vuotta vanhasta kirjasta?

      Koska: Suvakit on jo umpihulluja! :/

    • Anonyymi

      Onhan altaeen kirjotukset paljon uudempia mutta niistä ei kysellä kokoajan ei saanut edes toiviaiselta syytettä kun ei ole oikeston tyyppi ja sanoivat demarit että ei saa kaivella vanhoja tosin saa sittenkin kaivella jos ei koskeaan demaria itseään niin vaikka 40 vuoden takaa.

      • Anonyymi

        ""Jos ei ole irtisanoutunut kirjoituksistaan. niin sehän tarkoittaa vain sitä että ajattelee yhä samoin. Yksinkertaista. Sama mies = samat ajatukset"".

        Halla-ahohan nimenomaan sanoi (taas kerran), että on sanoutunut irti niistä eikä kirjoittaisi samoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      98
      2347
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      227
      1842
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1245
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      143
      1129
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      75
      1078
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      996
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      232
      967
    8. Miksi sulla nainen on niin kova tarve esitellä elämääsi?

      Ihan ystävällisesti kysyn.
      Ikävä
      97
      938
    9. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      267
      920
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      835
    Aihe