Olen alkanut käymään kiinalaisessa ravintolassa ja siellä saa hyvää ja terveellistä ruokaa. Kiinalaiset pysyy hoikkana koska syövät itse sitä ja siitä keksin tämän. Kiinalainen ravintola on lihavalle paras paikka nautiskella terveellisesti ja hyvällö omallatunnolla. Peking kana ja nauta omia suosikkeja kevätrullilla. Jälkkäriksi friteerattu banaani ja raikas jäätelöpallo. Ai että on hyvää. Chiliä reilusti siitä pikkupurkista päälle siihen ruokaan niin se polttaa sen ruuan rasvat pois ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. Chingtao olutta päälle joka on vähäkalorista ja polttaa rasvaa.
Syö kiinalaista ruokaa niin pysyt terveenä
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ruoka-aineet kiihdyttävät aineenvaihduntaa, mutta ei ole olemassa joitakin tiettyjä ruoka-aineita, jotka tekisivät sitä tavallista enemmän.
- Anonyymi
Tiedä niin tuosta kiinalaisesta tai aasialaisesta ylipäänsä, itselläni on ainakin mennyt maha sekaisin kun olen sellaisessa käynyt. Olen myös kuullut tutuilta kuinka on vatsa mennyt kuralle.
Vaikka tokihan sekin laihduttaa kun kaikki tulee tuplamääränä ulos....- Anonyymi
Teillä ennakkoluuloisilla psyykeongelmaisilla tahtoo olla tuollaista.
- Anonyymi
Kiinalainen lohi on tämänhetkinen muotiruoka🤣
- Anonyymi
Se on jäämeren lohta hei. Samaa mitä Suomeenkin tuodaan .
- Anonyymi
Paha ruokamyrkytys tuli kun kävi sen ensimmäisen ja vimeisen kerran kiinalaisessa.
- Anonyymi
Kärmeet sammakot ja lepakot ovat kyllä terveellisiä ja niitä ku syö niin
varmasti laihtuu - Anonyymi
Kiinalainen ruoka edustaa maailman vanhinta, katkeamattomana jatkuvaa kulttuuria. Jotain on opittu tuhansien vuosien aikana.
Siinä on riisiä, vihanneksia ja proteiinia sopivassa suhteessa, monipuolisesti maustettuna. On pataruokia, keittoja, sopivasti maustettua monenlaista lihaa. Maitoa tai kermaa ei tarvitse litkiä. Kun on pitempään syönyt kiinalaista ruokaa, alkaa ymmärtää, että kokin sopivasti pilkkoman ruoan syöminen puikoilla on sivistystä. Alkukantaisempaa on sorkkia metallisilla terävillä ruokaluvälineillä sitkeitä lihanpaloja tai yrittää etsiä tuoreita makuja kermassa uitetuista makkaranpaloista tai jauhe"liha"pihveistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984