Erityisavustaja Kari Jääskeläisen selvityksen mukaan Kulmuni kävi ennen koulutuksen alkua Jääskeläisen ja Saukkomaan kanssa laajan keskustelun. Jääskeläisen mukaan nimenomaan Kulmuni pyysi häntä ”ottamaan yhteyttä ministeriön viestintään ja hallintoon ja selvittämään kuinka viestintävalmennus voidaan järjestää”.
Kulmunin petos saa jatkoa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Koulutus tuli yllättäen ja pyytämättä ja syyllinen on taas myyrä manninen... ei kun jääskeläinen...
Nyt vaan valmistelemaan paikkaa Europarlamenttiin, jonne kepukansa pulmusensa äänestää.- Anonyymi
Jääskeläinen rikkoi omia periaateetteitansa. Kepu pettää aina, mutta että kepulaiset pettävät itsensäkin on jo kuluvan vuoden uutuus.
- Avustajan pitää olla ministerille lojaali ja viedä hänelle ongelmien sijasta ratkaisuja.
Jääskeläinen Forum24:ssa 23.10.2019.
- Anonyymi
Katria harmittaa ettei ole Juhantalo enää neuvomassa. Kiljua juomalla saa yhteyden Juhantalon henkeen, ainakin Utsjoen kepulien mukaan.
- Anonyymi
Satraapit näytti peukkua alaspäin pehtoori on työnsä tehnyt pehtoori saa mennä
- Anonyymi
Mitä ihmettä se Sipilä oikein ajattelu syöttäessään Katrin tähänkin ansaan.
- Anonyymi
Eiköhän kaikille ole tullut selväksi, minkälainen käärmeenpesä kepu on.
- Anonyymi
Sipilän tarkoitushan onkin panna Keskustapuolue päreiksi ja saada puolue sataprosenttisesti uskonlahkonsa kannattajien hallintaan.
- Anonyymi
Sipilä on messias, kepu on lahko ja politiikka on uskonto.
- Anonyymi
Uskomatonta, että nuori nainen lähteekin sipiläläisten talutusnuoraan rimpuilemaan ja menettää poliittisen uskottavuutensa täysin.
- Anonyymi
Eikä Kulmuni ole ainoa keskustalainen nainen, joka rimpuilee samanlaisessa sipilistien köydessä ja on täysin vedeltävissä kyseisten miekkosten mielen mukaan, kun on itse poliittisesti lähes nollatasoa eikä pysty omilla aivoillaan tuottamaan mitään järkevää.
- Anonyymi
Molemmissa uutislähetyksissä puhuttiin vaan Jääskeläisen ja koulutusfirman epäselvyyksistä. Ei Katrista. Ja piste.
- Anonyymi
juu
kulmuni takas matti pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu
kulmuni takas matti poisSamaa mieltä.
- Anonyymi
No voi voi. Eikö ne olleetkaan demarit, jotka Katrin käräytti. On meillä Kepun sisällä näköjään taidot vielä tallella.
- Anonyymi
Aloitus on keksitty. Taitaa olla petosmies Rinteen tukijalta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798