Palvon vain Jeesusta

Anonyymi

Jeesusta vain palvon! Aamulla kun herään huudan Jeesuksen nimeä tunnin ennen kuin nousen ja menen parvekkeelle. Siellä huudan myös tunnin Jeesus Nasaretilainen Kristus Vapahtaja sanoja kunnes menen sisälle. Kytken stereot päälle ja väännään äänenvoimakkuuden täysille. Sitten vain Jeesus kasetti soimaan ja samalla tanssin ylistystanssia. Välillä olen polvillani ja rukoilen Jeesusta, välistä huudan Jeesuksen nimeä taukoamatta. Ruokailtuani luen Raamattua ja samalla teen siunaavia käsieleitä. Sitten menen sänkyyn ja huudan Jeesusta kunnes nukahdan. En voi kuvitella etteikö muutkin itseään uskovina pitävät palvoisi samallalailla rakasta Jeesusta

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Filippiläiskirje 1.18

      Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

    • Anonyymi

      Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä. 🤭

    • Anonyymi

      Sananlaskut 27:14
      "Joka siunaa ystäväänsä isoäänisesti aamulla varhain, sille se luetaan kiroukseksi."

    • Anonyymi

      Palvoa-sanaa ei muuten ole missään taivutusmuodossa 33/38-raamatunkäännöksessä. Siellä puhutaan vain Herran palvelemisesta, kunnioittamisesta ja kumartamisesta yms. Uudempikaan käännös ei käytä palvonta-sanaa muutoin kuin epäjumalien kohdalla.

      Raamattu myös sanoo:

      "Älkää palvelko Herraa samalla tavoin kuin nuo kansat palvovat omia jumaliaan, vaan palvelkaa häntä -- "

      Pakanat siis palvovat jotain, mutta Herraa palvellaan.

      Kristillisyydessä palvonta-sanaa on alettu käyttämään vasta jossain vaiheessa, lauluissa ja muualla.

    • Anonyymi

      Matt.20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä. Mark.10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antaman henkensä lunnaiksi monen edestä. Ap.t.18:13.

    • Anonyymi

      Oi Jeesus Jeesus Jeesus!RAKAS JEESUS KRISTUS!!vihvomaveren nimesssä ylistän sinua JEESUS!JEESUS

      JEESUS
      HERRA JEESUS KRISTUS

      RAKKAIN ON JEESUS

      Jeesus
      Jeesus
      Jeesus
      Jeesus

      VAIN JEESUS

      • Anonyymi

        JEESUS
        E
        E
        S
        U
        S

        RAKKAIN KAIKISTA HERRA JEESUS KRISTUS

        LORD JESUS CHRIST

        AMEN JESUS AMEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JEESUS
        E
        E
        S
        U
        S

        RAKKAIN KAIKISTA HERRA JEESUS KRISTUS

        LORD JESUS CHRIST

        AMEN JESUS AMEN

        Kyllä on sairasta toimintaa,pelkkää sielullista höpötystä.Olin joskus myöskin hellareissa juurikin tuollaisessa hurmoksessa,hoin tuota samaa,muka rakastin,olin tunnelatauksissa.Olen tullut järkiini,mitään ei ollutkaan,ei jeesus ole auttanut.Nyt elän normaalia elämää,ei enää pakkopaidassa olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JEESUS
        E
        E
        S
        U
        S

        RAKKAIN KAIKISTA HERRA JEESUS KRISTUS

        LORD JESUS CHRIST

        AMEN JESUS AMEN

        "Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus." (Sananl 28:9)


    • Anonyymi

      Työttömällä on aikaa.

      • Anonyymi

        Myös töissä ylistetään Jeesusta! Itse ylistän samalla kun toimin talonmiehenä. Ylistys kesken lakaisun saa harjan heilumaan entistä nopeammin! Ylistys olkoon siis Jeesuksen!


    • Anonyymi

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään." (Matt 6:7,8)

      • Anonyymi

        Kiitos, hyvä Raamatunlause. :)


    • Anonyymi

      > En voi kuvitella etteikö muutkin itseään uskovina pitävät palvoisi samallalailla rakasta Jeesusta

      Itse suosittelen ihmisiä toimimaan ennemmin näin:

      "Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta."
      Jaakobin kirje 1:27

    • Anonyymi

      No niin. Kehnonlainen trolli…

    • Anonyymi

      Jeesus
      O
      N
      Kuningas

    • Anonyymi

      Jer. 6:14

      He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

      Agressiivisella käännyttämisellä kuulemisen kautta tuleva päänusko kun ei ketään pelasta. Ei pese syntejä pois, eikä uudestisynnytä ihmistä vedestä ja Hengestä.

      Jaak. 2:20

      "Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön."

    • Anonyymi

      Hieman vanha aloitus, joten oletan aloittajan olevan jo mielisairaalassa?

      • Anonyymi

        Jeesus parantaa myös mentaalipuolen sairaudet!! Hän on suuri parantaja!
        J
        E
        E
        S
        U
        S
        P
        A
        R
        A
        N
        T
        A
        A
        Amen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe