Kusipäisyys liikenteessä lisääntynyt

Anonyymi

Tahallinen hidastelu,tööttäminen. Nämä tahalleen hidastelijat ottavat sitten sen tööttäämisen henkilökohtaisena loukkauksena ja jäävät siihen eteen tukkeeksi.Entäs jos jollakin vaikka sairas lapsi kyydissä ja kiire päästä sairaalaan,tai muistisairas omainen on kadonnut. Nämä hidastelijat=mielensäpahoittajat eivät ymmärrä,että jollakulla saattaa juurl sillä hetkellä olla ihan oikeasti kiire. Sitten on näitä jotka liimautuvat takapuskuriin kiinni.vaikkka on 80km nopeusrajoitus ja alkavat tööttäämään,kun on kiire päästä panemaan tai korkkaamaan Perjantai pullo mitään oikeaa kiirettä näillä kusipäillä ei kuitenkaan ole.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyyäänkö veekasi tulille?
      Kuuteen piste neljään sekuntiin vakio kossu 204 heppaa 16-venttiilinen turbo inter cooler, aivan vakio!

    • Anonyymi

      Kyllä. Pelleille setämiehille on tärkeä vittuilla

    • Anonyymi

      Eikö aloittajalle ole autokoulussa opetettu että tööttääminen on varoitus vaarasta? Ei siis mikään merkinanto siitä että joku hidastelee tai pitäisi saada liikkeelle. Jokainen voi suunnitella reittinsä ja aikataulunsa niin, että on vaikka vartti aikaa odotella tai seisahtua, liikenteessä kun sattuu ja tapahtuu. Vaikka etummaiset ajaisivat täydellisesti 80km/h niin eteen voi tulla työmaa-ajoneuvo tai rekka, jotka hidastavat liikennettä. Vinkiksi tielläliikkujille että ottakaa aikaa ja ymmärrystä, kaikilla muillakin on sinun lisäksesi oikeus ajaa siinä tiellä.

      • Anonyymi

        Kuule,aika momi tööttäile vaikkapa liikenne valoissa ja Tallinnassa vasta tööttäilläänkin.
        Ja kuule,olen suunnitellut reittini ja aikatauluni,ne eivät sinulle kuulu pätkän vertaa!
        Rekkaa työmaa-autoa tsm ei tullut eteen,vaan tapahtui Uudella Ristiinan tiellä. Olen itse joutunut rattiraivon uhriksi ja tiedän kyllä mitä on kun joku tööttäilee takana.
        Siinä on taas yksi s..n herra,rouva KAIKKITIETÄVÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule,aika momi tööttäile vaikkapa liikenne valoissa ja Tallinnassa vasta tööttäilläänkin.
        Ja kuule,olen suunnitellut reittini ja aikatauluni,ne eivät sinulle kuulu pätkän vertaa!
        Rekkaa työmaa-autoa tsm ei tullut eteen,vaan tapahtui Uudella Ristiinan tiellä. Olen itse joutunut rattiraivon uhriksi ja tiedän kyllä mitä on kun joku tööttäilee takana.
        Siinä on taas yksi s..n herra,rouva KAIKKITIETÄVÄ.

        Eli kyllä minäkin kun kaikki muutkin? Parviäly? Siinä taas itse yksi minäminäminäomanapa ;) Aiempi kirjoittajakin muistutti että, se autokoulu... Voi käydä opettelemassa ja vaikka joogatunneilla jos ei hermo riitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä minäkin kun kaikki muutkin? Parviäly? Siinä taas itse yksi minäminäminäomanapa ;) Aiempi kirjoittajakin muistutti että, se autokoulu... Voi käydä opettelemassa ja vaikka joogatunneilla jos ei hermo riitä :D

        Ei pidä paikkaansa,en ole minäminäminä-sattuu vaan olemaan niin,että km:t tulevat vastaan,en yksinkertaisesti enää jaksaisi ajaa metriäkään. Ja sitten joku jää ajamaan
        syystä tai toisesta(jonka vain Luoja tai hän itse tietää)siihen eteen.Ja ei tarvitse töötätä kuin Tallinassa.Tööttiä voi painaa vaan vähän.PIP! PIP!Miehen autolla se onnistuu,ei tosiaankaan tarvitse painaa paljoa,mutta omassa autossani(pitäisisi seuraavan kerran kokeilla painaa sormella)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä minäkin kun kaikki muutkin? Parviäly? Siinä taas itse yksi minäminäminäomanapa ;) Aiempi kirjoittajakin muistutti että, se autokoulu... Voi käydä opettelemassa ja vaikka joogatunneilla jos ei hermo riitä :D

        Ja ei ole hermoista kyse,joogata voi kotonakin.


    • Anonyymi

      Itse tööttään ihan varmasti näille liikennevaloissa haaveilijoille, muutenhan niistä valoista ei pääse kuin yksi auto jos kukaan ei kehtaa herättää!

    • Anonyymi

      Itse vedän punaisia päin jos mistään ei tule ketään, huu aika hurjaa vai mitä?

      • Anonyymi

        Taidat olla taksikuski? Äsken näin kun Raatihuoneenkadun ja Maaherrankadun risteyksessä oli joku Postin suunnasta tuleva pysähtynyt suojatien eteen punaisiin liikennevaloihin. TaksiVolvo näytti vähän ajamisen mallia ja meni heittällä ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla taksikuski? Äsken näin kun Raatihuoneenkadun ja Maaherrankadun risteyksessä oli joku Postin suunnasta tuleva pysähtynyt suojatien eteen punaisiin liikennevaloihin. TaksiVolvo näytti vähän ajamisen mallia ja meni heittällä ohi.

        En ole. ajan harvoin.Mutta yksi kerta vko:sa joudun ajamaan pidemmän matkan
        ja takaisin tullessa olen aika loppu ja joku jää siihen eteen.Käytin viimeksi vaihtoehtoista reittiä ja se toimi,todellakin!


    • Anonyymi

      Tulin kesälomalla Mikkeliin ja vilkaisin heti innostuneena ja jännityksellä tätä palstaa...
      Täällä näkyy kirjoittelevan sama luuseri. Yrität luoda eri ryhmistä huonoa kuvaa, mutta ymmärrä se, että jokaisen tekstisi lukija huomaa vain sen että olet ahdistunut henkilö jonka poismeno edes täältä parantaisi Mikkelin menoa. Toisaalta eihän sun kirjoituksillasi ole mitään väliä. Sä luulet vaikuttavasi kirjoituksillasi, mutta vain teet itsestäsi nolon. tunnen myötähäpeää että ilmaiset itseäsi noin nolosti. Perustelisit jotain tai häipyisit ongelminesi muualle. Kaltaisesi henkilöt tarvitsevat apua, meillä muilla on kivaa ja onnellista. Nautimme kesästä. Ajattele sitä että jos et olisi piilosa kirjoituksinesi ja julistaisit niitä juttujasi jollekin kasvokkain, sinua ei ehkä enää olisi.

      • Anonyymi

        Aika nolo kommentti
        Pysy siellä missä olet älä tule tänne kiitos


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe