Katselukertojen määrä

Nyt kun Suomi24 on uudessa kuosissa ja siinä on joka aloitukselle jopa katselukertojen määrää osoittava lukema, niin voimme päätellä miten vähän ihmiset todella vierailevat tässä foorumissa. Vielä enemmän se osoittaa salaliittohuuhaafoliohattujen määrän Suomessa, heitä on siis onneksi hyvin vähän.
Eli kun varaatte, sitten koronvaaran poistuttua (mikäli uskotte kyseisen taudin olemassaoloon) tilaa mihin voitte järjestää Litteämaakonferenssin, ette tarvitse koulun juhla- liikuntasalia kummempaa tilaa.

11

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein joskus aiemminkin testin tästä asiasta laittamalla linkin, joka laskee klikkauksia. Tietyllä tavalla toivoin, että tieto porukan pienuudesta ei leviäisi heille itselleen, jotta pysyisivät mieluummin täällä hörhöilemässä.

      No nyt kun se kuitenkin on julkista tietoa, niin onnea nyt sitten kovasti kaikille litteä maa aktivisteilla ja muille salaliittoteoreetikoille. Nazikin on täällä kehunut jo pitkään kuinka suosittuja hänen kannattamansa ajatukset on. :)

      • Anonyymi

        Litteämaa on paljastumassa muutaman ihmisen netissä fanaattisesti trollaamaksi teoriaksi. Aiemmin uskoin littareita olevan suomessa noin 200 ihmistä, nyt uskon todellisen määrän olevan ehkä jopa alle 10 henkilöä.

        Ei ihme ettei litteänmaan kannattajien mielenosoituksia ole nähty edes Helsingissä jos littareiden määrä yksinkertaisesti on liian pieni edes pieni muotoisen tapahtuman järjestämiseen.

        Lisäksi aika harva haluaa nolata itsensä esiintymällä julkisesti litteänmaan kannattajana joten aktiivisia omala nimellä esiintyviä lättäreitä ollenee suomessa vain muutamia.


    • Anonyymi

      Kaksi lukijaa ja kymmenen kommenttia ;)
      Jokainen osaa laskea, heh!

      • Anonyymi

        Niin, kaksi lukijaa keskustelee keskenään.

        Onko tuo jotenkin outo konsepti?

        Tarkoitan, tällä palstalla on kirkoittajia joille keskustelu on tuntematon konsepti. Mutta mainitsemassasi ei sinänsä ole mitään ongelmaa. Yksi kirjoittaa viestin, toinen vastaa, ensimmäinen lisää kommentteja, toinen vastaa. Noin toimii normaali keskustelu.

        Tuliko yllätyksenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaksi lukijaa keskustelee keskenään.

        Onko tuo jotenkin outo konsepti?

        Tarkoitan, tällä palstalla on kirkoittajia joille keskustelu on tuntematon konsepti. Mutta mainitsemassasi ei sinänsä ole mitään ongelmaa. Yksi kirjoittaa viestin, toinen vastaa, ensimmäinen lisää kommentteja, toinen vastaa. Noin toimii normaali keskustelu.

        Tuliko yllätyksenä?

        Nimimerkkini mainittiin jossa valheellisesti sanottiin että olisin kehunut että kuinka suosittuja kannattajieni ajatelmat ovat.

        Olen lyhyessä ajassa kerännyt kirjoituksilleni 17 607 vastausta.
        Uskonpa että suurin osa niistä ei ole ollut minua myötäileviä... :-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Nimimerkkini mainittiin jossa valheellisesti sanottiin että olisin kehunut että kuinka suosittuja kannattajieni ajatelmat ovat.

        Olen lyhyessä ajassa kerännyt kirjoituksilleni 17 607 vastausta.
        Uskonpa että suurin osa niistä ei ole ollut minua myötäileviä... :-)

        Olet monta kertaa kehunut kuinka suosittu litteä maa mielestäsi on ja kuinka se mielestäsi kokoajan kasvattaa suosiotaan. Voin kaivaa jonkun vanhan tällaisen viestisi esille, missä asiaa kehut, ei ole hirveän vaikea tehtävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet monta kertaa kehunut kuinka suosittu litteä maa mielestäsi on ja kuinka se mielestäsi kokoajan kasvattaa suosiotaan. Voin kaivaa jonkun vanhan tällaisen viestisi esille, missä asiaa kehut, ei ole hirveän vaikea tehtävä.

        Sinua vaivaa luetun ymmärtämisen vaikeus.
        Mielestäni ja mielestäni... :-)

        Jos sanon että mielestäni joku asia kasvattaa suosiotaan niin eihän se tarkoita että väittäisin kenenkään muun olevan siitä samaa mieltä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Sinua vaivaa luetun ymmärtämisen vaikeus.
        Mielestäni ja mielestäni... :-)

        Jos sanon että mielestäni joku asia kasvattaa suosiotaan niin eihän se tarkoita että väittäisin kenenkään muun olevan siitä samaa mieltä.

        Luehan nyt Nazi se alkuperäinen viesti vihdoinkin kunnolla, jotta ymmärtäisit mistä tässä edes puhutaan.

        Tällä tavalla sanottiin aiemmin:
        Anonyymi:
        "Nazikin on täällä kehunut jo pitkään kuinka suosittuja hänen kannattamansa ajatukset on."

        Sen jälkeen Nazi referoit tuota tekstiä väärin, muodostaen ihan uuden sanoman, jota alkuperäisessä viestissä ei ole:

        Nazi:
        "Nimimerkkini mainittiin jossa valheellisesti sanottiin että olisin kehunut että kuinka suosittuja kannattajieni ajatelmat ovat."

        Eli kenellä nyt olikaan ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luehan nyt Nazi se alkuperäinen viesti vihdoinkin kunnolla, jotta ymmärtäisit mistä tässä edes puhutaan.

        Tällä tavalla sanottiin aiemmin:
        Anonyymi:
        "Nazikin on täällä kehunut jo pitkään kuinka suosittuja hänen kannattamansa ajatukset on."

        Sen jälkeen Nazi referoit tuota tekstiä väärin, muodostaen ihan uuden sanoman, jota alkuperäisessä viestissä ei ole:

        Nazi:
        "Nimimerkkini mainittiin jossa valheellisesti sanottiin että olisin kehunut että kuinka suosittuja kannattajieni ajatelmat ovat."

        Eli kenellä nyt olikaan ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa?

        Hmmm.... :-)

        On kaunista että kirjoituksiani pohditaan noinkin syvällisesti; se aiheuttaa minulle mielihyvän tunteita.
        Toki pieniä ajatusvirheitä sattuu koska kirjoittelen aika paljon hyvinkin monille alustoille.

        Muistan aikoja noin 4- 5vuotta sitten. Ei kukaan silloin epäillyt Maan muotoa.
        Nyt näitä epäileväisiä on jo pilvin pimein kuten vanha kansa sanoisi.

        Suunta tälle epäilevien joukolle on ainoastaan ylöspäin yhä useamman ihmisen avaessa silmiään kaikilta näiltä valeilta joita massoja hallitaan. Sensuuri näistä asioista voimistuu yhä enemissä määrin mutta uskon että sillekin tulee rajansa.

        Elämme kaiken kaikkiaan hyvin mielenkiintoisia aikoja ja voin todeta että olemme etuoikeutettuja tätä kokiessamme.
        Tiedon vallankumous on tuloillaan.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Hmmm.... :-)

        On kaunista että kirjoituksiani pohditaan noinkin syvällisesti; se aiheuttaa minulle mielihyvän tunteita.
        Toki pieniä ajatusvirheitä sattuu koska kirjoittelen aika paljon hyvinkin monille alustoille.

        Muistan aikoja noin 4- 5vuotta sitten. Ei kukaan silloin epäillyt Maan muotoa.
        Nyt näitä epäileväisiä on jo pilvin pimein kuten vanha kansa sanoisi.

        Suunta tälle epäilevien joukolle on ainoastaan ylöspäin yhä useamman ihmisen avaessa silmiään kaikilta näiltä valeilta joita massoja hallitaan. Sensuuri näistä asioista voimistuu yhä enemissä määrin mutta uskon että sillekin tulee rajansa.

        Elämme kaiken kaikkiaan hyvin mielenkiintoisia aikoja ja voin todeta että olemme etuoikeutettuja tätä kokiessamme.
        Tiedon vallankumous on tuloillaan.

        Ei yksikään älykäs ihminen usko että maapallo on kiero kuin korkkiruuvi.


    • Anonyymi

      Kyllä nuo laskurit ovat olleet tuolla jo kauan. Eivät tulleet vasta nyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe