kohtaamme. Sattumalta tuolla jossain yleisillä paikoilla emme kohtaa. En liiku juhannuksena missään, en käy baareissa, töissä et kohtaa minua, lenkillä ja kaupassa käyn sellaiseen aikaan ettet liiku itse. Enkä liiku tavanomaisia reittejä enkä käytä samoja kauppoja.
Et et.. viestillä vaan rohkeesti. Ei oo muuta mahdollisuutta
Kuten sanoin. Viestillä puhelimeen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaida kauppa samaan missä hän käy, joku kerta voi käydä tuuri. 🤔
- Anonyymi
On kyllä vähän pitkä matka lähteä joka kerta johonkin kainuuseen kauppaan 🤔😀
- Anonyymi
Vidu aloitus teksti o niikö oisin kirjoitanu ite. T:M/LPR
- Anonyymi
Kenelle menee?
- Anonyymi
Mites minun vaimo?
- Anonyymi
Jaa se lohtupillu?
Eiks se oo jo niin käytetty tussu ja kyseleekin samoja tollona täällä et mitä jos kärrätään se samalla lähimpään kaatopaikkaan.
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se lohtupillu?
Eiks se oo jo niin käytetty tussu ja kyseleekin samoja tollona täällä et mitä jos kärrätään se samalla lähimpään kaatopaikkaan.
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalleSinäpäs sen sanoit pelkkä pillu olet miehelles e hee hee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se lohtupillu?
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalleVoiii, onko vähän katkeraa? älä hätäile, kyllä sunki joku panopetteri korjaa nii saat jonkunlaisen elämän. Ehkä? Pääset sit haukkuu taas seuraavaa.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet mies.
- Anonyymi
En missään tapauksessa ota enää yhteyksiä, en millään tavalla. En halua ja pelkään seurauksia. Pyydän, jätä minut rauhaan. Minä rakennan omaa elämääni ja on paljon ongelmia. Minä haluan keskittyä omaan elämääni. Pyydän🙏🏻
- Anonyymi
Otan vielä kyllä yhteyttä.:)
- Anonyymi
Hyvä, saitko postia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, saitko postia?
Roskikseen sitä mukaa
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta, oletko eräs fitness nainen ja asumme samassa kaupungissa toistemme kanssa ;)
Haluaisin kyllä tavata sinut, mutta tunnut olevsn kiireinen. Sitä olen itsekin mutta sinulle löytyy kyllä aikaa, kunhan sovitaan aika.- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mikä vastaus tuo oli?
- Anonyymi
Kannattaisiko aloittajan ihan itse laittaa viestiä, jos kerran on noin varma, että kyseinen henkilö haluaa häntä tavata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794