kohtaamme. Sattumalta tuolla jossain yleisillä paikoilla emme kohtaa. En liiku juhannuksena missään, en käy baareissa, töissä et kohtaa minua, lenkillä ja kaupassa käyn sellaiseen aikaan ettet liiku itse. Enkä liiku tavanomaisia reittejä enkä käytä samoja kauppoja.
Et et.. viestillä vaan rohkeesti. Ei oo muuta mahdollisuutta
Kuten sanoin. Viestillä puhelimeen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaida kauppa samaan missä hän käy, joku kerta voi käydä tuuri. 🤔
- Anonyymi
On kyllä vähän pitkä matka lähteä joka kerta johonkin kainuuseen kauppaan 🤔😀
- Anonyymi
Vidu aloitus teksti o niikö oisin kirjoitanu ite. T:M/LPR
- Anonyymi
Kenelle menee?
- Anonyymi
Mites minun vaimo?
- Anonyymi
Jaa se lohtupillu?
Eiks se oo jo niin käytetty tussu ja kyseleekin samoja tollona täällä et mitä jos kärrätään se samalla lähimpään kaatopaikkaan.
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se lohtupillu?
Eiks se oo jo niin käytetty tussu ja kyseleekin samoja tollona täällä et mitä jos kärrätään se samalla lähimpään kaatopaikkaan.
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalleSinäpäs sen sanoit pelkkä pillu olet miehelles e hee hee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se lohtupillu?
Paljos se sika painaa? Mietin et kai siitä joku hinta pitää maksaa kun läkiperse viedään sohvaltas haisemasta sinne kaatopaikalleVoiii, onko vähän katkeraa? älä hätäile, kyllä sunki joku panopetteri korjaa nii saat jonkunlaisen elämän. Ehkä? Pääset sit haukkuu taas seuraavaa.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet mies.
- Anonyymi
En missään tapauksessa ota enää yhteyksiä, en millään tavalla. En halua ja pelkään seurauksia. Pyydän, jätä minut rauhaan. Minä rakennan omaa elämääni ja on paljon ongelmia. Minä haluan keskittyä omaan elämääni. Pyydän🙏🏻
- Anonyymi
Otan vielä kyllä yhteyttä.:)
- Anonyymi
Hyvä, saitko postia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, saitko postia?
Roskikseen sitä mukaa
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta, oletko eräs fitness nainen ja asumme samassa kaupungissa toistemme kanssa ;)
Haluaisin kyllä tavata sinut, mutta tunnut olevsn kiireinen. Sitä olen itsekin mutta sinulle löytyy kyllä aikaa, kunhan sovitaan aika.- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mikä vastaus tuo oli?
- Anonyymi
Kannattaisiko aloittajan ihan itse laittaa viestiä, jos kerran on noin varma, että kyseinen henkilö haluaa häntä tavata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697