Mielestäni seksi on nykyaikana yliarvostettua.

Anonyymi

Olen huomannut että on useita muita tapoja päästä euforian kaltaiseen tilaan jotka eivät tarvitse mitään lääkintää tms. kuten musiikin tai muun taiteen harrastaminen. Sitä paitsi kun orgasmi on kerran koettu, se on vain toistoa jälkeenpäin.

Itse haluan tai tarvitsen seksiä hyvin harvoin joten selibaatti ei ole minulle mikään ongelma, itse harrastan sitä jopa tiedostamattani ja olen varsin onnellinen sillä tavalla.

Tietääkseni en ole tässä yksin, ainakin Japanissa kyseinen ajattelutapa on ollut nousussa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletkohan koskaan kokenut orgasmia? Kun on kerran saanut järisyttävän orgasmin, sen haluaa saada uudestaan ja uudestaan...

      • Anonyymi

        Puhutaan kosmisesta orgasmista ja tuntuu että ihminen hajoaa liitoksistaan.Kaikillehan niitä ei tule eikä minullekkaan nuorempana mutta nykyisin tulee kunnon jytkyjä.✨


    • Jos euforian kokeminen on korkein päämäärä, miksi selität, että yksi keino sen saavuttamiseksi olisi toista parempi?

    • Anonyymi

      Loppuun viety masturbointi tuo myös euforian tunteen.

      • Anonyymi

        Niinhän ne teillä peräkamari nysvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne teillä peräkamari nysvät

        Puhu vaan omasta puolestas Peräkylän kuiva rusina.💣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne teillä peräkamari nysvät

        Ei ihme että oot niin kiukkuinen jos et osaa edes runkata itsellesi orgasmia


    • Anonyymi

      Sairaaksihan sitä tulisi, jos ei välillä tyhjentäisi ns. pussejaan. Se vain muutaman päivän päästä alkaa tehdä seisottelun pakottavaksi, ja sitten se laukaiseminen ei ole enää kovin kaukana.

    • Aloittaja lienee nainen. No eihän teillä naisilla olekkaan mitään suurempaa fyysistä "pakkoa" harrastaa seksiä missään muodossa.
      Miehillä se on tietysti eri juttu kun on rauhasia mitkä täyttyvät eritteillä, eli ne täytyy myös tyhjentää.
      Naisen biologinen tarve seksiin onkin enemmänkin lisääntymiseen liittyvää.
      Toki voi myös nauttia aktin tuomasta tunteesta ja harrastaa seksiä sen vuoksi. Seksiin liittyy myäs paljon muuta kuten läheisyyttä ja toisen ihmisen antamaa kosketusta muualle vartalolle, millä on omat vaikutuksensa aivoissa..
      Kuitenkin naisillakin vaginan limakalvojen kunnossa pitäminen "vaatii" säännöllistä yhdyntää. Myöhemmin vuosien tauon jälkeen voi olla jo ongelmia aloittaa uudelleen kun limakalvot alkavat kutistumaan ja ohenemaan käytön puutteessa..Muutamia pointteja tässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe