Olen huomannut että on useita muita tapoja päästä euforian kaltaiseen tilaan jotka eivät tarvitse mitään lääkintää tms. kuten musiikin tai muun taiteen harrastaminen. Sitä paitsi kun orgasmi on kerran koettu, se on vain toistoa jälkeenpäin.
Itse haluan tai tarvitsen seksiä hyvin harvoin joten selibaatti ei ole minulle mikään ongelma, itse harrastan sitä jopa tiedostamattani ja olen varsin onnellinen sillä tavalla.
Tietääkseni en ole tässä yksin, ainakin Japanissa kyseinen ajattelutapa on ollut nousussa.
Mielestäni seksi on nykyaikana yliarvostettua.
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkohan koskaan kokenut orgasmia? Kun on kerran saanut järisyttävän orgasmin, sen haluaa saada uudestaan ja uudestaan...
- Anonyymi
Puhutaan kosmisesta orgasmista ja tuntuu että ihminen hajoaa liitoksistaan.Kaikillehan niitä ei tule eikä minullekkaan nuorempana mutta nykyisin tulee kunnon jytkyjä.✨
Jos euforian kokeminen on korkein päämäärä, miksi selität, että yksi keino sen saavuttamiseksi olisi toista parempi?
- Anonyymi
Loppuun viety masturbointi tuo myös euforian tunteen.
- Anonyymi
Niinhän ne teillä peräkamari nysvät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestas Peräkylän kuiva rusina.💣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että oot niin kiukkuinen jos et osaa edes runkata itsellesi orgasmia
- Anonyymi
Sairaaksihan sitä tulisi, jos ei välillä tyhjentäisi ns. pussejaan. Se vain muutaman päivän päästä alkaa tehdä seisottelun pakottavaksi, ja sitten se laukaiseminen ei ole enää kovin kaukana.
Aloittaja lienee nainen. No eihän teillä naisilla olekkaan mitään suurempaa fyysistä "pakkoa" harrastaa seksiä missään muodossa.
Miehillä se on tietysti eri juttu kun on rauhasia mitkä täyttyvät eritteillä, eli ne täytyy myös tyhjentää.
Naisen biologinen tarve seksiin onkin enemmänkin lisääntymiseen liittyvää.
Toki voi myös nauttia aktin tuomasta tunteesta ja harrastaa seksiä sen vuoksi. Seksiin liittyy myäs paljon muuta kuten läheisyyttä ja toisen ihmisen antamaa kosketusta muualle vartalolle, millä on omat vaikutuksensa aivoissa..
Kuitenkin naisillakin vaginan limakalvojen kunnossa pitäminen "vaatii" säännöllistä yhdyntää. Myöhemmin vuosien tauon jälkeen voi olla jo ongelmia aloittaa uudelleen kun limakalvot alkavat kutistumaan ja ohenemaan käytön puutteessa..Muutamia pointteja tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810