Yyteri kesällä 2020

Anonyymi

Lämpimät säät alkoivat ja rannoilla alkaa olla ihmisiäkin. Vieläköhän rannalla kulkee ns "lierihattumies" jättiase heiluen. Jos on rannalla, sen kyllä huomaa heti. Kuuluisa kaveri on, asiallinenkin. Pariskuntien seuraan pyrkii heti, kun huomaa heidät......

9

1068

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko siellä tosiaan olla nakuna?
      Eikö virkavalta puutu asiaan ja onko muuten asiallinen paikka meille muillekin munanheiluttajille.

• Anonyymi

Osa rannasta on nakurantaa. On asiallinen paikka.

• Anonyymi

Tänään oli " lierihattu/hevoskullimies " paikalla. On se vaan koomisennäköistä kun vehje suhteutettuna muuhun kroppaan on kokoa xxxxxxl. Moni mies varmasti kateelisena katsoo kun jo löysänä näyttää silmämääräisesti 25cm ja se paksuus ihan älytön. Itse en haluaisi moista riesaksi, Eihän tuolle istu edes normaali housut ja saa olla aikamoinen vittu että tuo mahtuu sisälle.
      PS. sai kyllä nopeasti seuraa hyvännäköisestä parista, Tuskin johtui lierihatusta tai miehen ulkonäöstä..heh heh

• Anonyymi

Kertoi ettei se seiso enää.

• Anonyymi

Ja taas Alhaisten peräkamaripoika satuilee omiaan.Kas kun olin silloin 18.6 Yyterissä eikä rannalla ollut kuin pari ihmistä toppatakeissa ja housuissa...ilma 15 astetta ja puhalsi pohjoisesta niin ettei meinannut eteenpäin päästä...Ei näkynyt lierihattua ja 25 senttistä...yksi vanha ukko kulki pikkurillin kokoinen prinssinakkiaan esittelemässä,heh heh,varmaan tämän keskustelun aloittaja joka koettaa saada paikalle itselleen tirkisteltävää tollasella valheella.Oot niin säälittävä tapaus...

• Anonyymi

Juuri näin...tarkoitus joillakin pervoilla saada tirkisteltäviä itselleen paikalle,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe