Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 2

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 2

Matti Tukian viesti, että Jouko Pihosta pitäisi tulla Suomen presidentti

Uskonystäväni ja nyt jo edesmennyt Matti Tukia sanoi minulle 1990-luvulla, että minusta pitäisi tulla Suomen presidentti.

Ihmettelin moista sanomaa enkä voinut uskoa sitä, koska en niihin aikoihin ollut vielä mitenkään mukana politiikassa.

Kun olen nyt ollut 11 vuotta eri tavoin myös poliittisesti aktiivinen, en suhtaudu asiaan enää täysin kielteisesti, mutta olen edelleen kyllä melkoisen varauksellinen.

Mutta tapahtukoon Jumalan tahto. Jos Jumala tahtoo minusta Suomen presidentin, hän voi asettaa minut siihen virkaan vaikka ilman puoluetta ja ilman vaaleja jollain yliluonnollisella tavalla jossain poikkeusolotilanteessa. Itse en tehtävään halua, mutta tottelen tietysti, jos käsky käy Korkeimmalta taholta.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kadottanut kosketuksesi reaalimaailmaan aika pahasti. .

• Anonyymi

Tsemppiä Jouko, parempi J alkuinen kuin P.

• Anonyymi

Sitäkö on taas Joukon päästä kuulunut ääniä? No, ei se mitään, sillä tämähän on nähty jo ties kuinka mobta kertaa aiemmin ja tokihan me ymmärrämme vuodenaikojen vaihteluiden laittavan tietynlaisten persoonien humiittikoppiin kierroksia.
      Jouko Piho:
      Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
      Ylläolevan johdosta herää kysymys: Milloin tuo lupaus mahtanee tapahtua? Onko minun syytä epäillä joko Jahven tai Jouko Pihon valehtelevan, vai löytyykö asialle selitys ns. psyykkisistä tekijöistä?
      Mikähän mahtoi olla syynä ettei Siniristin liitto, sen enempää kuin Suomen Laillisuus puolue noussut Suomen suurimmaksi puolueeksi, vaikka muistelen herra Pihon niin julkisesti kertoneen, sekä Herra Jahven olleen asiassa takuumiehenä.
      Loppukevennys:
      http://todellisuus.org/index.php?topic=2132.0

• Anonyymi

Viime kevät opetti koko maailmalle oudot unet todeksi . Kuka esim. olisi uskonut monista menneiden profetioiden unista senkin , että virkapukuiset pysäyttävät autot ja kulku on yhtäkkiä kielletty normaaliteillä . Monien tämän tapaisten unien outoudet ja tulkinnat jopa sotatilaan liittyviksi saattoivat jo kilpistyä viime kevään tapahtumissa. Nyt tulevaisuuteen suhtautuminen on saanut kuin pumerangipalautukset edellisen poikkeustilan muisteluun ja samalla on ihmisten kiinnostus tulevaan herännyt aivan toisin kuin ennen koronaa.

Herääminen on myös tapahtunut kristinuskoon liittyen, kiitos Herran. Pilkkaajien luulisi hiljentyvän, mutta päinvastoin.

Mitä tulee presidenttiyden vaatimuksiin, tiedämme kaksi opettajaa, jotka olivat peräkkäin maamme presidentteinä lähihistoriassa. Mikä sitten olisi oikea ikä presidentiksi aloittavalle sen Herra yksin tietää.

• Anonyymi

Voi Jouko parkaa! Kun Jumala ei ole ilmoittanut että hänestä tulisi presidentti, profeetta tms. niin hän UNIA näkemällä koettaa taikoa asioita.

Kuka hyvänsä ihminen sanoo jotakin, meller, hynynen, tukiainen, mitä näitä nimiä nyt vilisee - niin se on MUKA joku Jumalan varma vahvistus?

Joukon meininki on ollut vuosikausia niin säälittävää kohellusta, milloin profeetan roolia, milloin poliittista kohellusta. Varmana jo 5-6 eri puoluetta se on kokeillu, pari omaankin yritystä.

" Ellei Herra ole mukana" on kaikki turhaa. Herra ei ole näyttänyt olevan mukana. Viimeisetkin uskottavuuden rippeet nyt katoavat, kun J.P. ITSE nostaa itseään aj sekavia (profetioita) siis ihmisten korvien välistä tulleita sanomia.

Säliitävää. Eikä edes se blondi-vaimo saa miestä järkiintymään... myöhäistä kai?

• Anonyymi

Niin, väärän profetian henki on niin sitova, että Jeesus sanoi jopa valittujen eksyvän.
        Ja syy, että väärän profetian ja valheen henki on päässyt pimittämään pihon pään, se löytyy syvältä ja kaukaa hänen harhapoluistaan. Niistä, joista on itse julkisesti kirjoittanut...

• Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe