Patrick Laine. Gretan hengessä.
https://www.is.fi/nhl/art-2000006546648.html
Ilmastonmuutoksen uusi apostoli?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla Laineella vähän ylirealistiset luulot ton *köh* ekoautonsa suorituskyvystä!?
Koska toi häthätää voittaa jonku Audi RS6.
https://youtu.be/8YggdJLaQDk- Anonyymi
En kehtais leveillä kun ilmasto kuumenee, siinä kaks, Keskinen ja Laine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se viilenee taas syksyllä vaikka ajavatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUUMETUKOO! :/
Tulkoo vaikka tälle patalaiskalle suvakkisukupolvelle maanpäällinen helvetti, muo kiinnosta pätkääkä! Ennen teen kaikkeni et TULIS! Mul on nytki sähköpatteri tyhjässä pakastimessani ihan vaa sen takia! :D
Ja päin helvettiähön tää Suomi, ja koko Eurooppa tulee menemää jokatapauksessa!? Puolet tulevasta työvoimasta on jotain mamuja, joista puolta ei kiinnosta työnteko pätkän vertaa! Ja puolet lopuista on jotai turkkilaisi, jotka toki on yritteliäitä, mut heistä taas puolta ei kiinnosta sit veronmaksu pätkääkään! Joten: Siin vaiheessa ku noille patalaskoille nykynappuloille tulee se hetki et niitten pitäs alkaa omalta osaltaan kantaa vastuunsa nykypäättäjien ottamista perjeleenmoisista veloista, me ollaan konkurssissa JUST!
Mä oon toivottavasti siihen mennessä jo mullan alla? Ja noi kersat saa mun puolesta joko grillaantua kypsäks, tai kuolla nälkään sen ennennäkemättömän laman kynsissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867