USA:ssa huomattiin, että BLM_mellakoissa pidätetyistä vain pieni osa oli antifa-sakkia. Ja siitä varsinkin vasurivaltamediat(Suomenkin) tekivät jäätävän johtopäätöksen, että antifa ei olisi ollut merkitävässä roolisssa tuossa rikollisessa mellakoinnissa?
Täysin epälooginen ja väärä johtopäätös! Nimittäin mellakoissa pidätettiin lähinnä ryöstelijöitä. Ja hehän olivat pääasiassa mustia ghettolaisia. Antifa sen sijaan keskittyy vain yllytykseen, väkivaltaan ja tuhoamiseen.
Antifa-sakkia ehtii kadota paikalta, mutta ryöstelijät jäivät hommiinsa ja lopulta poliisin haaviin . Niinpä Antifan jäseniä ei ole saatu paljoa kiinni! MOT.
Antifa-liikkeen valkopesua taas!
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Kyllä valtamedioiden toimittajat hyvin tietävät tuon faktan, mutta valehtelevat työkseen palkkansa puolesta.
- Anonyymi
Tunnetusti yllyttäjiä eli pahimpia rikollisia ei tarvitse olla montaakaan. Jopa YKSI tehokas sellainen riittää. Mutta eihän tuokaan fakta tule "jostain syystä" valtamedian toimittajan mieleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837