Mitähän noille pikaruokaroskaajille pitäisi tehdä? Tontti tontilta tulee ruskeaa pikaruokapussia ja muita roskia pihamaille. Joissain maissa ei näy ainuttakaan pikaruokalan roskaa missään. Miten voi olla vieläkin niin vaikeaa saada ne roskat roskikseen. Pikaruokalat on laittaneet hirveän määrän roskakoreja tontilleen. Vaatii tietysti autosta nousemisen, joka voi olla tietysti keskivartalolihavalle kova paikka.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Se että jossain maissa ei näy pikaruoka roskaa,esim. Pohjois-Korea ,johtuu varmaan siitä että hmmmmmmmm?
- Anonyymi
On kyllä lihavaa ja saamatonta porukkaa.
- Anonyymi
Nämä ei nouse vaikka ois rode kahden metrin päässä. Eka ehtivä, vois iskeä roskat takas autoon ja mainita asiasta ;)
- Anonyymi
Naakkojen ja lokkien kanssa sopimus, että ruikkivat näiden autojen
päälle kiitoksena. ;) - Anonyymi
Itse olen ystävieni kanssa työntänyt roskat takaisin autoihin. Ei ole iso vaiva, kun kaikki ottaisivat tavaksi. Ei Varmasti uskalla viskata uudestaan ainakaan hetkeen.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä, teen samoin, jos nää moista!
- Anonyymi
Kertoo ihmisen älykkyysosamäärästä tai oman "kehon vihasta", jos ei voi autosta nousta ja roskiaan laittaa roskakoriin saakka.
- Anonyymi
Vaikka jotenkin taian omaisesti jokainen roskakori olisi ääriään myöten täynnä, voihan roskat kuskata autolla seuraavaan roskakoriin???!
- Anonyymi
Käytös kertoo ihmisen päänsisäisestä mädän määrästä.
- Anonyymi
Pitäis saada paremmat roskakorit, koska autosta ei oikeen helposti voi ikkunan kautta laittaa roskia noihin nykyisiin. Joutuu nousemaan autosta ulos :(
Pakko sit vaan tiputtaa ikkunasta pihalle. - Anonyymi
oksettavia ihmisiä! :(
- Anonyymi
Kertoo ihmisen sivistyksen tasosta tollanen toiminta. kuvottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971659Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471093- 16948
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40868Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82788kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl18758- 93756
- 16755
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27727- 63705
- 68702
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47604
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47596Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131585Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152556