Oletko kuunnellut netti konfaa?

Anonyymi

Mitä ajatuksia herätti ?
Itse olisin kaivannut eilen vielä enemmän näitä Keuruun alku-ajan puheita Raamattutunteja ja ihan oikeita lauluja, ei tätä muutaman sanan jankkaamista..:(

Nyt, kun laiton kanavan päälle tulee Isokirja mainoksia ja kuva näppyläisessa naamassa ja suussa...:( Kun tyyppi nostelee painoja.. Ja Halpahalli kiljuu ärsyttävästi.
Ja Jari -Pekka mainostaa bensa-asemiaan, reilusti tatuoitu tyyppi on ostoksilla..
Eikös Jari Pekka mainostanut tällä saitilla kotikokouksia, että srk ei tarvita ..?
Mutta helari tankkaajat kelpaa..

9

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta.

      mieluummin istun maakellarissa ja kuuntelen mitä ylhäältä tulee kuin näitä sekavia tuotoksia.

      • Anonyymi

        "KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta."
        Aika hyvin kiteytetty. En ymmärrä miksi tuo "papatus" (räppi) video piti näyttää ? ( vilkaisin hetken, ääni oli pois. onneksi).
        Laitan linkin , mitä itse just kuuntelen; Veikko Manninen-Rikkaan miehen lähetys strategia
        https://www.youtube.com/watch?v=5zfZTm1xheM
        Kunnon ruisleipää ja ajanhermoon osuvaa julistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta."
        Aika hyvin kiteytetty. En ymmärrä miksi tuo "papatus" (räppi) video piti näyttää ? ( vilkaisin hetken, ääni oli pois. onneksi).
        Laitan linkin , mitä itse just kuuntelen; Veikko Manninen-Rikkaan miehen lähetys strategia
        https://www.youtube.com/watch?v=5zfZTm1xheM
        Kunnon ruisleipää ja ajanhermoon osuvaa julistusta.

        YouTubeen pitäis saada lisää Mannisen Veikon puheita. Jos jollakin olisi voisi ladata.


    • Anonyymi

      Eihän nykyisin kenenkään tarvitse "puhua" ja pitää puheita, vaan jokainen voi kirjoittaa nettiin sitä ruisleipäänsä ja muuta tarvetta eikä vain itkeä.

      Joskin Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä, että niiden sanat ovat suuria ja mahtavia, mutta ovat läsnäollessaan höperöitä ja lorisevat aivan mitäänsanomattomia.

      • Anonyymi

        "Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä" No laitappa se Paavalin nettihörhöpaikka tännekkin ?
        Mutta se Paavali , jota minä olen lukenut, ei ole puhunut NETISTÄ yhtään mitään!

        " äsken katsoin lähetysjuhlan "
        Joo Mika Yrjölän puhe oli hyvä.. Ja romanien laulut, reippaita kuten aina..
        Ihmettelin vain, ku Henry Hedman ihmetteli, miksi vartijat kulkee heidän naistensa perässä kaupoissa...? Ja hänenkin perässään oli kulkenut.. Luulisi itsekkin tietävän, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä" No laitappa se Paavalin nettihörhöpaikka tännekkin ?
        Mutta se Paavali , jota minä olen lukenut, ei ole puhunut NETISTÄ yhtään mitään!

        " äsken katsoin lähetysjuhlan "
        Joo Mika Yrjölän puhe oli hyvä.. Ja romanien laulut, reippaita kuten aina..
        Ihmettelin vain, ku Henry Hedman ihmetteli, miksi vartijat kulkee heidän naistensa perässä kaupoissa...? Ja hänenkin perässään oli kulkenut.. Luulisi itsekkin tietävän, miksi?

        Tämänpäiväinen Yrjölän puhe oli ihan erilainen, kuin tuo vanhapuhe..


    • En ole ehtinyt paljoa katsomaan, mutta äsken katsoin lähetysjuhlan ja kyllä oli sytyttävä ja innostava! Kannatustakin vähän laitoin!

    • Anonyymi

      Tarkoitatteko niitä uskotv palvelun striimin kontentteja? Nehän on uusintoja aiemmista Juhannuskonferensseistä, kun tänä vuonna ei järjestetty.

      • Anonyymi

        Niitäpä juuri, mutta ois sanut olla vielä vanhempia.. Lehijärvenaikuisia....;)

        Mutta onneksi noissa ei puhuttu koronasta, sitä on tullut niin kauan joka tuutista, että tympäsee.. Toki , pesen kädet ect.
        Mutta pitihän sen Mika Yrjölän paahtaa siitä live puheessa.. Mikan vanha puhe oli hyvä.
        Kaikki eivät pitäneet siitä , että Konferenssi muutti Keuruulle , Lehijärvi oli etelästä katsottuna paremmalla paikalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe