Oletko kuunnellut netti konfaa?

Anonyymi

Mitä ajatuksia herätti ?
Itse olisin kaivannut eilen vielä enemmän näitä Keuruun alku-ajan puheita Raamattutunteja ja ihan oikeita lauluja, ei tätä muutaman sanan jankkaamista..:(

Nyt, kun laiton kanavan päälle tulee Isokirja mainoksia ja kuva näppyläisessa naamassa ja suussa...:( Kun tyyppi nostelee painoja.. Ja Halpahalli kiljuu ärsyttävästi.
Ja Jari -Pekka mainostaa bensa-asemiaan, reilusti tatuoitu tyyppi on ostoksilla..
Eikös Jari Pekka mainostanut tällä saitilla kotikokouksia, että srk ei tarvita ..?
Mutta helari tankkaajat kelpaa..

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta.

mieluummin istun maakellarissa ja kuuntelen mitä ylhäältä tulee kuin näitä sekavia tuotoksia.

• Anonyymi

"KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta."
        Aika hyvin kiteytetty. En ymmärrä miksi tuo "papatus" (räppi) video piti näyttää ? ( vilkaisin hetken, ääni oli pois. onneksi).
        Laitan linkin , mitä itse just kuuntelen; Veikko Manninen-Rikkaan miehen lähetys strategia
        https://www.youtube.com/watch?v=5zfZTm1xheM
        Kunnon ruisleipää ja ajanhermoon osuvaa julistusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KUn ei ole enää balanssia sanomassa ja elämässä niin se on kaikki samaa turhaa melusaastetta."
        Aika hyvin kiteytetty. En ymmärrä miksi tuo "papatus" (räppi) video piti näyttää ? ( vilkaisin hetken, ääni oli pois. onneksi).
        Laitan linkin , mitä itse just kuuntelen; Veikko Manninen-Rikkaan miehen lähetys strategia
        https://www.youtube.com/watch?v=5zfZTm1xheM
        Kunnon ruisleipää ja ajanhermoon osuvaa julistusta.

YouTubeen pitäis saada lisää Mannisen Veikon puheita. Jos jollakin olisi voisi ladata.

• Anonyymi

Eihän nykyisin kenenkään tarvitse "puhua" ja pitää puheita, vaan jokainen voi kirjoittaa nettiin sitä ruisleipäänsä ja muuta tarvetta eikä vain itkeä.

Joskin Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä, että niiden sanat ovat suuria ja mahtavia, mutta ovat läsnäollessaan höperöitä ja lorisevat aivan mitäänsanomattomia.

• Anonyymi

"Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä" No laitappa se Paavalin nettihörhöpaikka tännekkin ?
        Mutta se Paavali , jota minä olen lukenut, ei ole puhunut NETISTÄ yhtään mitään!

" äsken katsoin lähetysjuhlan "
        Joo Mika Yrjölän puhe oli hyvä.. Ja romanien laulut, reippaita kuten aina..
        Ihmettelin vain, ku Henry Hedman ihmetteli, miksi vartijat kulkee heidän naistensa perässä kaupoissa...? Ja hänenkin perässään oli kulkenut.. Luulisi itsekkin tietävän, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paavali kyllä varoitteli jo aikoinaan nettihörhöistä" No laitappa se Paavalin nettihörhöpaikka tännekkin ?
        Mutta se Paavali , jota minä olen lukenut, ei ole puhunut NETISTÄ yhtään mitään!

" äsken katsoin lähetysjuhlan "
        Joo Mika Yrjölän puhe oli hyvä.. Ja romanien laulut, reippaita kuten aina..
        Ihmettelin vain, ku Henry Hedman ihmetteli, miksi vartijat kulkee heidän naistensa perässä kaupoissa...? Ja hänenkin perässään oli kulkenut.. Luulisi itsekkin tietävän, miksi?

Tämänpäiväinen Yrjölän puhe oli ihan erilainen, kuin tuo vanhapuhe..

• En ole ehtinyt paljoa katsomaan, mutta äsken katsoin lähetysjuhlan ja kyllä oli sytyttävä ja innostava! Kannatustakin vähän laitoin!

• Anonyymi

Tarkoitatteko niitä uskotv palvelun striimin kontentteja? Nehän on uusintoja aiemmista Juhannuskonferensseistä, kun tänä vuonna ei järjestetty.

• Anonyymi

Niitäpä juuri, mutta ois sanut olla vielä vanhempia.. Lehijärvenaikuisia....;)

Mutta onneksi noissa ei puhuttu koronasta, sitä on tullut niin kauan joka tuutista, että tympäsee.. Toki , pesen kädet ect.
        Mutta pitihän sen Mika Yrjölän paahtaa siitä live puheessa.. Mikan vanha puhe oli hyvä.
        Kaikki eivät pitäneet siitä , että Konferenssi muutti Keuruulle , Lehijärvi oli etelästä katsottuna paremmalla paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5273
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2741
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      34
      2080
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      38
      2010
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      1966
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1324
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1247
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      37
      1223
    Aihe