Lähetystyö vielä kesken!

Kun Jeesus antoi lähetyskäskyn, maan päällä oli väkeä yli 200 000 mijoonaa. Tänään lähelle 8 miljoonaa. Pieni osa ihmiskuntaa haluaa ottaa iankaikkisuusosan Jumalan valtakunnassa, mutta tällä hetkellä maailmassa on arvion mukaan uudestisyntyneitä uskovia yli 500 000 miljoonaa.

Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

ja he huusivat suurella äänellä sanoen:
"Pelastus tulee meidän Jumalaltamme,
joka valtaistuimella istuu,
ja Karitsalta". Ilm. 7: 9. -10.

Uskomattomat sanovat ja iloitsevat että Suomessa ja länsimaissa ei kristinusko ole muotia, mutta kun ajattelen iankaikkisuutta niin tämä suru ei kosketa enää kun kerran lunastettuna olemme perillä. Taivaanvaltakunnassa ei muisteta henkilöitä, jotka eivät ottaneet Jeesusta vastaan ja Jumalakin on hylännyt heidän muiston. Itselläni ei ole jälkikasvua ja sukuni on enää pieni. Tiedän useita esivanhempiani isovanhempia ja heidän vnhempia, jotka ovat olleet uskossa. Ajattelen pitää kerran perillä kunnon sukujuhlat.

Ajanmerkkien ja Raamatun ennustusten mukaan josta hyvä esimerkki on Israelin valtion syntyminen v. 1948 ja juutalaisten paluu kaikkialta takaisin luvattuun maahan ja viimeaikainen uskoontuleminen Jeesukseen Messiaanaan on merkki että pakanain ajat pian päättyvät. Lähetystyö etenee varsinkin median kautta kaikkialla ja muslimeita tulee uskoon. Myös ns. saavuttamattomien kasanryhmien evankelioiminen on tullut kristittyjen sydämen asiaksi. Jumalan laskelmissa on täysi pakanoiden (eijuutalaisten luku) mikä tulee täyteen ja jolloin hän päättää lähettää Jeesuksen noutamaan seurakuntansa Karitsan häihin. Itse kannan lähetysnäkyä ja intohimoni on rukoilla, kannattaa varoillani ja käytännön toimin evankeliumin eteenpäin viemistä lähellä ja kaukaa! Viime viikolla sain lähettää postissa Raamatun henkilölle joka oli repinyt kirjan "mielestään hyvän sään aikana", mutta nyt koronan piinatessa maailmaa olikin tullut ajatus alkaa lukea Jumalan sanaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkuseurakunnan jälkeisinä vuosisatoina kirkko saastui ja alkoi julistamaan väärää evankeliumia. Oikean evankeliumin julistaa Elia ennen kuin Jeesus paluuta. Vasta Elian tulemisen jälkeen on kaikille kansoille julisettu vanhurskas evankeliumi ja sen jälkeen Jeesus tekee paluun. Johannes Kastaja tulee vielä, kuten Jeesus itsekin sanoi.

      "Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi." (Mal 3:22-24)

      "Minä näin taas uuden enkelin, joka lensi korkealla taivaan laella. Hänen tehtävänään oli julistaa ikuinen evankeliumi maan asukkaille, kaikille kansoille, heimoille, kielille ja maille. Hän kuulutti kovalla äänellä: "Pelätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia - - hänen tuomionsa aika on tullut! Kumartakaa häntä, joka on luonut taivaan, maan ja meren ja vesien lähteet." (Ilm 14:6,7)

      " -- Minä lähetän sanansaattajani raivaamaan edelläni tietä. Ja aivan äkkiä tulee temppeliinsä Valtias, jota te odotatte, ja Liiton enkeli, jota te kaipaatte. Hän saapuu, sanoo Herra Sebaot." (Mal 3:1)

    • Anonyymi

      "Kun Jeesus antoi lähetyskäskyn, maan päällä oli väkeä yli 200 000 mijoonaa. Tänään lähelle 8 miljoonaa."

      Ensimmäinen luku pitäisi olla n. 200 miljoonaa ei 200 000 ja jälkimäinen n. 7,7 miljardia ei miljoonaa.

    • "Kun Jeesus antoi lähetyskäskyn, maan päällä oli väkeä yli 200 000 mijoonaa. Tänään lähelle 8 miljoonaa"

      Ihmeellisiä lukuja.
      Osa uskovista elää ilman todellisuudentajua.

    • Anonyymi

      Anteeksi. Tämänhetkinen väestömäärä on lähelle 8 miljardia. Salopuu

      • Anonyymi

        Maailman väestömäärä on tällä hetkellä 7,792 miljardia.

        https://www.worldometers.info/world-population/


    • Anonyymi

      Kyllä hyvään palveluun kuuluu, että lähetys käy tykö.

    • Anonyymi

      Milloin lähtee seuraava juna paratiisiin, voisin ostaa salopuulle menolipun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe