Aihe

Asiallista ja 100% varmaa tietoa kyselen !

Anonyymi

Haluan kuulla asiantuntijoitten mielipidettä.
- omistamme veljeni kanssa omakotitalon.Emme kumpikaan asu siellä.
PERUSLÄMPÖ PÄÄLLÄ,Vesi myös kunnan omistama.
- Veljeni EI ole maksanut sähkö/veden kulutuslaskuja vaikka on luvannut niin tehdä(Minä olen maksanut OMAN Puoliskoni kun sovimme maksavamme tahoillamme ) !
: Kun talomme (ei arvokas ) Myydään tontteineen niin SAANKO NÄISTÄ MAKSETUISTANI SÄHKÖ/Vesilaskut VELJENI (MAKSAN NE MYÖS ,Ettei mene perintään ) TAKAISIN ????!!!!???? SE Mietityttää !
NEUVOJA KAIPAILEN .KIIITOS.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatat saada jos veljesi ne suosiolla suostuu maksamaan. Muuten menee oppirahoiksi

• Anonyymi

Juuri näin.

Talo myyntiin mahdollisimman nopeasti, niin ongelma ratkeaa.

• Anonyymi

Onhan sulla kuitit tallella maksamistasi laskuista? Niillä pystyt osoittamaan kustannuksesi, kun jaatte myynnistä saatavia rahoja.

Suullinen sopimus kustannusten jaosta on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin. Ongelma tietysti on näyttö tehdystä sopimuksesta. Tuskin suuria vaikeuksia siitä on, koska jos joudutte menemään oikeuteen, niin aika selvää on, ettei varmasti ole ollut sopimusta siitäkään, että vain sinä vastaat kustannuksista ja niitä ei huomioitaisi jaossakaan. Näin, jos olette käyttäneet taloa yhteisesti ja yhtä paljon eikä muutakaan syytä yksipuoliseen kulujen maksamiseen ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339