Lentäviä lautasiako?

Anonyymi

Ufohavainnoista kertova kirja tarjoaa myös uskontotieteellisen näkökulman.

Ei, Jyrpä, ufo ei automaattisesti tarkoita pieniä vihreitä mieh... henkilöitä ja lisäksi sinä olet säännönmukaisesti ollut ainoa, joka niistä on höpöttänyt.

Linkki kommentissa.

- Ilkimyksen uutispalvelu

20

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylen uutinen:

      https://yle.fi/uutiset/3-11409954

      Jos näet jonkin lentävän ohi etkä erota onko se lintu vai lepakko, se on määritelmän mukainen ufo.

      - Ilk. uut.palv.

    • Anonyymi

      Joillekin ufot ja alienit ovat tosiaan jumalien asemassa. Modernisoitua mytologiaa.

      • Anonyymi

        Mutta ehkä osa ufoista on jumalolentojen aluksia? Esimerkiksi ilmestyksiä tiedetään todella tapahtuneen.

        Et-olentoja, vaiko taivaallisia olentoja, ilmestysten takana?

        Itselleni hengellisyys ja henkisyys avautuu vain tuon tyyppisen maailmankuvan ja ajattelun kautta (Korkein luoja tai luova voima---> taivaalliset hallitisjat ja palvelijat).

        Keitä voisivat olla enkelit, joista Raamatussakin on noin 300 mainintaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ehkä osa ufoista on jumalolentojen aluksia? Esimerkiksi ilmestyksiä tiedetään todella tapahtuneen.

        Et-olentoja, vaiko taivaallisia olentoja, ilmestysten takana?

        Itselleni hengellisyys ja henkisyys avautuu vain tuon tyyppisen maailmankuvan ja ajattelun kautta (Korkein luoja tai luova voima---> taivaalliset hallitisjat ja palvelijat).

        Keitä voisivat olla enkelit, joista Raamatussakin on noin 300 mainintaa?

        Tuossa edellä mainitussa kirjassa on muuten Urantia-kirjaakin koskeva luku. Urantia-kirja lienee mukana, kosk teoksessa esitetään, että on olemassa suurten taivaallisten olentojen universaali hallinto- ja palvelujärjestelmä. En osaa sanoa kuinka totuudenmukainen U- kirja on kokonaisuudessaan, mutta varmastikin on ainakin tuon asian suhteen - vähintäänkin - oikeilla jäljillä.

        "Taivaallisilla olennoillahan" ymmärretään olentoja ja voimia, jotka vastaavat mm. suuren jumalallisen suunnitelman etenemisestä universumin eri alueilla (aurinkokuntien - ja ilmeisestikin myös galaksien - luominen, luotujen maailmojen asuttamnen ja valvonta, asutettujen planeettojen kehityssuunnitelma jne.) Ja U-kirjan mukaan kaikkea johdetaan keskusuniversumista ja korkeimmasta Taivaasta.

        Se, että et-olennot olisivat jumaliamme. on siis vain osatotuus. Korkeasti kehittyneiillä et-olennoillakin toki on osansa jumallisessa suunnitelmassa ja voivat olla edistämässän sen totetuttamistakin alemmissa kehittyvissä maailmoissa. Näkymättömällä tasolla (yleensä) operoivat taivasolennot ovat kuitenkin päävastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa edellä mainitussa kirjassa on muuten Urantia-kirjaakin koskeva luku. Urantia-kirja lienee mukana, kosk teoksessa esitetään, että on olemassa suurten taivaallisten olentojen universaali hallinto- ja palvelujärjestelmä. En osaa sanoa kuinka totuudenmukainen U- kirja on kokonaisuudessaan, mutta varmastikin on ainakin tuon asian suhteen - vähintäänkin - oikeilla jäljillä.

        "Taivaallisilla olennoillahan" ymmärretään olentoja ja voimia, jotka vastaavat mm. suuren jumalallisen suunnitelman etenemisestä universumin eri alueilla (aurinkokuntien - ja ilmeisestikin myös galaksien - luominen, luotujen maailmojen asuttamnen ja valvonta, asutettujen planeettojen kehityssuunnitelma jne.) Ja U-kirjan mukaan kaikkea johdetaan keskusuniversumista ja korkeimmasta Taivaasta.

        Se, että et-olennot olisivat jumaliamme. on siis vain osatotuus. Korkeasti kehittyneiillä et-olennoillakin toki on osansa jumallisessa suunnitelmassa ja voivat olla edistämässän sen totetuttamistakin alemmissa kehittyvissä maailmoissa. Näkymättömällä tasolla (yleensä) operoivat taivasolennot ovat kuitenkin päävastuussa.

        Olisiko sinulla sattumoisin sellaisia todisteita, jotka ovat niin kiistattomia että ne uskoo kuka tahansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla sattumoisin sellaisia todisteita, jotka ovat niin kiistattomia että ne uskoo kuka tahansa?

        Sacred Geometry, eli Pyhä Geometria saattaa tarjota jotain todisteitakin tuosta, mutta tutki sitä aihetta itse, jos kiinnostaa.

        Itse olen paljonkin miettinyt uskonnollisia ja henkisiä asioita, eikä nähdäkseni voi olla muuta oikotietä esimerkiksi planeettojen ja aurinkokuntien luomiseen, kuin se , että jokin taho ihan konkreettisesti suunnittelee ja tekee ne (ps. nythän täällä Maassakin ollaan jo luomassa keinotekoista tähteä, joka tuottaisi uudella tavalla ydinenergiaa. Kokeiluja tehdään jo, tai ainakin kohta tehdään, Kiinassa ja Ranskassa). Eikä tässä näkemyksessä muuten ole mitään ristiriitaa oikeastaan kristinoppiinkaan, koska esoteeriset kristityt ovat aina ymmärtäneet asian . Yleisestihän kyllä puhutaan "yhdestä Jumalasta", mutta moni ymmärtää tuon asian väärin ja kirjaimellisesti. Kyllä kyse täytyy olla Hierarkioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sacred Geometry, eli Pyhä Geometria saattaa tarjota jotain todisteitakin tuosta, mutta tutki sitä aihetta itse, jos kiinnostaa.

        Itse olen paljonkin miettinyt uskonnollisia ja henkisiä asioita, eikä nähdäkseni voi olla muuta oikotietä esimerkiksi planeettojen ja aurinkokuntien luomiseen, kuin se , että jokin taho ihan konkreettisesti suunnittelee ja tekee ne (ps. nythän täällä Maassakin ollaan jo luomassa keinotekoista tähteä, joka tuottaisi uudella tavalla ydinenergiaa. Kokeiluja tehdään jo, tai ainakin kohta tehdään, Kiinassa ja Ranskassa). Eikä tässä näkemyksessä muuten ole mitään ristiriitaa oikeastaan kristinoppiinkaan, koska esoteeriset kristityt ovat aina ymmärtäneet asian . Yleisestihän kyllä puhutaan "yhdestä Jumalasta", mutta moni ymmärtää tuon asian väärin ja kirjaimellisesti. Kyllä kyse täytyy olla Hierarkioista.

        höps


    • Ihan kiinnostava artikkeli (ja varmaan myös kirja?)
      Luin aikanaan paljon von Dänikeniä, heh. Minua viehätti hänen mielikuvituksensa korkealentoisuus ja ennakkoluulottomuus.
      En pidä nykyäänkään ihan mahdottomana, ettäkö täällä olisi käyty, mutta en myöskään 'väitä', että niin se (vuorenvarmasti) on. Ideat, jotka eivät ole ihan mainstreamia, ovat usein kiinnostavia

      • Anonyymi

        Von Dänikenin perusvikahan oli se, että hän otti ajatuksen "voisiko olla näin?" - ja saman tien päätteli "sen on oltava näin, ei ole muuta vaihtoehtoa". Saapahan nähdä tulevatko hänen sepustuksensa uudelleen muotiin vai jäivätkö ne aikansa lapsiksi.

        - Ilkimyksen uutispalvelu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Von Dänikenin perusvikahan oli se, että hän otti ajatuksen "voisiko olla näin?" - ja saman tien päätteli "sen on oltava näin, ei ole muuta vaihtoehtoa". Saapahan nähdä tulevatko hänen sepustuksensa uudelleen muotiin vai jäivätkö ne aikansa lapsiksi.

        - Ilkimyksen uutispalvelu

        Von Dänikenin vakuuttavimmat teokset ovat niin vanhoja että aika (ja astronomia) on ajanut niiden ohi..ja myöhemmissä kirjoissaan hän syyllistyy eräänlaiseen päälleliimattuun huuhaamystiikkaan, vähän kuin luodakseen ajatuksistaan jonkinlaisen kaiken teorian, uh.
        Ihan viime aikoina näyttäisi siltä, että ufojutut ovat saaneet uuden nosteen mediassa. Hillary Clintonhan lupasi edellisissä USAn vaaleissa, että jos hän voittaa, hän paljastaa mitä Rozwellissa 'todella tapahtui' (jos mitään, heh).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Von Dänikenin perusvikahan oli se, että hän otti ajatuksen "voisiko olla näin?" - ja saman tien päätteli "sen on oltava näin, ei ole muuta vaihtoehtoa". Saapahan nähdä tulevatko hänen sepustuksensa uudelleen muotiin vai jäivätkö ne aikansa lapsiksi.

        - Ilkimyksen uutispalvelu

        Däniken olikin siis se joka keksi tämän "I'm not saying it's the aliens - but it's the aliens!" meemin eikä se tukkamies Popopopoulos.


      • Anonyymi
        iowa kirjoitti:

        Von Dänikenin vakuuttavimmat teokset ovat niin vanhoja että aika (ja astronomia) on ajanut niiden ohi..ja myöhemmissä kirjoissaan hän syyllistyy eräänlaiseen päälleliimattuun huuhaamystiikkaan, vähän kuin luodakseen ajatuksistaan jonkinlaisen kaiken teorian, uh.
        Ihan viime aikoina näyttäisi siltä, että ufojutut ovat saaneet uuden nosteen mediassa. Hillary Clintonhan lupasi edellisissä USAn vaaleissa, että jos hän voittaa, hän paljastaa mitä Rozwellissa 'todella tapahtui' (jos mitään, heh).

        >>>Hillary Clintonhan lupasi edellisissä USAn vaaleissa, että jos hän voittaa, hän paljastaa mitä Rozwellissa 'todella tapahtui' (jos mitään, heh).<<<

        On jo paljastettu: säähavaintopallo tapahtui.


      • Anonyymi

        Dänikenin paras todiste, mitä hän itse ei tunnu älyävän, on se Tyynenmeren cargo-uskontokulttuuri, missä palvotaan amerikkalaisia 2. MS lentäjiä kuin jumalia ikään, näitä rukoillaan, ja rakennetaan valelentokenttiä houkuttelemaan jumalia...


      • Anonyymi
        iowa kirjoitti:

        Von Dänikenin vakuuttavimmat teokset ovat niin vanhoja että aika (ja astronomia) on ajanut niiden ohi..ja myöhemmissä kirjoissaan hän syyllistyy eräänlaiseen päälleliimattuun huuhaamystiikkaan, vähän kuin luodakseen ajatuksistaan jonkinlaisen kaiken teorian, uh.
        Ihan viime aikoina näyttäisi siltä, että ufojutut ovat saaneet uuden nosteen mediassa. Hillary Clintonhan lupasi edellisissä USAn vaaleissa, että jos hän voittaa, hän paljastaa mitä Rozwellissa 'todella tapahtui' (jos mitään, heh).

        Roswellin tapaus on jossakin dokkarissa selitetty aika perusteellisesti. Siellä putosi tutkaheijastin, joka oli tehty alumiinista ja muovikalvosta ja balsasta. Niitä oli lähetetty säähavaintopallojen mukana yläilmoihin, jotta nähtäisiin miten korkealta tutka pystyy ne havaitsemaan - rakettitekniikkahan oli vielä lapsenkengissään eli V2:n tasolla eikä korkealla lentäviä lentokoneita vielä ollut. Muistaakseni ufotarina keksittiin sotilassalaisuuksien peittelemiseksi eikä kukaan osannut arvata, millaisen suosion ja kulttimaineen se myöhemmin sai.

        Balsarimoissa olleet "kummalliset merkit, joita ei pystytty tulkitsemaan" osoittautuivat lasten askarteluteipissä olleiden kuvioiden jättämiksi. Painomuste tahrasi.

        Että sellainen ufo.


    • Anonyymi

      Etkö oo lukenut Raamattua?

      Menneisaikojen perimätieto on TÄYNNÄ mainintoja avaruusveljeksistä.

      Esim. tunnettu tv-ohjelma "Ancient Aliens" tarjoaa paljon vastauksia tähän.

      • Täyttä roskaahan tuo sarja on. Moneen kertaan märehdittyjä juttuja jankataan ja jankataan. Sarjasta ei jää muuta mieleen kuin että voiko aikuiset ihmiset olla oikeasti noin tyhmiä.


    • Anonyymi

      No näytähän se alienisi.

      Ai et voi. No miten arvasinkaan että et voi tehdä niin? Hehehehh!

      • Anonyymi

        Näytä sinä dokumentti niistä apinaihmisten etsinnöistä, joita väität 1970-luvulla tehdyn.

        Aloituksessa muuten korostettiin, että ufot eivät automaattisesti tarkoita alieneja. Alieneista puhuvat lähinnä kaiken sortin uskovaiset. Sinullakin ne tuntuvat olevan lähellä sydäntä.


      • Anonyymi

        Ja mikä yllätys että otettu esittelee tietämättömyyttään ja sitten vielä naureskelee sen päälle. Ja nämä heput vielä luulevat kaatavan evoluutioteorian ja kadottavat sen todellisuudesta. Ja sitten he itkevät kun kukaan ei ota heitä tosissaan. Hahahahaaa


    • Anonyymi

      Lentäviä lautasiako?

      No onhan niitä.. vaikea tietyy uskoa jos ei näe.
      Moni näkee,vaikkei puhu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe