Ihastuksestani on tullut minulle pakkomielle

Anonyymi

Ajattelen häntä päivittäin ja hetkittäin ihan kokoajan. Ajattelen mitä hän mahtaa tehdä ja mitä hän mahtaa ajatella. Ajatteleeko hän minua ja miten usein.
Haluaisin soittaa hänelle mutta en uskalla.
Mietin vain mihin ”suhteemme” päätyy?
Ja milloin tapaamme uudelleen?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama tilanne, en vain soittaa ihan välttämättä uskaltaisi, ehkä viestiä laittasin ennemmin, tai en tiedä, tää on niin vaikee asia kun ei sitä tiedä jos se ei jostain syystä halua multa yhteydenottoa🙁

• Anonyymi

No eikös se kannattaisi selvittää kuitenkin? Laita viestiä sille! Jos teillä on ollut jotain flirttiä tai jotain niin ei varmasti kyllä pistä pahakseen jos otat yhteyttä koska hänkin on samallalailla ollut jutussa mukana... Ainakin minun järjen mukaan :)

• Anonyymi

Olen yrittänyt tehdä ihastukseni kohteelle selväksi,
        että olen kiinostunut hänestä ja että haluaisin tavata hänet. En ole saanut suoraa vastausta asiaan.
        Sydänviestejä olemme kuitenkin lähettäneet toisillemme. Epätietoisuus tekee tästä vaikeaa ja se ettemme ole nähneet pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt tehdä ihastukseni kohteelle selväksi,
        että olen kiinostunut hänestä ja että haluaisin tavata hänet. En ole saanut suoraa vastausta asiaan.
        Sydänviestejä olemme kuitenkin lähettäneet toisillemme. Epätietoisuus tekee tästä vaikeaa ja se ettemme ole nähneet pitkään aikaan.

Missä olet kuitenkin häntä sudänviestein lähestynyt? Se on jo melko pitkällä. Ei kun yhteyttä ja treffipyyntö.

• Anonyymi

Naisena sanon että vätyksiä olette. Laittakaa se WA - viesti . Meset on vanhaa hapatusta!

• Anonyymi

Mulla kanssa samankaltaisia tuntemuksia. Ihastus täyttää kaikki ajatukset. Onnellinen, haikea ja levoton olo samaan aikaan. Haluaisin niin paljon tutustua, haluaisin tietää hänestä kaiken. Mutta kun kohdataan, jäädyn täysin, koska hän on vaan niin upea😍 N>M

• Anonyymi

Kyllä se upeus karisee nopeasti, kun tutustut. Koska tavattaisiin? 😘

• Anonyymi

Oikeastaan on onni että nuo ajat on jääneet taakse. Ikävä on kuin sairaus joka välillä pahenee.
      Ei mut toiminta auttaa siihenkin😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe