Hei. Oon hakenu Lapualta radan vierestä polkupyörän joku joka ostaa poliisiasemojen huutokaupoista ja kunnostaa. Minkä niminen mies on ku ei muista
Fillarien korjaaja
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihtori Kosolainen
- Anonyymi
Siis sama Suomeksi ,,,ootko ostanu ,löytäny vai varastanut ?
Tarttekko korjaajaa vai polkupyöräkauppiasta ? ei oikein auennut
tuosta mitä oot vailla ?- Anonyymi
Ja mitän se sulle kuuluu? Jos et tiedä, pidä leipäläpi kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitän se sulle kuuluu? Jos et tiedä, pidä leipäläpi kiinni!
Kuuluu ja näkyy ,,,mutta äläpäs uhoole jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu ja näkyy ,,,mutta äläpäs uhoole jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan !
Pitäydy vaan kissantappojutuissa. Muissa saattaa tulla iso mies kysymään että tapellako sinä haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäydy vaan kissantappojutuissa. Muissa saattaa tulla iso mies kysymään että tapellako sinä haluat?
en oo kissantappojuttuja lukenu liiemmin enkä asiasta tiedä tarkemmin mutta sellaasta miestä ei oo vielä keksittykkään että ois tarpeeksi isoo....korkealta ne isootkin miehet kaatuu
- Anonyymi
Se oli mun pyärä varastoituna siihen jos en jaksa kävellä aina kotia. Vie se takasin sinne.Kiitos.
Lopettakaa se varastelu, pirun narkkarit. Ookkäny ulkona klempannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi403061Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle41861- 1261676
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3101665Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621204- 731155
Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341143"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1351117- 701050
- 41917