Hei. Oon hakenu Lapualta radan vierestä polkupyörän joku joka ostaa poliisiasemojen huutokaupoista ja kunnostaa. Minkä niminen mies on ku ei muista
Fillarien korjaaja
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihtori Kosolainen
- Anonyymi
Siis sama Suomeksi ,,,ootko ostanu ,löytäny vai varastanut ?
Tarttekko korjaajaa vai polkupyöräkauppiasta ? ei oikein auennut
tuosta mitä oot vailla ?- Anonyymi
Ja mitän se sulle kuuluu? Jos et tiedä, pidä leipäläpi kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitän se sulle kuuluu? Jos et tiedä, pidä leipäläpi kiinni!
Kuuluu ja näkyy ,,,mutta äläpäs uhoole jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu ja näkyy ,,,mutta äläpäs uhoole jos kroppa ei pysty sanoja lunastamaan !
Pitäydy vaan kissantappojutuissa. Muissa saattaa tulla iso mies kysymään että tapellako sinä haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäydy vaan kissantappojutuissa. Muissa saattaa tulla iso mies kysymään että tapellako sinä haluat?
en oo kissantappojuttuja lukenu liiemmin enkä asiasta tiedä tarkemmin mutta sellaasta miestä ei oo vielä keksittykkään että ois tarpeeksi isoo....korkealta ne isootkin miehet kaatuu
- Anonyymi
Se oli mun pyärä varastoituna siihen jos en jaksa kävellä aina kotia. Vie se takasin sinne.Kiitos.
Lopettakaa se varastelu, pirun narkkarit. Ookkäny ulkona klempannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284