Palstamölinän tasosta päätellen....

Anonyymi

...mölisijöillä on paniikki päällä. Ilmeisesti mölisijätkin seuraavat kannatustilastoja ja ovat huomanneet, että PS:n kannatuslasku kaikesta mielivaltaisesta "tietämyksestään" huolimatta pysähtyi ja lähtenyt taas nousuun. Persujenhan pitäisi mölisijöiden tietotoimiston mukaan olla kutistunut pienpuolueeksi. Ja oikeastaan jo monta kertaa.

Ymmärrän toki, että tällainen tilanne saa mölisijän raivon valtaan ja mitä muuta siitä seuraa kuin järjetön mölinä PS-palstalla. Mutta mitä se auttaa?? Mölisijän vitutus joka tapauksessa kasvaa PS:n kannatuksen kanssa rinnakkain. Aivan kuten vaalien jälkeen. Mitä lähemmäs PS:n kannatus nousi SDP:tä, sitä agitoituneempaa oli mölinä palstoilla. Ja nyt sama ilmiö on taas toistumassa. Hauskaan sinänsä, että meillä on kannatusmittarina myös mölisijän möly, että ei tarvitse edes tilastoja lukea xD

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä kirjotit liian monta riviä. Persuja vihaavat ei osaa lukea kun muutamia sanoja ja jo kolmen rivin jälkeen niiltä loppuu aivoista virta.

• Anonyymi

Ammuuuuu älämöööööö. Eläköön persuuuut, ... köön, ... köön!

• Anonyymi

Höyt di Wäit

• Anonyymi

Miten 0,5% pudotus on nousua?

• Anonyymi

Se oli loistava torjuntavoitto!

• Anonyymi

Miksi persuvastaiset palstamölisijät eivät koskaan puhu asiantuntevasti politiikasta? Aina vain niitä tyypillisiä 1-3 rivin vihamielisiä räkäsyjä, joissa yleisimmät sanat on "Persu", "iteppäs oot!" ja "empäs oo!".

• Anonyymi

Persuja vastustavien mölinän volyymi kasvaa identtisesti Persujen kannatuskäyrän mukana. Sitä se on ollut jo vuosikausia.

• Anonyymi

Se tuli huomattua edellisten vaalien jälkeen. Ensin persuvihaajat pilkkasi persuja valtavalla kiimalla ja hurmoksella. Sitten kun gallupit alkoi näyttämään demareille laskevia lukuja ja Persuille nousevia, niin voi pyhät pyssyt miten se hurmoksellinen riemastelu muuttui karmeaksi vihanpurkaukseksi ja itkuksi. Ja sitten kun tuli koronakupla ja demareiden kosmeettiset kikat, jotka nosti taas demareiden kannatusta, niin taas oli ohjelmassa persuvihaajien hurmoksellista riemastelua, niin että lähti taas huolella lapasesta. Ja nyt kun tilastot näyttää taas hienoista laskua demareille ja hienoista nousua Persuille, niin taas on menossa sen pinttyneen kaavan mukaan. Miten nää radikaalit persuvihaajat edes sietää itseään???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      177
      2153
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      315
      1825
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      1479
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1278
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    Aihe