...mölisijöillä on paniikki päällä. Ilmeisesti mölisijätkin seuraavat kannatustilastoja ja ovat huomanneet, että PS:n kannatuslasku kaikesta mielivaltaisesta "tietämyksestään" huolimatta pysähtyi ja lähtenyt taas nousuun. Persujenhan pitäisi mölisijöiden tietotoimiston mukaan olla kutistunut pienpuolueeksi. Ja oikeastaan jo monta kertaa.
Ymmärrän toki, että tällainen tilanne saa mölisijän raivon valtaan ja mitä muuta siitä seuraa kuin järjetön mölinä PS-palstalla. Mutta mitä se auttaa?? Mölisijän vitutus joka tapauksessa kasvaa PS:n kannatuksen kanssa rinnakkain. Aivan kuten vaalien jälkeen. Mitä lähemmäs PS:n kannatus nousi SDP:tä, sitä agitoituneempaa oli mölinä palstoilla. Ja nyt sama ilmiö on taas toistumassa. Hauskaan sinänsä, että meillä on kannatusmittarina myös mölisijän möly, että ei tarvitse edes tilastoja lukea xD
Palstamölinän tasosta päätellen....
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä kirjotit liian monta riviä. Persuja vihaavat ei osaa lukea kun muutamia sanoja ja jo kolmen rivin jälkeen niiltä loppuu aivoista virta.
- Anonyymi
Ammuuuuu älämöööööö. Eläköön persuuuut, ... köön, ... köön!
- Anonyymi
Höyt di Wäit
- Anonyymi
Miten 0,5% pudotus on nousua?
- Anonyymi
Se oli loistava torjuntavoitto!
- Anonyymi
Miksi persuvastaiset palstamölisijät eivät koskaan puhu asiantuntevasti politiikasta? Aina vain niitä tyypillisiä 1-3 rivin vihamielisiä räkäsyjä, joissa yleisimmät sanat on "Persu", "iteppäs oot!" ja "empäs oo!".
- Anonyymi
Persuja vastustavien mölinän volyymi kasvaa identtisesti Persujen kannatuskäyrän mukana. Sitä se on ollut jo vuosikausia.
- Anonyymi
Se tuli huomattua edellisten vaalien jälkeen. Ensin persuvihaajat pilkkasi persuja valtavalla kiimalla ja hurmoksella. Sitten kun gallupit alkoi näyttämään demareille laskevia lukuja ja Persuille nousevia, niin voi pyhät pyssyt miten se hurmoksellinen riemastelu muuttui karmeaksi vihanpurkaukseksi ja itkuksi. Ja sitten kun tuli koronakupla ja demareiden kosmeettiset kikat, jotka nosti taas demareiden kannatusta, niin taas oli ohjelmassa persuvihaajien hurmoksellista riemastelua, niin että lähti taas huolella lapasesta. Ja nyt kun tilastot näyttää taas hienoista laskua demareille ja hienoista nousua Persuille, niin taas on menossa sen pinttyneen kaavan mukaan. Miten nää radikaalit persuvihaajat edes sietää itseään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986