Kiinnitin huomioni siihen ettei naapurin keittiön säleverhot enää avautuneet aamuisin,ja aiemmin,jos hän lähti johonki useammaksi päiväksi,hän kävi sanomassa minulle,ja huolehdin myös hänen postit.Sitten sukulaistyttö ilmestyi pihalle kyselemään onko näkynyt elonmerkkejä kun ei ole vastannut 3 päivään puhelimeen.Onneksi taka-ovi oli auki,päästiin sisälle,ja sieltähän naapuri löytyi keittiön lattialta pahoin kuivuneena,silmä mustana,pissoissaan makaavana.Mutta hengissä kuitenkin...Tilattiin ambulanssi,suurin ongelma oli se ettei löydetty lompakkoa,eikä kelakorttia,mutta kaippa ne asiat hoituu ilmankin kun hätä on.Joten pidetään huolta yksinasuvista,hienotunteinen pitää tietysti olla,mutta kyllä minua hiertää kun en aiemmin reagoinut!
Pidä silmällä naapurin vanhusta
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Olin ystävä vanhukselle, vaikka hän oli alkoholisti, juonut vuosikymmeniä. Mitkään neuvoni ei auttanut, eikä aikuiset lapset kerenneet päivystämään. Hän oli ihan mukava selvinpäin ja vähän juoneensa. Jatkoin ystävyyttä ja hän hoiti kyllä itse asiansa. Hänellä oli sairauksia, kertoi et pärjää, kävi lääkärissä ja tutkimuksissa koko ajan. Juomista ei lopettanut. En voinut sille mitään, mutta en hylännyt, hän kuoli sairauskohtauksen takia. Minulle jäi paha olo, miksi hän joi vaikka oli sairas. Pidin yhteyttä koska hän halusi, muita ystäviä ei ollut. Siksi naapurien kannattaa seurata, se ei ole kyyläämistä ja juojaakaan ei sais yksin jättää, vaikka juokin. Ihminen on alkoholistiin, jos ei apua tarvii, pakottaa ei voi. Hän valitsi oman tiensä ja minä, siksi olin ystävä ja en hylännyt.
- Anonyymi
Alkoholisti ei tartte sääliä mutta jos 2 pulloa kossua voi välillä heittää niin pysyy tyytyväisenä...alkkari tarttee lisää viinaa kehoon eikä mitään muuta apua.
- Anonyymi
Ainakin Espoossa on tullut käsitys, että ystäväksi/auttajaksi joutumista pitää välttää. Eri tahoilta saa vihat osakseen.
Ei voi suositella.- Anonyymi
Niimpä ja ainahan aikuiset lapset pitää huolen jos heitä on. Saman huomannut et haukkumiset tulee, jos jotain sattuu ja kiltti naapuri on ollut vanhuksen auttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä ja ainahan aikuiset lapset pitää huolen jos heitä on. Saman huomannut et haukkumiset tulee, jos jotain sattuu ja kiltti naapuri on ollut vanhuksen auttaja.
Ja ilkeät perinnöstä haaveilevat serkkutytöt,mutta kun serkut eivät peri!
- Anonyymi
Haittasko huomio
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/hs-presidentti-niinistö-aikoo-jatkossakin-ottaa-kantaa-asioihin-jotka-eivät-suoraan-kuulu-presidentin-toimivaltaan/ar-BB16CG1J?li=BBr5KbI - Anonyymi
Ystävykset on julmasti erotettu. Ilmeisenä tarkoituksena on, että molempien elämä päättyisi mahdollisimman pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913