Löytyykö kouvolasta seksiseuraa? Olen 24 vuotias, 175/85 ja 15cm kyrvällä varustettu mies. Tykkään ottaa perseeseen, ja myös antaa. Tai no, oikeastaan ei taida olla mitään seksiin liittyvää, josta en tykkäisi. Joko luonnon helmassa harrastelua, tai sitte jonkunmoisen tutustumisen jälkeen vaikka minun luona. Aina parempi, mitä halukkaampi toinen osapuoli on, itse haluaisin vähintään pari kertaa viikossa kyrpää, ihanne tietysti olisi, että päivittäin saisi imeskellä kyrpää.
Kouvolasta seksiseuraa?
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy seuraa mieluiten nyt heti. Teen mitä haluat ja saat tehdä mitä haluat..
- Anonyymi
Wanker kirjoitti:
Minkälainen olet?
Juuri sellainen kun haluat.
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs luulet?
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1405516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392077Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv291992- 241913
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h171865Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan01720- 411700
- 521651