Päivän lehdessä pihlajaniemi ilmoitti vetäytyvänsä jo suunnittelu vaiheessa projektista. Tämä kaveri on muutenkin tehnyt viimeaikoina hyvää tulosta joten päätös on järkevä. Kuislan idea aloittaa tuonne metsikköön kauhellalla kiireellä projekti oli taas sitä kuulua paikallista itsekeskeisyyttä ja pitää olla paree juttua johon kaikki järkevä kaatuu.
No pihlajaniemi tulee luultavasti satsaamaan nyt ostamaansa satama projektiin kaskisissa koska seinäjoen ylimitoitettu asemaprojekti ja asukasluvun tyrehtyminen vie ehkä herran mielenkiinnon toistaiseksi.
Kylpylä projektit
19
62
Vastaukset
Ei tainnu valtio rahoittaa tämän pellen konhotuksia.
- Anonyymi
Ookko yhtäkään naulaa lyönyt ikinä itte
- Anonyymi
Katto perhanaa...Riippu_Tissi taisi kerrankin osua asian ytimeen?
- Anonyymi
Törnävän alueen rantatie kaipaa piristystä, aloitettaisiinko siitä, että nurmikot edes ajettaisiin kerran viikossa, nykyinen tahti on varmaan kerran kuukaudessa. Oli järkytys, kun siellä pyöräilin, oli paikat päässyt pahaan kuntoon, minkälaisena ne oman lapsuuteni ajoilta muistan.
- Anonyymi
Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.
osaako seinäjoella joku uida? tv . mies vaasasta. tuu ny petri hyvä mies pois sieltä hulluus tarttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.
Se on nyt Kuislalla näytön paikka kun toinen vetäytyi. Jos ei nyt tee kylpylää niin sitten voi olla jatkossa hiljaa ja lopettaa muiden toimijoiden suunnitelmien sekaamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nyt Kuislalla näytön paikka kun toinen vetäytyi. Jos ei nyt tee kylpylää niin sitten voi olla jatkossa hiljaa ja lopettaa muiden toimijoiden suunnitelmien sekaamisen.
kuisla ainaki kelluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuisla ainaki kelluu
Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.
Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...
Sellainen näyttö tuli.
No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.
Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.
Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...
Sellainen näyttö tuli.
No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.
Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat.Toivottavasti.
Tuo Kuisla tuntuu olevan katehen perikuva ja kuinka monet sanoneet: Kusi nousut päähän.
Toivottavasti siis Alman tuntumaan nousee vielä kylpylä Tms vastaava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.
Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...
Sellainen näyttö tuli.
No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.
Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat.Kova kusemaan toisten muroihin, ainakin kymmenessä rojektissa on ollu kuokkimassa muiden valmisteluja ja pitäny päästä tekemään kiusaa. Koittaas keksiä ittekki jotain eikä aina muiden kiusana.
- Anonyymi
Kuisma on vähän jo ajatusmaailmastaan ulkona, näissä s-joen asioissa pitää olla enemmän maalaisjärjellä mukana. Ei kai Törnävällee kukaan eksy kylpemään jos siellä ei ole tivolia ja kauppakeskusta vieressä. Ohitustietenki oli joskus kolmostielle vain ainoastaan ohittamaan Törnävän !
- Anonyymi
Seinäjoelle ei mitään kylpylöitä tarvita, maakunnassa on jo kaksi; Härmä ja Lappajärven Kivitippu.
Ei voi olla niin että seinäjoki näivettää maalaiskunnat, mistäs seinäjoki sitten kasvaa kun muu eteläpohjanmaa on näykitty? Maahanmuuttajillako?- Anonyymi
luitteko yrittäjien puheenjohtaja kommentin seinäjoen kasvusta? suuruudenhulluus on sairautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luitteko yrittäjien puheenjohtaja kommentin seinäjoen kasvusta? suuruudenhulluus on sairautta
se on kato maakunnan tapa pakko paremmaksi rahasta ja seurauksista viis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kato maakunnan tapa pakko paremmaksi rahasta ja seurauksista viis
näin on ..aina ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on ..aina ollut
Seinäjoki luulee kasvavan Tampereen avulla yliopistokaupungiksi. Tampere kuppaa täältä aloituspaikat ja nuoret. Tänne jää pelkät vanhat köpöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoki luulee kasvavan Tampereen avulla yliopistokaupungiksi. Tampere kuppaa täältä aloituspaikat ja nuoret. Tänne jää pelkät vanhat köpöt.
tampereella on keskustassa muutama niin iso projekti menossa,velkataakka kasvaa. ratikkajuttu oli suurin tähän asti nyt dome. ne tarvii älypäitä joilta kupata...tadaa..seinäjoen landepaukut number one
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tampereella on keskustassa muutama niin iso projekti menossa,velkataakka kasvaa. ratikkajuttu oli suurin tähän asti nyt dome. ne tarvii älypäitä joilta kupata...tadaa..seinäjoen landepaukut number one
eikö täällä ny oo jo uimahalli kai se riittää kun aikuisväestöstä 70% on uimataidottomia. pelkkää pröystäälyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550