Kylpylä projektit

Anonyymi

Päivän lehdessä pihlajaniemi ilmoitti vetäytyvänsä jo suunnittelu vaiheessa projektista. Tämä kaveri on muutenkin tehnyt viimeaikoina hyvää tulosta joten päätös on järkevä. Kuislan idea aloittaa tuonne metsikköön kauhellalla kiireellä projekti oli taas sitä kuulua paikallista itsekeskeisyyttä ja pitää olla paree juttua johon kaikki järkevä kaatuu.
No pihlajaniemi tulee luultavasti satsaamaan nyt ostamaansa satama projektiin kaskisissa koska seinäjoen ylimitoitettu asemaprojekti ja asukasluvun tyrehtyminen vie ehkä herran mielenkiinnon toistaiseksi.

19

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tainnu valtio rahoittaa tämän pellen konhotuksia.

    • Anonyymi

      Ookko yhtäkään naulaa lyönyt ikinä itte

    • Anonyymi

      Katto perhanaa...Riippu_Tissi taisi kerrankin osua asian ytimeen?

    • Anonyymi

      Törnävän alueen rantatie kaipaa piristystä, aloitettaisiinko siitä, että nurmikot edes ajettaisiin kerran viikossa, nykyinen tahti on varmaan kerran kuukaudessa. Oli järkytys, kun siellä pyöräilin, oli paikat päässyt pahaan kuntoon, minkälaisena ne oman lapsuuteni ajoilta muistan.

      • Anonyymi

        Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.

        osaako seinäjoella joku uida? tv . mies vaasasta. tuu ny petri hyvä mies pois sieltä hulluus tarttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen ratsastuskentälle pitäs tehdä se maauimala.Hyvä paikka sille.Hevoset sivummalle.vaikka raviskalle.Kylpylä just sama minne kunhan vaan tulee.Sorsanpesän piha ehkä paras kun iso hotelli samassa.

        Se on nyt Kuislalla näytön paikka kun toinen vetäytyi. Jos ei nyt tee kylpylää niin sitten voi olla jatkossa hiljaa ja lopettaa muiden toimijoiden suunnitelmien sekaamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nyt Kuislalla näytön paikka kun toinen vetäytyi. Jos ei nyt tee kylpylää niin sitten voi olla jatkossa hiljaa ja lopettaa muiden toimijoiden suunnitelmien sekaamisen.

        kuisla ainaki kelluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuisla ainaki kelluu

        Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.

        Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...

        Sellainen näyttö tuli.

        No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.

        Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.

        Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...

        Sellainen näyttö tuli.

        No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.

        Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat.

        Toivottavasti.
        Tuo Kuisla tuntuu olevan katehen perikuva ja kuinka monet sanoneet: Kusi nousut päähän.

        Toivottavasti siis Alman tuntumaan nousee vielä kylpylä Tms vastaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuislahan ilmoitti heti myös lyöneensä jäihin homman.

        Ensin oli kova kiire, kun Pihlajaniemi kertoi projektistaan. Ikuisuus projekti Sorsanpesällä olikin aktiivinen. Nyt kun Pihlajaniemi totesi, että ei jatka tuossa, niin Kuislakaan ei halua enää jatkaa kylpylän kanssa...

        Sellainen näyttö tuli.

        No, eiköhän tuokin ikuisuus projekti taas käynnisty, jos Pihlajaniemi päättäisikin jatkaa hommaa.

        Käykää Almassa ja sitten Sorsanpesällä. Ei jää epäselväksi kummassa osataan ja kummassa ei. Siitä voi päätellä millaiset kylpyläprojektitkin olivat.

        Kova kusemaan toisten muroihin, ainakin kymmenessä rojektissa on ollu kuokkimassa muiden valmisteluja ja pitäny päästä tekemään kiusaa. Koittaas keksiä ittekki jotain eikä aina muiden kiusana.


    • Anonyymi

      Kuisma on vähän jo ajatusmaailmastaan ulkona, näissä s-joen asioissa pitää olla enemmän maalaisjärjellä mukana. Ei kai Törnävällee kukaan eksy kylpemään jos siellä ei ole tivolia ja kauppakeskusta vieressä. Ohitustietenki oli joskus kolmostielle vain ainoastaan ohittamaan Törnävän !

    • Anonyymi

      Seinäjoelle ei mitään kylpylöitä tarvita, maakunnassa on jo kaksi; Härmä ja Lappajärven Kivitippu.

      Ei voi olla niin että seinäjoki näivettää maalaiskunnat, mistäs seinäjoki sitten kasvaa kun muu eteläpohjanmaa on näykitty? Maahanmuuttajillako?

      • Anonyymi

        luitteko yrittäjien puheenjohtaja kommentin seinäjoen kasvusta? suuruudenhulluus on sairautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luitteko yrittäjien puheenjohtaja kommentin seinäjoen kasvusta? suuruudenhulluus on sairautta

        se on kato maakunnan tapa pakko paremmaksi rahasta ja seurauksista viis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on kato maakunnan tapa pakko paremmaksi rahasta ja seurauksista viis

        näin on ..aina ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin on ..aina ollut

        Seinäjoki luulee kasvavan Tampereen avulla yliopistokaupungiksi. Tampere kuppaa täältä aloituspaikat ja nuoret. Tänne jää pelkät vanhat köpöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjoki luulee kasvavan Tampereen avulla yliopistokaupungiksi. Tampere kuppaa täältä aloituspaikat ja nuoret. Tänne jää pelkät vanhat köpöt.

        tampereella on keskustassa muutama niin iso projekti menossa,velkataakka kasvaa. ratikkajuttu oli suurin tähän asti nyt dome. ne tarvii älypäitä joilta kupata...tadaa..seinäjoen landepaukut number one


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tampereella on keskustassa muutama niin iso projekti menossa,velkataakka kasvaa. ratikkajuttu oli suurin tähän asti nyt dome. ne tarvii älypäitä joilta kupata...tadaa..seinäjoen landepaukut number one

        eikö täällä ny oo jo uimahalli kai se riittää kun aikuisväestöstä 70% on uimataidottomia. pelkkää pröystäälyä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe