Suutari on kala

Anonyymi

Petteri Väänänen oli Yle 1 lähetyksessä kommentaattorina kun Krister Petersson kertoi mihin tulokseen tutkijat ovat tulleet Palmen murhan suhteen. Hän sanoi ihmetelleensä kun murhapaikalta löytyi luoti joka oli täysin ehjä, johon tilaisuuden vetäjä reportteri mäläytti "suutari" jota Väänänen ei korjannut. Suutari on ammus joka ei ole räjähtänyt. - ei luoti > bullet. Oliko se samanlainen bullet kuin Kennedyn murhassa. joka löytyi kuvernööri Connolyn baareilta kun häntä vietiin sairaalaan. Magic bullet alias taika luoti.
https://yle.fi/uutiset/3-11392811 Kohdasta 10:00 eteenpäin.

Ensin pidätettiin Vihtori Gunnarsson sitten pidätettiin murhaaja Pettersson. Halleluujaa synnistä pois - minun rumpuni pelastusta soi.

Luuletteko etteikö Gunnarsson ja Pettersson olleet median kanssa kimpassa juonessa luomaan kansan pariin jännitystä. He olivat niin sanottuja kriisinäyttelijöitä ja nauttivat siitä että pääsivät lehtien sivuille ja televisioon. Pettersson sai jopa rahaa siitä kun oli muka pidätetty jonkin aikaa ennen kuin hänet vapautettiin. Gunnarsson vapautettiin ennen kuin häntä haastettiin edes oikeuteen. Samaa voisi sanoa Skandiamiehestä. Hänkin nautti siitä, että pääsi julkisuuteen. Gunnarssonia ammuttiin päähän ja ruumis raijattiin metsään ja riisuttiin alastomaksija jätettiin vain kello ranteeseen. Pettersson kuulema kaatui portaissa tai jossain ja pelastusyrityksistä huolimatta tuo kuoli. Samoin kuoli Stig Engström mutta oman käden kautta. Hän teki itsemurhan vuonna 2000.
Moni muukin on kuollut itsemurhan kautta tässä mysteerissä mukana olijana. Jossain olen nähnyt lsitan kaikista menehtyneistä, jossa mukana on jopa murhia tai lavastettuja kuolemia jotka on kuitenkin tahallisia.

Ensin pelastettiin jne... https://www.youtube.com/watch?v=BB_kyr38SjM

18

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Murhaaja Pettersson.

        Kuka otti vakavasti Ruotsin poliisin silloin kun hänet (Petterssonni) pidätettiin. Kenelle media näitä valheita yritti syöttää kun se laski kuitenkin leikkiä koko asialla. Miltä mahtaa Palmen sukulaisista tuntua kun Olofista heitettiin tollasta herjaa. Tai ei hänestä mutta hänen murhastaan. Miltä mahtaa tuntua Engströmin sukulaisista, kun hänestä nyt tehtiin murhaaja eikä mies voi puolustautua. Ei tosta Krister Peterssonin perusteluista syytöksilleen saa mitään selvää. Se on kuin Ruotsin syyttäjälaitos. Vai oliko se oikeuslaitos, Kummastakaan ei saa mitään selvää.
        https://www.youtube.com/watch?v=pIqiunaIXgA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaaja Pettersson.

        Kuka otti vakavasti Ruotsin poliisin silloin kun hänet (Petterssonni) pidätettiin. Kenelle media näitä valheita yritti syöttää kun se laski kuitenkin leikkiä koko asialla. Miltä mahtaa Palmen sukulaisista tuntua kun Olofista heitettiin tollasta herjaa. Tai ei hänestä mutta hänen murhastaan. Miltä mahtaa tuntua Engströmin sukulaisista, kun hänestä nyt tehtiin murhaaja eikä mies voi puolustautua. Ei tosta Krister Peterssonin perusteluista syytöksilleen saa mitään selvää. Se on kuin Ruotsin syyttäjälaitos. Vai oliko se oikeuslaitos, Kummastakaan ei saa mitään selvää.
        https://www.youtube.com/watch?v=pIqiunaIXgA

        Aika hepposia ovat virallisen totuuden kannattajien perustelut sille, että Stig Engström alias Skandiamies olisi murhannut Palmen. Ensinnäkään Skandiamiehen olemisesta edes murhapaikalla ei ole oikeastaan mitään näyttöä. Minä luulen, että hänet tuotiin murha-tutkimuksiin mukaan (kuka toi), jotta niistä ei tulisi läpihuutojuttua. Ensin kun Victor Gunnarsson pidätettiin se oli mennä läpihuutojuttuna. Samoin Christer Pettersson jonka oikeudenkäynti oli tosin hieman monimutkaisempi, mutta muistakaa ettei Gunnarssonia vastaan edes käyty oikeudenkäyntiä.

        Sitten epäiltyinä oli useampi saman oloista henkilöä tarkoittaen kurdeja ja Etelä-Afrikan salaistapoliisia. Cia ja Kgb ovat myös olleet tapetilla. Sitten oli se Christer Andersson jota pidettiin Grandmiehenä, kun muistutti muka niitä töherryksiä, joita joku taiteilijatar oli tehnyt näkemästään miehestä elokuvateatterin liepeillä. Myös Anti Avsan on mainittu epäiltyjen joukossa, kun tuo muka olisi ollut murhapaikalla puhumassa radiopuhelimeen ase povitaskussa. Se oli täyttä puppua. Jos häntäkään kukaan muu kuin kaksi naista ole nähnyt murhapaikalla niin voihan olla ettei Skandiamiestäkään ollut murhapaikalla.

        Miksi jonkun toisen sana on arvokkaampi kuin jonkun toisen. Mårten Palmen sana siitä, että olisi nähnyt Skandiamiehen elokuvateatterin ulkopuolella painaa enemmän kuin muiden todistajien. Samoin rouva Palmen sana painoi enemmän kuin muiden todistajien ja hän oli sata varma, että murhaaja oli Christer Pettersson. Näkihän hän miehen kasvot.

        Nyt jopa nykyinen pääministeri on muuttamassa kantaansa Petterssonista kun poliisi sanoo. Tai eihän tuo tutkija Krister Petersson ollut poliisi tai ole, vaan syyttäjä. Virallisen teorian puolustajat voivat muuttaa kantaansa sitä mukaa mikä virallinen kanta on.

        Minun väite on ettei Palme ollut edes murhapaikalla ja kaikki on yhtä teatteria. Miten se on tehty ja mikä on motiivi sellaiselle on eri asia, joista minä tiedän ainakin osan siitä motiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hepposia ovat virallisen totuuden kannattajien perustelut sille, että Stig Engström alias Skandiamies olisi murhannut Palmen. Ensinnäkään Skandiamiehen olemisesta edes murhapaikalla ei ole oikeastaan mitään näyttöä. Minä luulen, että hänet tuotiin murha-tutkimuksiin mukaan (kuka toi), jotta niistä ei tulisi läpihuutojuttua. Ensin kun Victor Gunnarsson pidätettiin se oli mennä läpihuutojuttuna. Samoin Christer Pettersson jonka oikeudenkäynti oli tosin hieman monimutkaisempi, mutta muistakaa ettei Gunnarssonia vastaan edes käyty oikeudenkäyntiä.

        Sitten epäiltyinä oli useampi saman oloista henkilöä tarkoittaen kurdeja ja Etelä-Afrikan salaistapoliisia. Cia ja Kgb ovat myös olleet tapetilla. Sitten oli se Christer Andersson jota pidettiin Grandmiehenä, kun muistutti muka niitä töherryksiä, joita joku taiteilijatar oli tehnyt näkemästään miehestä elokuvateatterin liepeillä. Myös Anti Avsan on mainittu epäiltyjen joukossa, kun tuo muka olisi ollut murhapaikalla puhumassa radiopuhelimeen ase povitaskussa. Se oli täyttä puppua. Jos häntäkään kukaan muu kuin kaksi naista ole nähnyt murhapaikalla niin voihan olla ettei Skandiamiestäkään ollut murhapaikalla.

        Miksi jonkun toisen sana on arvokkaampi kuin jonkun toisen. Mårten Palmen sana siitä, että olisi nähnyt Skandiamiehen elokuvateatterin ulkopuolella painaa enemmän kuin muiden todistajien. Samoin rouva Palmen sana painoi enemmän kuin muiden todistajien ja hän oli sata varma, että murhaaja oli Christer Pettersson. Näkihän hän miehen kasvot.

        Nyt jopa nykyinen pääministeri on muuttamassa kantaansa Petterssonista kun poliisi sanoo. Tai eihän tuo tutkija Krister Petersson ollut poliisi tai ole, vaan syyttäjä. Virallisen teorian puolustajat voivat muuttaa kantaansa sitä mukaa mikä virallinen kanta on.

        Minun väite on ettei Palme ollut edes murhapaikalla ja kaikki on yhtä teatteria. Miten se on tehty ja mikä on motiivi sellaiselle on eri asia, joista minä tiedän ainakin osan siitä motiivista.

        Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä. Kun yritän kertoa tuon motiivin niin viestit poistetaan. Ehtiskö joku lukea ne jos vielä kerran laitan ne tähän. Suomi 24 ei anna kertoa totuutta tai osaakaan totuutta Palmen bluffi murhasta vaan poistaa viestit kylmän rauhallisesti. Sitten media huutaa p-suomi pitkänä että se on mysteeri. Laita minulle kello aika milloin haluat nuo viestit tänne ja ole valmis kopioimaan ne.


    • Anonyymi

      Munattomampaa yhteiskuntaa kuin Ruotsi, on turha etsiä. Ai niin onhan tuo somalia.

      • Anonyymi

        Somaliassa on merirosvoja. Ruotsissa vain rosvoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOMASIN ETTÄ JUTTU JATKUUKIN TUOLLA. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16445889/mysteeri-jatkuu

        Mä kirjoitin hakulaatikkoon vain Palme niin sain 245 vastausta. Kyllä sitä asiaa on puitu, mutta onhan tää uutta, että nyt tutkimuksille pantiin piste. Enää ei voida ketään tuomita tai etsintäkuuluttaa vaatteiden perusteella, siksikin että tuskin kenelläkään enää samoja vaatteita on päällä (tietenkin ihmiset voi muistella kenellä naapureistaan oli silloin tuollaiset vaatteet > niin millaiset?) ja kasvot meni siinä kun rouva väitti että murhaaja näytti Petterssonin näköiseltä. Miten tollasta sitten tutkis. Asetta ei varmaan löydy.

        Sitä mä ihmettelen miksi täältä poistetaan sellaset viestit missä puhutaan ettei Palmea tapettu lainkaan. Onko se se viimeinen totuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjoitin hakulaatikkoon vain Palme niin sain 245 vastausta. Kyllä sitä asiaa on puitu, mutta onhan tää uutta, että nyt tutkimuksille pantiin piste. Enää ei voida ketään tuomita tai etsintäkuuluttaa vaatteiden perusteella, siksikin että tuskin kenelläkään enää samoja vaatteita on päällä (tietenkin ihmiset voi muistella kenellä naapureistaan oli silloin tuollaiset vaatteet > niin millaiset?) ja kasvot meni siinä kun rouva väitti että murhaaja näytti Petterssonin näköiseltä. Miten tollasta sitten tutkis. Asetta ei varmaan löydy.

        Sitä mä ihmettelen miksi täältä poistetaan sellaset viestit missä puhutaan ettei Palmea tapettu lainkaan. Onko se se viimeinen totuus?

        Todellisuudessa Palme oli kasvoleikattu Hitler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa Palme oli kasvoleikattu Hitler

        Aika vittumaisen tempun teki jos lavasti oman murhansa ja kansa joutui poliisin syynin alle niin kuin DDR:ssä.


      • Anonyymi

        Tää on valtapuolueiden fasismia joka alkoi Palmen murhasta. Mitä sanoo vihreät tai vasemmistoliitto siitä että murha oli lavastettu ja ainakin nyt syytetty mies on ainakin syytön murhaan varsinkin jos sitä ei edes tehty. Mitä sanoo kokoomus tai kepu. Persuista en tiedä. Heillä on ainakin rohkeutta olla eri mieltä muiden kanssa. Jos he alkavat ajaa asiaa ettei Palme koskaan tapettu niin mitähän siitäkin seuraa. Tuomitsevat heidät natseiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on valtapuolueiden fasismia joka alkoi Palmen murhasta. Mitä sanoo vihreät tai vasemmistoliitto siitä että murha oli lavastettu ja ainakin nyt syytetty mies on ainakin syytön murhaan varsinkin jos sitä ei edes tehty. Mitä sanoo kokoomus tai kepu. Persuista en tiedä. Heillä on ainakin rohkeutta olla eri mieltä muiden kanssa. Jos he alkavat ajaa asiaa ettei Palme koskaan tapettu niin mitähän siitäkin seuraa. Tuomitsevat heidät natseiksi.

        Niin en minä tiedä mikä on oikea tapa puhua Palmen murhasta. Täytyykö olla perseen-nuolijan tavoin samaa mieltä virallisen toruuden kanssa vai miten. Saako enää puolusttaa rouva Palmea sillä hänhän on ainoa joka näki murhaajan. Hänen poikansakaan ei enää puolusta äitinsä mielipidettä eikä pääministerikään joka aikoinaan puolusti rouvaa että kyllä hän oli oikeassa kun kerran näki murhaajan.

        Kyllä tää politiikka on vaikeaa. Täytyy olla aina virallisen totuuden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en minä tiedä mikä on oikea tapa puhua Palmen murhasta. Täytyykö olla perseen-nuolijan tavoin samaa mieltä virallisen toruuden kanssa vai miten. Saako enää puolusttaa rouva Palmea sillä hänhän on ainoa joka näki murhaajan. Hänen poikansakaan ei enää puolusta äitinsä mielipidettä eikä pääministerikään joka aikoinaan puolusti rouvaa että kyllä hän oli oikeassa kun kerran näki murhaajan.

        Kyllä tää politiikka on vaikeaa. Täytyy olla aina virallisen totuuden puolella.

        Heh heh! Sulla tota huumoria riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Sulla tota huumoria riittää.

        Palmeen murhaan ei persu uskalla ottaa kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palmeen murhaan ei persu uskalla ottaa kantaa.

        Sitä mä ihmettelen miksi täältä poistetaan sellaset viestit missä puhutaan ettei Palmea tapettu lainkaan. Onko se se viimeinen totuus?

        Palmeen murhaan ei persu uskalla ottaa kantaa.

        Vai niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mä ihmettelen miksi täältä poistetaan sellaset viestit missä puhutaan ettei Palmea tapettu lainkaan. Onko se se viimeinen totuus?

        Palmeen murhaan ei persu uskalla ottaa kantaa.

        Vai niin!

        Ei vaan uskalla persu paeka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan uskalla persu paeka

        Niin en minä tiedä mikä on oikea tapa puhua Palmen murhasta. Täytyykö olla perseen-nuolijan tavoin samaa mieltä virallisen toruuden kanssa vai miten.

        Eihän siihen uskalla ottaa kantaa kukaan muukaan poliitikko. Katsokaa vielä tuo video tai lukekaa mitä Liljesson on kirjoittanut asiasta. Hans Holmérkin sanoi jo loppukesästä 1986 että parempi Ruotsin kansalle, ettei murhaa selvitetä. Olisivat lopettaneet silloin niin veromarkkoja olisi säästynyt yli 50 miljoonaa euroa. Huom. euro vaikka kruunujahan se Ruotsissa raha on, mutta raha kuin raha. Nyt oli pakko lopettaa nuo Palmetutkijoiden suojatyöpaikat ja nekin rahat säästyy. Tai mitä se tänne Suomeen kuuluu mihin joku maa rahansa laittaa vai saivatko peräti EU-rahaa murhan selvittämiseen. Tässä tuo video. Olen monessa asiassa samaa mieltä mutta kyllä hän lähtee paikka paikoin harhateille.

        https://www.youtube.com/watch?v=-V5AIcVsOG8&list=LLi3YGuhp3xC3g_j80VXRXJQ&index=86

        http://jagvillvarafarlig.blogspot.com/2010/07/hans-liljeson-palmemordets-hemliga.html

        Från 1984 verksam som advokat i Paris. Rådgivare åt svenska Parisambassaden under Carl Lidbom. Numera pensionerad med levande intresse för svensk samtidhistoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en minä tiedä mikä on oikea tapa puhua Palmen murhasta. Täytyykö olla perseen-nuolijan tavoin samaa mieltä virallisen toruuden kanssa vai miten.

        Eihän siihen uskalla ottaa kantaa kukaan muukaan poliitikko. Katsokaa vielä tuo video tai lukekaa mitä Liljesson on kirjoittanut asiasta. Hans Holmérkin sanoi jo loppukesästä 1986 että parempi Ruotsin kansalle, ettei murhaa selvitetä. Olisivat lopettaneet silloin niin veromarkkoja olisi säästynyt yli 50 miljoonaa euroa. Huom. euro vaikka kruunujahan se Ruotsissa raha on, mutta raha kuin raha. Nyt oli pakko lopettaa nuo Palmetutkijoiden suojatyöpaikat ja nekin rahat säästyy. Tai mitä se tänne Suomeen kuuluu mihin joku maa rahansa laittaa vai saivatko peräti EU-rahaa murhan selvittämiseen. Tässä tuo video. Olen monessa asiassa samaa mieltä mutta kyllä hän lähtee paikka paikoin harhateille.

        https://www.youtube.com/watch?v=-V5AIcVsOG8&list=LLi3YGuhp3xC3g_j80VXRXJQ&index=86

        http://jagvillvarafarlig.blogspot.com/2010/07/hans-liljeson-palmemordets-hemliga.html

        Från 1984 verksam som advokat i Paris. Rådgivare åt svenska Parisambassaden under Carl Lidbom. Numera pensionerad med levande intresse för svensk samtidhistoria

        Onko Liljesonia tai Hedbergiä haastateltu mediassa vai missä Ruotsi nyt menee. Oliko tämä nyt se piste niinkuin tuolla ylempänä veikkasit.

        Anonyymi
        Eilen 18:15
        HUOMASIN ETTÄ JUTTU JATKUUKIN TUOLLA. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16445889/mysteeri-jatkuu


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe