Pitäkää lapsistanne kiinni, täällä suurin osa autoista ajaa parkkiruutujen läpi, ihan mistä sattuu, ei siis ajeta väyliä pitkin, vaan siitä mistä on suorin tie kohteeseen ja kovalla vauhdilla. Tätä vaarallista toimintaa on Ideaparkin Seinäjoen puoleisessa päässä, missä sijaitsee parkin D-ovi. Jotain korotettuja käytäviä pitäisi tehdä, ennen kun ensimmäinen lapsi jää auton alle.
Ideaparkin piha
32
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisit sinne sakottamaan, niin mopoilijat saisi olla rauhassa hetken aikaa.
- Anonyymi
Pidetään, pidetään !
- Anonyymi
Miksi siellä on lapsia irrallaan? Vanhempien syytä jos jäävät alle. Darwinin karsintaa vain kun tyhmimmät yksilöt keilataan bemarilla kumoon.
- Anonyymi
Eiköhän se kuulukkin vanhemmille mukuloidensa huolehtiminen kaupoissa, eikä päästää menemään kuin Hölmöläiset.
Mutta, niinhän ihmiset oikovat muutenkin mistä vain ja milloin vain. Ajellaan autoilla, pyörillä, mopoilla Jne´´´´ pihojenläpi, nurmikoiden poikki Jne.
Toisinsanoen Ei mitään kummallista jos sitä jossain kauppojenpihoissa tehdään.
Kaupungeissa saa tehdä mitä haluaa ja kuinka haluaa, siellä ei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
älä ny !
- Anonyymi
Joo siis parkkiruutujen läpi ei kulu ajella. Ajetaan vaan niitä kulkuväyliä pitkin.
- Anonyymi
Älä höpöta !
- Anonyymi
Nuorilla on mopomiitit, aikuisilla automiitit Ideaparkin parkkipaikalla, meno ihan järjetöntä, ajetaan sikin sokin ja sivuille ei katsota ollenkaan, vain oma napa mielessä. Jos joku haluaa uutta peltiä autoonsa, niin tuonne sekaan vain, kolari on 100% varma.
- Anonyymi
Onhan siinä kävelykaista maalattu punaisella asvalttiin, sitä vain ei kukaan autoilija noteeraa miksikään. Tuossa on vielä joku päiväkotikin samalla kulmalla, että varovasti saa olla.
- Anonyymi
Pysy kotonas Lapualla, päästään kaikki vähemmällä
- Anonyymi
eiku mä oon kauhavalta !
- Anonyymi
Lapset valjaisiin autot irti.
- Anonyymi
Lasten on oltava omistajansa välittömässä valvonnassa, tai ne ovat HEITTEILLÄ!
Opetelkaa räkänokat huolehtimaan lapsistanne paremmin!- Anonyymi
Kävelykaiskalla saa harvasen päivä väistää autoja ei olisi liikaa vaikka vähä löysi auton kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelykaiskalla saa harvasen päivä väistää autoja ei olisi liikaa vaikka vähä löysi auton kylkeen.
löisi auton kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löisi auton kylkeen.
ooks nähny jossain seinäjoella että osattas ajaa? texas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löisi auton kylkeen.
Sinulla on sitten lompsa kunnossa jos löisit auton kylkeen!
- Anonyymi
Tämä parkkipaikka ongelma on kaikkien tiedossa, mitä tekee Ideapark, tekeekö mitään, vai antaako vahingon sattua?
- Anonyymi
Ennen Itikan risteyksessä vallitsi viidakon lait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Itikan risteyksessä vallitsi viidakon lait.
Onko IDEA PARKISSA taas viemäriputket tukossa kun jäte EEROLAN autoja Ilmajoen päädyssä viime viikosta lähtien ? Näyttää ainakin siltä samalta kuin ennen avajaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko IDEA PARKISSA taas viemäriputket tukossa kun jäte EEROLAN autoja Ilmajoen päädyssä viime viikosta lähtien ? Näyttää ainakin siltä samalta kuin ennen avajaisia.
1 siellä on päiväkoti niin lapsia saattaa tiettyyn kellonaikaan liikkua hieman enemmän luulisi jopa tomppelien tajuavan? 2. kauppakeskuksessa jossa on tosi paljon ruokaa laittavia pisteitä on myös henkilökuntaa ja asiakkaita jotka eivät osaa lajitella jätteitä oikein varsinkin täällä....joten imuautoa tullaan tarvitsemaan tod.näk viikottain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 siellä on päiväkoti niin lapsia saattaa tiettyyn kellonaikaan liikkua hieman enemmän luulisi jopa tomppelien tajuavan? 2. kauppakeskuksessa jossa on tosi paljon ruokaa laittavia pisteitä on myös henkilökuntaa ja asiakkaita jotka eivät osaa lajitella jätteitä oikein varsinkin täällä....joten imuautoa tullaan tarvitsemaan tod.näk viikottain
Elikkä ON !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän järki laittaa päiväkoti johonkin ideaparkkiin, onpahan lapsen kehityksen kannalta hieno ympäristö, hyi stna, en kyllä koskaan veisi lastani tommoseen paikkaan .
- Anonyymi
Imurit suhisi koko yön ettei unta saanut. 🤫😩
- Anonyymi
joka kauppakeskukses on melkein jo...saa nyky mamit heittää aamulla tenavan ottaa takeaway latten...ei tarvii tehä kotona mitää...duunista tilata nouto ruuat ja hakee ne ja kersa samalla...kato täää on nykyajan touhua kun noi känny kädessä istuvat mamit ei oikeasti halua tehdä mitään sori vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka kauppakeskukses on melkein jo...saa nyky mamit heittää aamulla tenavan ottaa takeaway latten...ei tarvii tehä kotona mitää...duunista tilata nouto ruuat ja hakee ne ja kersa samalla...kato täää on nykyajan touhua kun noi känny kädessä istuvat mamit ei oikeasti halua tehdä mitään sori vaan.
Ja imurit päälle.......
- Anonyymi
Tuo piha on käynyt öisin täysin villiksi länneksi nuorison autorallin takia, bassoja huudattavat kilpaa ja meteli on järkyttävä. Entinen rinki keskustassa oli lastenleikkiä nykymenoon verrattuna.
- Anonyymi
Ideaparkin piha on tosi sekava, ei ihme jos siellä ajellaan missä sattuu.
- Anonyymi
On sullakin ongelma.
- Anonyymi
Ensinnäkin,lapset ei saa juosta miten sattuu vaan pitää olla vanhempien läheisyydessä niin että kosketus etäisyys säilyy. Silloin voi pitää kiinni ja ohjata.
Toiseksi Ideaparkin yhteydessä oleva päiväkoti on typerintä mitä tiedän. Se ympäristö ei sovi lapsille. Ja näitä kyseisiä ongelmia tulee juuri sen takia ,koska yleensä kauppakeskukseen nyt yleensä tullaan autolla.- Anonyymi
oli kyllä tietenkin muuten fiksua laittaa p-k ideaan..mutta suunittelija ei tunnen seinäjoen autoilu kulttuuria...lakeja ei ole.
- Anonyymi
Normaalia Hällin touhua..ei välitä kuin rahasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529