Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 7

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 7

Jouko Pihon 28.4.2009 näkemä uni hänestä kuoronjohtajana

Näin unta, että johdin kuoroja, joissa oli paljon ihmisiä. Kaikki kuorot lauloivat Jean Sibeliuksen laulua ”Soi kunniaksi Luojan”.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      herra Piho, kenen pyrit tekemään vaikutuksen ?

      2. Tim. 2:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi,
      joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

      Jos tahdot Jumalalle OSOITTAA että olet kelvollinen ja arvollinen sekä parasta A-Luokkaa, Jumalan silmissä, niin tee vaikutus Häneen!

      Tarkaille ITSEÄSI ja SIELUSI tilaa!Q

      Tämä ei ole Jumalan Mieleen mitä tee eli kehut itseäsi ihmisille.

      Lopeta jo "hyvän sään aikana"

      Herra olkoon sinulle armollinen, ja auttakoon sielu parkaasi.

    • Anonyymi

      Todellakin.
      JOuko on niin täynnä itseään, ettei Herralla ole mitään sijaa.
      Säälittää tuo eksymys, narsistinen itsesnä esille nostaminen.
      Raamattu sanoo, ei se ole koetuksen kestävä jok itse itseänsä suosittelee!

      Ja Jeesus sanoi: Joka OMIAAN puhuu, se pyytää omaa kunnianaansa, mutta joka pyytää Lähettäjänsä kunniaa se on totinen eikä hänessä ole vääryyttä.

      Joukolle on käynyt niinkuin aikoinaan kuningas Saulille. Hän oli tottelematon Herran sanalle ja Herra hylkäsi hänet. Surullista.

      Silti Saul etsi edelleen kunniaa ja asemaa ihmisten edessä...

      • Anonyymi

        Piho kärsiii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja harhaluuloisuushäiriöstä. Olen joskus lukenut hänen sivujaan jossa Piho kertoo tulleensa Jeesus uskoon 8v vanhana. Nyt vielä 72v vanhana omaa tommosen egon, Ei ole helppoa Herrallakaan tehdä Pihosta nöyrää ja vaatimatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piho kärsiii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja harhaluuloisuushäiriöstä. Olen joskus lukenut hänen sivujaan jossa Piho kertoo tulleensa Jeesus uskoon 8v vanhana. Nyt vielä 72v vanhana omaa tommosen egon, Ei ole helppoa Herrallakaan tehdä Pihosta nöyrää ja vaatimatonta.

        Narsismi loppuu silloin kun pihohdustakaan ei enää kuulu ja ruumis kätketään mullan alle tai tuhkataan.


    • Anonyymi

      23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7601
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4536
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3171
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe