Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 7

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 7

Jouko Pihon 28.4.2009 näkemä uni hänestä kuoronjohtajana

Näin unta, että johdin kuoroja, joissa oli paljon ihmisiä. Kaikki kuorot lauloivat Jean Sibeliuksen laulua ”Soi kunniaksi Luojan”.

5

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

herra Piho, kenen pyrit tekemään vaikutuksen ?

2. Tim. 2:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi,
      joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

Jos tahdot Jumalalle OSOITTAA että olet kelvollinen ja arvollinen sekä parasta A-Luokkaa, Jumalan silmissä, niin tee vaikutus Häneen!

Tarkaille ITSEÄSI ja SIELUSI tilaa!Q

Tämä ei ole Jumalan Mieleen mitä tee eli kehut itseäsi ihmisille.

Lopeta jo "hyvän sään aikana"

Herra olkoon sinulle armollinen, ja auttakoon sielu parkaasi.

• Anonyymi

Todellakin.
      JOuko on niin täynnä itseään, ettei Herralla ole mitään sijaa.
      Säälittää tuo eksymys, narsistinen itsesnä esille nostaminen.
      Raamattu sanoo, ei se ole koetuksen kestävä jok itse itseänsä suosittelee!

Ja Jeesus sanoi: Joka OMIAAN puhuu, se pyytää omaa kunnianaansa, mutta joka pyytää Lähettäjänsä kunniaa se on totinen eikä hänessä ole vääryyttä.

Joukolle on käynyt niinkuin aikoinaan kuningas Saulille. Hän oli tottelematon Herran sanalle ja Herra hylkäsi hänet. Surullista.

Silti Saul etsi edelleen kunniaa ja asemaa ihmisten edessä...

• Anonyymi

Piho kärsiii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja harhaluuloisuushäiriöstä. Olen joskus lukenut hänen sivujaan jossa Piho kertoo tulleensa Jeesus uskoon 8v vanhana. Nyt vielä 72v vanhana omaa tommosen egon, Ei ole helppoa Herrallakaan tehdä Pihosta nöyrää ja vaatimatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piho kärsiii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja harhaluuloisuushäiriöstä. Olen joskus lukenut hänen sivujaan jossa Piho kertoo tulleensa Jeesus uskoon 8v vanhana. Nyt vielä 72v vanhana omaa tommosen egon, Ei ole helppoa Herrallakaan tehdä Pihosta nöyrää ja vaatimatonta.

Narsismi loppuu silloin kun pihohdustakaan ei enää kuulu ja ruumis kätketään mullan alle tai tuhkataan.

• Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe