Missä on globaali armeija?
Sen alku voi olla Muukalaislegioonassa, NATO:ssa....muut
Globaalin armeijan puute puhuu sen puolesta, että maapallolta puuttuu Globaali Hallitus.
Missä on paikka, missä G-maat sijaitsevat.
Onko sijainti EU, tai geologinen sijanti, joka on Maapallon keskipiste? Isoin manner on Euraasia ja keskisin.
Onko globalisaatio EU painotteinen tai se, mihin sanakin viittaa, johonkin keskitaajamaan?
Kehitys kertoo, että Länsi-Siberiasta olisi tulossa kasvukeskus.
Väittämäni on että maailmaan kahakat, siviilien ja poliisien, armeijoiden vallan kaappaukset, terrori teot johtuisivat keskusvallan puuttumisesta.
Siten on kiire luoda sellainen ja luoda lainsäädäntö.
Globaali tyhjyys aiheuttaa turhautumista ja omien intressien tavoittelua.
Kun ei ole mihin yltää globaalisessa taloudessa, niin päädytään nationalismiin, että meidän oikeus on suurempi kuin teidän.
Pienemmät valtiot sotivat keskenään kunnes luodaan keskitetty hallitus.
Niin historiassa kävi aikaisemmin itse valtioiden perustamisessa, että ennen valtioita itsenäiset kaupungit sotivat keskenään kunnes jokin vieras uhka pakotti yhdistymään valtioksi, kansaksi, roduksi.
Nyt mittakaava on suurempi ja soditaan valtioittain, eikä kaupungeittain kunnes väsytään ja päädytään rakentamaan Globaali Hallitus.
Armeijan eripura johtuu keskusvallan puuttumisesta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683