Nyt Kurikkaki saa oman vapaudenpatsaan. 4 metrinen Mietaa on siinä hurmoksessa määmmirove kourassa.
Hurmoos patsas
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kahdeksanmetrinen olisi parempi?
- Anonyymi
mietaan patsas on kaadettava koska bläck livers mättää
- Anonyymi
mitä se oikeesti muuten on tehny??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä se oikeesti muuten on tehny??
Kaikki maailmassa on valkoihoisen keski-ikäisen miehen syytä joten patsaat alas
- Anonyymi
Mietaa hurmoksessa...silloon on siihen patsaaseen tehtävä vähintään puolimetrinen seisokissa oleva kyrpä. Sellanen jossa voi riippua ja roikkua aikuisen kokosetkin miehet.. Ja siihe voi rakentaa lapsille kiikun.
- Anonyymi
mä aattelin ettei se kyllä hiihdossa oo voittanu mitää? jurvan puolella taitaa olla ampumahiidossa niitä voittajia? eikä tuo kuran syönti ny patsaan arvoista ole? t- ex jurvalainen ja kurikkalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä aattelin ettei se kyllä hiihdossa oo voittanu mitää? jurvan puolella taitaa olla ampumahiidossa niitä voittajia? eikä tuo kuran syönti ny patsaan arvoista ole? t- ex jurvalainen ja kurikkalainen
Hän menetti traagisesti kahdeksalla sadasosasekunnilla voiton tästä voisi tehdä joku lauluntekijä tusktatangon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän menetti traagisesti kahdeksalla sadasosasekunnilla voiton tästä voisi tehdä joku lauluntekijä tusktatangon
se on kyllä totta mutta ei se oo voitto vaan hävio..tietty joku vois saada sillä hopiaa tangomarkkinoilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809