Tietäisköhän kukaan miten saisin avattua oletus sähköpostiohjelman vb.NET:illä tekemästäni ohjelmasta?
Ohjelmassa on määritetty valmiiksi vastaanottajan osoite ja tiedosto joka pitäisi lähettää liitetiedostona vastaanottajalle. Nyt täytyisi vain saada sähköpostiohjelma auki niin että viestin voisi lähettää vain lähetä-nappulaa painamalla.
Sähköpostiohjelman avaus vb.NETilla
6
312
Vastaukset
- VesaP
Tästä keskustelusta lienee hyötyä:
http://www.vbforums.com/showthread.php?t=331438
Ja sieltä etenkin:
Process.Start("mailto:[email protected]")- nasu
En päässy tolta sivulta minnekkään, sano vaan et ei oo lupaa/oikeuksia niille sivuille vaikka oon rekisteröityny...
- VesaP
nasu kirjoitti:
En päässy tolta sivulta minnekkään, sano vaan et ei oo lupaa/oikeuksia niille sivuille vaikka oon rekisteröityny...
Hassua, hain tuon foorumin hakutoiminnolla ja poistin ainoastaan highlight-kohdan osoitteesta. Nyt se ei näytä toimivan ollenkaan... laitan infoa tuon paikan ylläpidolle tuosta ongelmasta.
- VesaP
nasu kirjoitti:
Sain sitten tietää että se on poistettu keskustelun aloittajan epäselvän käyttäytymisen takia. Noh, tee haku email ja sillä kyllä löytyy asiaa.
- nasu
Oisko jollain tietoo miten saisin määritettyy aiheen (eli otsikon) ja liitetiedoston viestille suoraan ohjelmassa (vb.NET:illa tehty).
- nasu
eli pitäs myös saada vastaanottajan osote haettuu tietokannasta siihen viestin vastaanottaja kenttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525300- 813920
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3252305Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561382Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172