Mitä pelleilyä tämä on. Jos vaihtaa öljyt itse valuttamalla vähän usemman ajaa se varmasti saman asia ja enemmänkin, murto-osahintaan. Kiitos
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voihan siinä samalla odotellessa huudella.
- Anonyymi
Laukeaako se automaatti jos kerralla vaihtaa öljyt? 400tkm ajetun lootan tukkoisiin kanaviin jotka uusi öljy liottaa irti.
- Anonyymi
Tottakai laukeaa, älä ikinä vaihda automaatin öljyä, niin automaatti kestää auton iän.
- Anonyymi
Automaattiin laitetaan valmistajan suosittelemaa öljyä eikä Tokmannin halvinta paskaa.
Tämä on tärkeää muistaa. Etenkin vanhemmissa automaattilaatikoissa voi myös liian "hyvän" öljyn käyttäminen lopettaa vaihteiston toiminnan jopa kokonaan.
Luokitusten on täsmättävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511303Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 25451
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423