Paskansin housuun ja jälkiseuraukset...

Anonyymi

Moi. Oon 13-v tyttö hesast. Olin viime talvena kaupungilla valkoisissa lenginseissä. Nooh... Sitten oli mennyt vatsa sekaisin jostain ruoasta ja ripuli levisi housuihin. Menin piiloon pisman vessaan ja lahkeeni ja nilkkani olivat ulosteessa. Menin odottamaan bussia ja sanottiin, että on liian täynnä etteivät ota kyytiin. Noh odotin siinä -5c pakkasessa paskat jähmettyneenä housuun. Sitten seuraava bussi tuli ja pääsin seisomaan bussin etuosioon, jossa kaikki näki paskaiset housuni. varmaan myös haistoivat... sitten bongasin meidän luokkalaisia sieltä naureskelamassa minulle... paskaa ei voinut piiloitella mitenkään, koska minulla oli peak peakformance pumpulitakki. Nykyään kuva leviää ja on päätynyt kouluni tietokoneiden taustakuviksi... Noh minua vuotta vanhemmat päätti sitten nöyryyttää minua heittämällä tukkaani purkkia. Minun piti leikata siili:( Kaikki alkoi haukkua minua ulkonäköni takia, koska olen hieman ylipainoinen (162/75). Minua harmittaa kun minua kiusataan. Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Päätinpähän anonyyminä tänne nyt avautua...

2

486

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tietenkin selvää, että juttu on keksitty ja koulun tietokoneiden taustakuvista olisi jo nostettu rikossyytteet, mutta ihmettelen miksi olet kirjoittanut näitä juttuja useampia ja muuttanut tarinaa niin, että on täysin selvää, että jutut on keksittyjä.

• Anonyymi

Sinänsä ihan ok fantasia. En tiedä toivoisitko olevasi tyttö, jolle käy noin vain haluaisit nähdä, että jollekin tytölle käy niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe