Terveyteni.

Anonyymi

Heips, olen noin 11-vuotias tyttö täältä
Etelä-Suomesta. Olen aika pitkään miettinyt onkos mulla jokin huonosti terveydessä.
Voihan tämäkin kyllä johtua kuumista kuukausista, mutta mennään asiaan, jos joku
vanhempi ja viisaampi osaisi neuvoa. Harrastan liikuntaa kyllä, ettei varmaan johdu siitä.
Tällästä ollut viime aikoina!

Vaivat:
- Väsyn helposti
- Saan päänsärkyjä ihan milloin vain, voi kestää Max. Kolme pitkää tuntia.
- Minua ottaa välillä sydämestä, sellainen outo tunne, välillä painava, kuin metallilevy, mutta ei onneksi usein. Kaikki kolme sydämen läppää kunnossa, jotka ovat päässeet Hämeenlinnan sairaalaan kuvina opetukseen. Veljelläni ei ole, kuin kaksi läppää kunnossa.
- En saa yöllä unta kunnolla esim. Voi mennä
pitkäänkin ennen, kuin saan.


Hyvät puolet on, että olen monitoiminen tyttö aivan kuten äitini! En kauheasti laiskottele, mutta parit päivät joskus.
Pidän lukemisesta, mutta pientä tekstiä en näe juurikaan lukea. Näköni on voinut huonontua, laseja ei kuitenkaan ole hankittu, voiko tuo aiheuttaa päänsärkyä?

Olen ostanut nettikaupasta Soturikissoja, joita jotenkin saan luettua. Värittelen ja piirrän, päivisin haaveilen hevosista. Käyn ratsastamassa talleilla, ja olen kehittänyt oman rutiinin, kun olen isälläni siellä on mukava metsä, jossa voi juosta! Omistamme maatilan, joten siellä tulee liikuttua.


Toinen pieni ongelmani vielä on, että jalkaani on tullut jonkun hyönteisen pistojälki.
Se on aika suuri, ja punoittaa. Saan välillä allergisia reaktioita, onko teillä kokemuksia..
Tiedättekös mikä minua on pistänyt?
Paljon nahkaa lähtenyt, punoittaa ja kirvelee. Olin uimassa kyllä juuri eilen sekä toissa päivänä. Kun olin lähtemässä jalkaani tarrasi hyönteinen, vihreää sekä hiukan punaisen kiiltävä kuori, sillä oli muuten en katsonut.


Kolmas "Ongelma"

Joskus tuntuu puhua ennemmin vieraille, kuin ystävälle. Olin juuri äitini kummitytöllä yötä. Kauhean rasittavia molemmat, mutta niinhän me kakki välillä, ei se mitään!
Mutta hiukan rasittavaa, kun täytyy väli kätenä koko ajan olla. Tässä saattaa mennä muilla hermot, jos tuona päivänä astuisit kenkiini. Esim. Molemmat yrittävät omia minut, he potkivat toisiaan, vetävät tukasta ja näin. Kerran ihan suoraan sanoin päättäväisellä sekä tylsistyneellä äänellä, että:
-Hei, lopettakaa tuo, olette sisaruksia. Sisarusten kuuluu pitää yhtä. Sopikaa se riitanne nyt.

Sain heidät sopimaan ja halaamaan, mutta sitten se taas alkoi, jolloin sanoin: - Kuunnelkaa mie en jaksa tätä teidän jatkuvaa riitaa, joka jatkuu loputtomiin, ettekä tekään! Mikä siinä niin vaikea on ymmärtää?

Tässä kohtaa minulla meni hermot, mutta kaksi päivää sama oli jatkunut, ei sellaista kestä. Toisellakin oli kaveri, mutta jatkuvaa härkkimistä molemmilta toisille. Miten saisi tuon loppumaan,ettei samaa olisi, jos enää menen toista kertaa. Ei viitti kuunnella tuota, lopuksi menin koiran luo ja odotin lähtöä kotiin. Kokemuksia?

Olisin tyytyväinen, jos osaisitte vastata minulle, kiitos!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarviit harmasti silmälasit ja päänsäryt johtuha juurikin siitä. Sydämen oireet jos olet nukkunut huonosti niin sillä on haikutusta. Samoin oletko nyt helteiden aikana juonut tarpeeksi? Ötökän puremiin voi laittaa jotain rauhoittavaa voidetta a halutessasi, paranee harlaan itsestäänkin. Koska mietit noinkin paljon asioita niin ilmeisesti murrosikäsi on alkamassa silloin tulee monenlaisia ajatuksia ja mietteitä mitä syvällisemmin pohdiskelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe